![]() |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
Dersleri iyi takip etmek lazım.Ben geçen sene hiç takip etmedim.Kendim daha iyi çalıştığıma karar verip bu senede evde çalışma kararı aldım. Aslında bitmeyecek birşey değil canım.Dersane dışında boşsan iki günde bir ders bile bitiyor yani.Ama bu tabi hızlı bir temel oluşturma çalışması oluyor.Ben ihtiyaçtan konuları çalışıp,arkasındaki konu testlerini çözüyorum.Bugün farklı kaynaktan da biraz soru çözdüm gayet iyi.Tabi tek kaynaktan bir kere çalışarak herşeyi öğrenmek mümkün olmayabilir bunu da çok farklı kaynakların sorularını çözüp eksikleri hemen tamamlama yoluyla gidereceğim inşallah. Okuldayken bu derslerin hepsini birden görmüştük ve ben bir hafta sonunda ölçme hariç tüm konulara çalışıp gayet iyi bir temel edinmiş,sınavdan da oldukça iyi bir not almıştım.Onu düşününce yine aynı şekilde çalışabilirim dedim böyle teker teker hepsini bitircem işte.Bakalım.Ben uzun süre motivasyonumu sağlayabiliyorum istersem bu önemli bir nokta yoksa çalışılan konudan verim almak zor olur.Uzun süre boyunca kısa aralıklar vererek çalışmaya alışıksan deneyebilirsin bunu. Burdan da böyle yapamadığımız soruları paylaşalım bilmediklerimizi öğrenelim hatta tüyolarımızı da paylaşabiliriz o da iyi olur. Konsantre için de şöyle düşün artık sadece birkaç ay kaldı,bu aylarda birazcık yorulcaz belki ama sonrasında bir daha aynı şeyler olmayacak.Az kaldı. Çalışmayı eğlenceli hale getirmek gerekiyor.Ben renkli kalemlerimle kocaman kocaman çizerek filan çalışıyorum. Sonra mesela konulara göre program yapmıştım ama hergün çalışamıyorum bazen o da moralimi bozuyor programıma uymadığımı hatırlayınca.O yüzden artık bir deftere çalışıp bitirdiğim konuları,çözdüğüm soru sayısını yazıyorum tarihle beraber.Bu da benim için motive edici oldu.Altına da kendime aferin veriyorum,başarıyorum vs. gibi olumlamalar yazıyorum. Matematiğe yeniden çalışmaya başladığımda sorularımı yazarım o zaman.Madem matematikçiymişsin:) İyi oldu öğrendiğim:P |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
O zaman da tüm şıklar doğru gibi gelmişti şaşkın |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
hocam bu belirtke tablosu hakkında bilgi verirmisin..en önemli nokta nedir .karıştırıyorum belirtke tablolu soruları |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
valla hocam iş kişinn kendisinde dhanede falan değil.ben dhane yi neden istedim.beni motive eder.plana programa sokar die..inş. hayırlısı..ama paylaşımlarımız artıkkça öğrenmemizde artacak die umuyor ve hemen bir paylaşım da bulunuyorum. .coğrafyada en çok ihraç ettiğimz madenleriiz şöle KulakBurunBoğaz(en çok hastası olan bölüm) krom-bor-bakır umarım doğru hatırlamışımdıry789 |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
Onda tam olarak neyi anlamadın? Kısaca tekrar edersek değerlendirme yapmadan önce ilk iş belirtke tablosu yapılmalı.Hedef-konu çizelgesi demek.Belirtke tablosuna bakarak ölçeğin kapsam geçerliğinin olup olmadığını,konular ve alt başlıklarını,hangi konudan hangi hedefle ilgili soru sorulacağını, kaç soru çıkacağını filan anlıyorduk. Bununla ilgili çok soru yoktu çözdüğüm sorularda.Özellikle şu değerlendirmeden evvelki yapılacak şey olması üzerinde durulmuştu. |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
|
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
O bilgi süpermiş daha coğrafyaya başlamadım ama hemen not ettim zaten aklımda kalır:)Teşekkürler. Evet dershane bi de bizim yaşımıza gelmiş öğretmen olmuş insanlar kendi öğrenmesini programlayabilmeli:) çalışabilmeli gibi geliyor.Sadece ordaki öğretmenler güncel şeylerden filan daha fazla haberdar oldukları için belki daha bilinçli bir çalışma yapılabilir ama güncel yayınlar takip edilerek bunun üstesinden de gelinebilir. Ben de işte aynı anda birkaç derse çalışamıyorum.Bir dersi çalışıp bitiricem ondan sonra diğerlerine geçicem böyle daha rahat çalışabiliyorum.Eğitime başlamadan ben de tarihin ilk(çok az hatırladığım) konularına çalıştım.Şimdi tekrar ediyorum belli aralıklarla.Sonra ona da devam edicem. Tarihten şu nerde hangi eser var konusunu atladım ama bunun için de bi kodlama filan var mı yahu?Olsa çok iyi olurdu. Böyle hergün paylaşımlarda bulunursak çalışmada süreklilikte sağlayabiliriz belki ben bazen seriyorum da:) |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
ehemm.. iyi geceler diye başlayayım söze.. öncelikle hepinize selamlar.. ablam ve ben yeni katıldık aranıza.(sayılır..) yani 1 aydır buralardayız ama daha çok çekim yasası, nlp, kuantum vs başlıkları incelemekten selam verme fırsatımız olmadı.. kpss başlığını da görünce, burdakilerin de bizim gibi normal hayatlarını sürdüren insanlar olduğunu hatırladım.. :) malum konu benim de başımda.. ve bu soru ilgimi çekti.. genelleme ve D arasında kaldım, gerçi hatırlamıyorum bunların içeriklerini ama mantık yürüttüm sizler gibi.. genelleme iki nesne olay (ya da herneyse) arasında bağ kurup, birinin özelliğini diğerine de aktarmakdır diye düşündüm.. "ikinci derecede koşullanma"ya hiç aşinalığım yok, baktım ki bebek olayı abartıp sevincini süt şişesinden, şişeyi getiren kişinin sesine kadar taşıyor, o zaman D şıkkı daha mantıklı geldi.. |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
o sorunun açıklamasını phantomm hocam çok güzel yaptı.sayfada var bakabilirsiniz..tekrar hoşgeldiniz..sizin de paylaşımlarınızı bekliyoruz.. |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
türkiye haritasını alın elinize.şimdi eser sorularında zaten ya beyliklerden biri yada anadolu selçukludur cevap.b.selçuklu anadoluda kurulmadığına göre eser de bırakmamıştr.şıklarda şehir ismi verilmişse çok kolay.ama beyliklerin nerelerde kurulduğunu bilmenz lazım.o da kolayca öğreniliyor.şöle düşünün osmanlıdan önce zaten anadolu selçuklu ve beylikler ülkenn doğusuna biçok eser yapmış.e osmanlı bidaha neden yapsın.osmanlıda ülkenn batısına yapmış.edirne istanbul,bursa gibi..ayrıca şıkda bilmem ne kervansarayı diyosa yüzde 90 anadolu selçukludur.o dönemde aşırı bi kervansaray yapımı olmuş ve sonrasında osmanlı yapmaya ihtiyaç duymamış.bunun bikaç istisnası vardı.hocaya sorup iice yazarım..isterseniz bikaç soru çözün ..bakalım nasılactionsmile sevgiylle kaly789 |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 04:30 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.