![]() |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Bi de yazmayı unutmuşum.Yordamada ilişkili bir özellikle test arasındaki ilişki,uygunlukta ise aynı şey ölçülüyor.Yani yordamada dedim ya akademik başarıya bakılarak yorum yapılıyor, yani öss sınavında kullanılan bilgilerle ilişkili bilgilere bakılıyor.Uygunlukta ise aynı testler yani, aynı şeyleri ölçen testler var.Biraz karışık oldu sanırım umarım anlatabilmişimdir söylemek istediklerimi. Ben ihtiyaçtan çalışıyorum şimdilik.Bundan bir havuz oluşturuyorum, temel bilgileri öğrenerek.Eğlenceli geliyor bu kaynak.Sen hangi kaynağı kullanıyorsun? |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) yok canım saol anladım ben çok ii oldu. yaa hiç sorma ben beyaz kalemden çalışıorum ama ii mi kötümü karar veremdim..çok zor geldi bana..ihtiyaç nasıl pek ii demiyolar,çok yüzeysel anlatıyo falan diolardı ama ii sanırım..beyaz kalem acaip bi yayın ya fazla zor bence,kafa karıştırıyo |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Öyle bi kaynak mı var?Olaya ne kadar yabancı olduğum ortaya çıktı:)Vallahi geçen sene bizim sınıftakiler filan hep ihtiyaç kullanıyorlardı.Ben de onlardan görüp almıştım.Benim için şu an yeterli geliyor.Çünkü birdenbire çok fazla bilgiyi zaten özümseyemem diye düşünüyorum.Genel bilgi için gayet iyi.Oldukça da anlaşılır, renkli filan.İnsanın çalışası geliyor bi de fıkralarla vs. örnekler var akılda kalıyor.Ben beğeniyorum yani.Zaten tek kaynaktan çalışmak iyi olmaz, farklı kaynaklarla sonra destekleyebiliriz yüzeysel bilgileri.Ben de sabu diye bi kaynak vardı (bilmiyorum biliyor musun dersane vermişti geçen sene bize) ordan bakıyorum bazen, bazı konular ihtiyaçta yok, ihtiyaçta olanlar orda yok filan..Ben de sonra üstüne soru çözerken bilmediğim bir kavram filan olursa, bir soruda bilmediğim bir nokta çıkarsa hemen netten ya da o kitaptan bakıp tamamlamaya çalışıyorum.Bu sene yeni kitaplara eklenen bilgiler de olmuştur Allah bilir, o yüzden yeni kaynaklara da bakmak lazım..Lazım da lazım :) |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
|
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Evet hangi kaynak olursa olsun takviye şart :)Ama alışamadıysan önce farklı bir kaynağa da bak derim ben.Sonra yine ondan üst düzey ya da ayrıntı bilgileri çalışabilirsin. Biz elimizden geleni yapalım da nasipse olur inşallah.Hem çalışırken hem sınavda yardımcımız olsun vallahi:) Görüşürüz, iyi çalışmalar:) |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) merhaba arkadaşlar 1.bir testin uygulamasından elde edilen madde güvenirlikleri toplamı 8 ve puanlar ortalaması 32 dir.. buna göre test puanlarının dağılımıyla ilgili hangisi doğrudur? A.sivri dağılım gösterir B.sola çarpıktır C.sağa çarpıktır D.normal dağılım gösterir E.basık dağılım gösterir 2.bir grup öğrenciye uygulanan testenelde edilen puanların s.sapması 8,ve testin güvenirliği 0,64 olarak bulunmuştur.bu testten 75 puan alan bir öğrencinin gerçek puanı 0,95 olasılıkla hangi aralıkta değişir? A.67,5-85,5 B.65,5-84,6 C.68,2-76,8 D.69,5-79,5 E.62,4-82,6 ŞİMDİLİK BU KADAR:) |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) arkadaşlar sınavınız nasıldı... |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) kpss öğretmenlerin korkulu rüyası oldu ama başaranlarda kafasında bu sınavı büyütmeyenler oluyor günde 4-5 saat düzenli çalışmayla son aylarda daha artan çalışmayla hallttklerini söylüyorlar .Yapamama ihtimli dışında nasıl yaparımla ilgilenmek ve öğrenmeye çalışmk önce sonra sınvda netlere odaklanınca öğreniyosun .bence bir de kpss tek kapı görüp onu hayatının odak noktasına koymamk gerek sanırımn :) |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Aynen öyle sevgili kardelen geçen sene bu vakitlerde ben de kpss ye çalışıyordum. Söylediklerine tamamen katılıyorum. Şimdi atandım hedefime ulaştım. Ama aksi olsaydı kendime yeni yollar yeni planlar hazırlamıştım. Hep kazanacağıma da inanmıştım. Sevgiler. |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 07:44 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.