Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri

Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/index.php)
-   Sınavlara Hazırlık Klubü (http://www.hayatimdegisti.com/forum/sinavlara-hazirlik-klubu/)
-   -   kpss(öğretmen adayları) (http://www.hayatimdegisti.com/forum/sinavlara-hazirlik-klubu/463807-kpssogretmen-adaylari.html)

ceylan84lum 13-02-2010 05:18 PM

kpss(öğretmen adayları)
 
merhabalar...
kpss ye hazırlanan biri olarak benim gibi bu sınava hazırlanan arkadaşlarla burada paylaşımlar yapabiliriz die düşündüm..nasıl bi çalışma stratejisi izliyorsunuz..kaynak kitap tavsiyeleriniz nelerdir..


kolay gelsin arkadaşlar...bisiklet

ceylan84lum 17-02-2010 07:55 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
sanırım benden başka kpss ye hazırlanan kimse yokdusun2



y789


phantomm 17-02-2010 08:20 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 585231)
sanırım benden başka kpss ye hazırlanan kimse yokdusun2



y789

Olmaz mıı ben varımmm:) Ben de birileri teknik filan yazsa da ben de nasiplensem diyordum ama kimse birşey yazmadı:)
Nasıl gidiyor senin çalışmaların?

MERAGİR 17-02-2010 08:44 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
yargı ve ihtiyaç kitaplarını öneririm.

phantomm 17-02-2010 08:47 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Ben de onlardan çalışıyorum.Ama benim sorunum düzenli çalışamamak..Her gün aynı motivasyonu sağlayamıyorum.Bi başlarsam kendimi adapte edebiliyorum ama..

MERAGİR 17-02-2010 09:04 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
ben de aynı şekilde düzenli çalışamıyorum.çalışmak istemediğim için düzenli çalışamıyorum

phantomm 17-02-2010 09:12 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Benim geçen sene kafama kazınmış birşey vardı.Ben zaten öğretmenim neden bir daha sınava tabi tutuluyorum ki?Üstelik yıllardır matematik görmemişim matematik çözmem lazım.Kendi branşımdan tek soru yok!Bu düşünceye öyle takılmıştım ki resmen bu düşünce yüzünden çalışmadım.Başka şeylere yöneldim işe girdim filan..
Bu sene bunu aştım neyseki.Olaya birşeyler öğreniyorum,yeniden matematikle barışıyorum,genel kültürümü artırıyorum diye bakıyorum.
Yine de onca yıl ders çalışmanın filan verdiği bir yorgunluk var.Kitaplarıma elime alana kadar bayağı bir zorluyor beni bu.Belirli saatler koyup program yapıyorum bu sefer stres oluyorum.Yapmasam da iki üç gün üstüste hiç kitabı elime almadığım oluyor..
Yine de napıp edip bu sene kazanıcam inşallah.:)
İnşallah herkes kazanır diyeceğim ama maalesef bu şartlarda zor.İnşallah herkesin istediği işe girip çalışabileceği,mutlu olabileceği bir ortam olur ülkemizde diyeyim bari.Ve inşallah biz kazanan azınlık içinde olup,insanlara faydalı olabiliriz:)

ceylan84lum 17-02-2010 10:21 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
inş. arkadaşlar allah hepimizin gönlüne göre versin.yaayın adı vermek doğrumu bilmiyorum ama o bahsedilen kaynaklara çalıştım ben geçen yıl ve çuvalladım.artık kpss değişti.2007 den sonra bambaşka bir hal aldı ve zorlaştı.ben daha zor kaynaklardan yararlanmanızı tavsiye edrim..ben de çalışmaya çalışıyorum işte.tarih coğrafya bitti.eğitimden geciktim.millet bitirmiş ben daha yeni başladım.hayırlısı bakalım.

ha bu arada kafamıza takılan şeyleride tartışalım actionsmile

yol arkadaşlarım benimy789

phantomm 17-02-2010 11:10 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 585249)
inş. arkadaşlar allah hepimizin gönlüne göre versin.yaayın adı vermek doğrumu bilmiyorum ama o bahsedilen kaynaklara çalıştım ben geçen yıl ve çuvalladım.artık kpss değişti.2007 den sonra bambaşka bir hal aldı ve zorlaştı.ben daha zor kaynaklardan yararlanmanızı tavsiye edrim..ben de çalışmaya çalışıyorum işte.tarih coğrafya bitti.eğitimden geciktim.millet bitirmiş ben daha yeni başladım.hayırlısı bakalım.

ha bu arada kafamıza takılan şeyleride tartışalım actionsmile

yol arkadaşlarım benimy789

Bence de şimdi kafamıza takılanları paylaşalım sonra başarılarımızı da paylaşırız inşallah:)
Tabi ki farklı kaynaklardan faydalanmak lazım,her çeşit soruyu görmek lazım.Ama ben bunların anlatışını beğeniyorum,geçen seneki kaynaklarımdı pek kullanmadığım için bu sene önce bunları bitireyim dedim:)Bunlar bi bitsin geçerim farklı kaynaklara artık.
Zamana da takılmayın bence.Sözel derslerin oturması için zaman gerekiyor evet ama verimli bir çalışmayla iki ayda kazananlar bile var.
Bize disiplin lazım:) Ben mesela bir oturunca bütün dersleri bitirip kalkmak istiyorum:) ama bırakınca da öyyle kalıveriyor.

Neyse şöyle yapalım mı?Artık burda olmuyor,yapamıyorum gibi şeyler yazmayalım?Gerçi en çok ben yazdım bunları ama,daha yazmayacağım:PBirbirimizi motive edelim hep:) Ne dersiniz?

Sınava dair olumlamalarımızı bile yazabiliriz.Bilinçaltımızı da sınava hazırlayalım.
Mesela ben işin kolayına kaçıyorum:)
"Sınavda bana yardımcı olacak tüm bilgileri bir şekilde öğreniyorum."
"Kolayca öğreniyorum,kolayca hatırlıyorum." gibi olumlamalar kullanıyorum çalışmadığım günlerde bile.:P

ceylan84lum 18-02-2010 09:59 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
ben bu program geliştirmeyi anlayamıyorum yaaadunk56

renkli61 18-02-2010 10:05 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 585431)
ben bu program geliştirmeyi anlayamıyorum yaaadunk56

benimde anladığım nadir konulardan biridir halbuki gerçi ben daha küçüğüm çok şey görmedik:):)

ceylan84lum 18-02-2010 10:09 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

renkli61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 585433)
benimde anladığım nadir konulardan biridir halbuki gerçi ben daha küçüğüm çok şey görmedik:):)


küçüğüm derkeny789
bilemiyorum canım en zor konulardan biri heralde.ama yapcaz kurtulamaz bizden..s456

renkli61 18-02-2010 10:13 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
İnşallah temennimiz o yönde ben daha 3.sınıfım o yüzden dedim.Bizim işimiz zor valla temiz bi 100 çeksek ancak:D:D

ceylan84lum 18-02-2010 10:20 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

renkli61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 585437)
İnşallah temennimiz o yönde ben daha 3.sınıfım o yüzden dedim.Bizim işimiz zor valla temiz bi 100 çeksek ancak:D:D

şimdiden bak askıya alma sakın superxy
hakkımızda hayırlısı diyelimy789

ceylan84lum 21-02-2010 04:15 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
tarihe nasıl çalışmalıyım arkadaşlar tavsiyelerinizi bekliyorum..

ceylan84lum 02-03-2010 08:18 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
arkadaşlar bu soruya bakarmısınız....actionsmile


acıkan bir bebeğe süt şişesiyle süt verilirse sonradan süt şişesini görüncede sevinme tepkisi verir.daha sonra kendisine süt şişesi getiren kişinin sesini duyuncada aynı tepkiyi verir.
bebeğin kendisine süt şişesini getiren kişinin sesine de aynı tepkiyi vermesi aşağıdakilerden hangisine örnektir.
A)genelleme
B)ayırt etme
C)alışma
D)ikinci derecede koşullanma
E)kendiliğinden geri gelme

ceylan84lum 02-03-2010 08:34 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
arkadaşlar hadiidea3

Elektra 02-03-2010 08:38 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Bu olsa olsa genelleme olabilir.tabi emin değilim psikoloji çalışmayalı 2 yıl oldu.

ceylan84lum 02-03-2010 08:42 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

maviş.cadı Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587387)
Bu olsa olsa genelleme olabilir.tabi emin değilim psikoloji çalışmayalı 2 yıl oldu.

hayır hocam değilmiş.ben de genelleme demiştim fakat 2. dereceden koşullanmaymış.zaten diğer şıklarla alaksı yok.bu iki şık kalıyo.ama bilemiyorum aralarında bi fark var sanırım.bilen arkadaşlar varsa paylaşabilir mi

Elektra 02-03-2010 08:49 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587389)
hayır hocam değilmiş.ben de genelleme demiştim fakat 2. dereceden koşullanmaymış.zaten diğer şıklarla alaksı yok.bu iki şık kalıyo.ama bilemiyorum aralarında bi fark var sanırım.bilen arkadaşlar varsa paylaşabilir mi

Hmm kritik bir soru. Bu ikisi arasında kalır insan zaten diğerleri alakasız. Aslında genellemede olabilir bu. Tartışılır bir soru bu. Nerden bu soru? Kaynağı ne?

ceylan84lum 02-03-2010 08:52 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

maviş.cadı Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587391)
Hmm kritik birsoru. Bu ikisi arasında insan kalır zaten diğerleri alakasız. Aslında genellemede olabilir bu. Tartışılır bir soru bu. Nerden bu soru? Kaynağı ne?

hocam beyazkalem in deneme sınavı.inanırmısınız bütün sorular böle.hep ikilemde kalıyosunuz .tıpkı 2008 ve 2009 kpss si gibi..çok beyendim.çok ii yayın2588925889 ...amma velakin zor be hocam ağla2

Elektra 02-03-2010 08:57 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Valla Allah kolaylık versin. Ben çalışmayalı baya oldu ama psikoloji konularını hemen hemen hatırlıyorum. Genellikle zorlayıcı soruları var. Bir soru çıkmıştı karşıma bağımlı değişkenle bağımsız değişkeni ayıramadım resmen. Psikoloji hocam bile zorlandı yani. Neden bu kadar abartırlar anlamıyorum?

ceylan84lum 02-03-2010 09:01 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

maviş.cadı Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587397)
Valla Allah kolaylık versin. Ben çalışmayalı baya oldu ama psikoloji konularını hemen hemen hatırlıyorum. Genellikle zorlayıcı soruları var. Bir soru çıkmıştı karşıma bağımlı değişkenle bağımsız değişkeni ayıramadım resmen. Psikoloji hocam bile zorlandı yani. Neden bu kadar abartırlar anlamıyorum?

malesef artık sınav gerçekten zor...allah yardımcımız olsun.bu arada arkadaşlar soruya baktınız mı.belki bizi aydınlatırsınız..actionsmile

phantomm 02-03-2010 09:01 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Burda bebek iki uyarıcıya birden şartlanmış yani üst düzey-ikinci dereceden şartlanma- olmuş oluyor.Birinci şartlı uyarıcı(biberon) önce veriliyor hemen ardından biberonu veren kişi konuşuyor bu da ikinci şartlı uyarıcı olmuş oluyor.Bu böyle bir kaç kez tekrarlandığında bebek her ikisine de koşullanmış oluyor.Sadece biberonu verenin sesine de aynı tepkiyi vermeye başlıyor.
Ben böyle anladım.

Genelleme biraz daha farklı.Orda belli bir uyarıcıya verilen tepki benzer durumlar karşısında tekrarlanıyor.Mesela yaşlı bir teyze bir çocuğa kızar çocuk bundan korkar.Ve sonra çocuk gördüğü tüm yaşlı teyzelere karşı aynı tepkiyi(korkma tepkisi) vermeye başlayabilir.

Sorulan soruda bitişiklik ilkesi var iki uyaran peşpeşe verilmiş.Genellemede böyle bir durum yok.Bu nokta iki kavramı birbirinden ayırıyor bence.

Elektra 02-03-2010 09:05 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

phantomm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587400)
Burda bebek iki uyarıcıya birden şartlanmış yani üst düzey-ikinci dereceden şartlanma- olmuş oluyor.Birinci şartlı uyarıcı(biberon) önce veriliyor hemen ardından biberonu veren kişi konuşuyor bu da ikinci şartlı uyarıcı olmuş oluyor.Bu böyle bir kaç kez tekrarlandığında bebek her ikisine de koşullanmış oluyor.Sadece biberonu verenin sesine de aynı tepkiyi vermeye başlıyor.
Ben böyle anladım.

Genelleme biraz daha farklı.Orda belli bir uyarıcıya verilen tepki benzer durumlar karşısında tekrarlanıyor.Mesela yaşlı bir teyze bir çocuğa kızar çocuk bundan korkar.Ve sonra çocuk gördüğü tüm yaşlı teyzelere karşı aynı tepkiyi(korkma tepkisi) vermeye başlayabilir.

Sorulan soruda bitişiklik ilkesi var iki uyaran peşpeşe verilmiş.Genellemede böyle bir durum yok.Bu nokta iki kavramı birbirinden ayırıyor bence.

Evet mantıklı.

ceylan84lum 02-03-2010 09:09 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

phantomm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587400)
Burda bebek iki uyarıcıya birden şartlanmış yani üst düzey-ikinci dereceden şartlanma- olmuş oluyor.Birinci şartlı uyarıcı(biberon) önce veriliyor hemen ardından biberonu veren kişi konuşuyor bu da ikinci şartlı uyarıcı olmuş oluyor.Bu böyle bir kaç kez tekrarlandığında bebek her ikisine de koşullanmış oluyor.Sadece biberonu verenin sesine de aynı tepkiyi vermeye başlıyor.
Ben böyle anladım.

Genelleme biraz daha farklı.Orda belli bir uyarıcıya verilen tepki benzer durumlar karşısında tekrarlanıyor.Mesela yaşlı bir teyze bir çocuğa kızar çocuk bundan korkar.Ve sonra çocuk gördüğü tüm yaşlı teyzelere karşı aynı tepkiyi(korkma tepkisi) vermeye başlayabilir.

Sorulan soruda bitişiklik ilkesi var iki uyaran peşpeşe verilmiş.Genellemede böyle bir durum yok.Bu nokta iki kavramı birbirinden ayırıyor bence.

evet hocam anladım..çok güzel bi açıklamaydı..teşekkürler2588925889

ceylan84lum 02-03-2010 09:21 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
aşağıdaki öğrenme türlerinin hangisinde organizmanın etkin çaba harcamasına dayalı bir süreç yer almaz?
A)tepkisel koşullanma
B)edimsel koşullanma
C)model alma
D)kavrama yoluyla öğrenme
E)deneme yanılma yoluyla öğrenme


bir okulda yapılan tadilatlar sonrası sınıfların içine doğru açılan kapıların yangın veya benzeri olumsuz durumlara karşı sınıfların daha kolay boşaltılabilmesi için dışarı açılacak şekilde düzenlenmiştir.ancak öğrencilerin uzun bir süre kapıları içeriye doğru açmaya çalıştıkları gözlemlenmiştir.

yukarıdaki parçada öğrencilerin kapıları uzun süre içeriye doğru açmaya çalışmaları eğilimini sürdürmeleri aşağıdakilerden hangisiyle açıklanabilir_
A)olumsuz aktarma
B)sönme
C)alışkanlık kazanma
D)serbest çağrışım
E)geriye ket vurma

ben takıldıklarımı sorayım dedim ama smil56

phantomm 02-03-2010 10:10 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587415)
aşağıdaki öğrenme türlerinin hangisinde organizmanın etkin çaba harcamasına dayalı bir süreç yer almaz?
A)tepkisel koşullanma
B)edimsel koşullanma
C)model alma
D)kavrama yoluyla öğrenme
E)deneme yanılma yoluyla öğrenme


bir okulda yapılan tadilatlar sonrası sınıfların içine doğru açılan kapıların yangın veya benzeri olumsuz durumlara karşı sınıfların daha kolay boşaltılabilmesi için dışarı açılacak şekilde düzenlenmiştir.ancak öğrencilerin uzun bir süre kapıları içeriye doğru açmaya çalıştıkları gözlemlenmiştir.

yukarıdaki parçada öğrencilerin kapıları uzun süre içeriye doğru açmaya çalışmaları eğilimini sürdürmeleri aşağıdakilerden hangisiyle açıklanabilir_
A)olumsuz aktarma
B)sönme
C)alışkanlık kazanma
D)serbest çağrışım
E)geriye ket vurma

ben takıldıklarımı sorayım dedim ama smil56


1.Tepkisel koşullanmada öğrenen pasiftir.Eskiden doğal olarak verilen bir tepki(salya) daha önceden nötr olan bir uyarıcıya
(ışık vs.) yönlendiriliyor,öğrenen birşey yapmıyor yani:) O yüzden a şıkkı.Diğer hepsinde öğrenen bilişsel ya da davranışsal süreçlerden geçer.
2.Olumsuz transfer.Transfer iki şekilde olur olumlu ya da olumsuz.Burda önceden varolan birşeyin şimdi öğrencilerin farklı birşeyi öğrenmesini engellediğini görüyoruz yani önceden öğrenilenler şuana transfer oluyor.
Fakat olumsuz transfer de iki şekilde oluyor:
1.İleriye ket vurma(Öğrenmeyi engelleme)
2.Geriye ket vurma(Hatırlamayı engelleme)
Yani burda iki şık var bakacağımız.Olumsuz transfer ve geriye ket vurma.Eski bilgi yeni öğrenilecek şeyi engellediğinden (ya da zorlaştırdığından diyelim) ileriye ket vurmuş oluyor.Bu şık olmadığı için direk olumsuz transfer diyoruz.

Not:İleriye ket vurma=Öğrenmeyi engelleme (i ve ö her ikisi de ünlü ile başlıyor)
Geriye ket vurma=Hatırlamayı engelleme (g ve h her ikisi de ünsüzle başlıyor diye kodladım ben sorularda pratiklik oluyor.)

Yani mesela şöyle çözüyorum.Öğrenciler Öğrenmekte güçlük çekiyor.Ö-İ, yani ileri ket vurulmuş gibi.

Doğru mudur hocam?

ceylan84lum 02-03-2010 10:27 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

phantomm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587425)
1.Tepkisel koşullanmada öğrenen pasiftir.Eskiden doğal olarak verilen bir tepki(salya) daha önceden nötr olan bir uyarıcıya
(ışık vs.) yönlendiriliyor,öğrenen birşey yapmıyor yani:) O yüzden a şıkkı.Diğer hepsinde öğrenen bilişsel ya da davranışsal süreçlerden geçer.
2.Olumsuz transfer.Transfer iki şekilde olur olumlu ya da olumsuz.Burda önceden varolan birşeyin şimdi öğrencilerin farklı birşeyi öğrenmesini engellediğini görüyoruz yani önceden öğrenilenler şuana transfer oluyor.
Fakat olumsuz transfer de iki şekilde oluyor:
1.İleriye ket vurma(Öğrenmeyi engelleme)
2.Geriye ket vurma(Hatırlamayı engelleme)
Yani burda iki şık var bakacağımız.Olumsuz transfer ve geriye ket vurma.Eski bilgi yeni öğrenilecek şeyi engellediğinden (ya da zorlaştırdığından diyelim) ileriye ket vurmuş oluyor.Bu şık olmadığı için direk olumsuz transfer diyoruz.

Not:İleriye ket vurma=Öğrenmeyi engelleme (i ve ö her ikisi de ünlü ile başlıyor)
Geriye ket vurma=Hatırlamayı engelleme (g ve h her ikisi de ünsüzle başlıyor diye kodladım ben sorularda pratiklik oluyor.)

Yani mesela şöyle çözüyorum.Öğrenciler Öğrenmekte güçlük çekiyor.Ö-İ, yani ileri ket vurulmuş gibi.

Doğru mudur hocam?

hocam tebrik edrim..evet doğru.çok da güzel anladım..allah razı olsun..ben model alma yapmıştım hani öğrenen izliyo bişey yapmıyo.ama bilişsel durumu düşünememişim.diğeri boştu zaten.tekrar teşekkür edrim.
bu arada branş ne hocam.umarım aynı branş deilizdr..sizinle rakip olmak istemem doğrusu yrl78

phantomm 02-03-2010 11:03 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587429)
hocam tebrik edrim..evet doğru.çok da güzel anladım..allah razı olsun..ben model alma yapmıştım hani öğrenen izliyo bişey yapmıyo.ama bilişsel durumu düşünememişim.diğeri boştu zaten.tekrar teşekkür edrim.
bu arada branş ne hocam.umarım aynı branş deilizdr..sizinle rakip olmak istemem doğrusu yrl78

Rica ederim.Ben de bilgilerimi tazelemiş oluyorum sayende:)Ben de teşekkür ederim o yüzden.
İngilizce Öğretmenliği.
Bu dersi geçen hafta çalışmıştım.Sınavlara çalışmayı hep son günlere bıraktığım için yeni çalışıyorum daha şimdilik kendimle yarışıyorum bakalım:)

salvadore_xp 03-03-2010 12:36 AM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Ben 2009 mezunuyum ve ilk senemde atandım. Branşın neydi, hangi derslerde iyisin?
Kaynak olarak ben ihtiyaç, yargı ve yediiklimin birer konu anlatımını ve soru bankalarını bitirdim. Üstüne de 70 tane deneme yaptım.

ceylan84lum 03-03-2010 07:28 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

phantomm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587441)
Rica ederim.Ben de bilgilerimi tazelemiş oluyorum sayende:)Ben de teşekkür ederim o yüzden.
İngilizce Öğretmenliği.
Bu dersi geçen hafta çalışmıştım.Sınavlara çalışmayı hep son günlere bıraktığım için yeni çalışıyorum daha şimdilik kendimle yarışıyorum bakalım:)

allah yardımcın olsun hocam sanırım 78 falan oldu taban sizde di mi.valla hocam beterin beteri var bana 85 den yukarı lazımsadanim
ben sorularıma devam etcem bu arada..
iyki varsınızy789

ceylan84lum 03-03-2010 07:33 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
bu program geliştirmede hedef cümlelerinin yanlişlarını buluyoruz ya..ben o soruları yapamıyorum.ne biliym anlayamıyorum.davranışa dönüklük diyorum başka bişey çıkıyo ..gibi.bilen dostlardan kısaca bahsetmelerini rica etcem...

fatamorgana 03-03-2010 09:02 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Ben kpss'ye hazırlanırken tarih, coğrafya, vatnadaşlık sıfırdı. Çok korkmuştum. Nasıl halledicem diye. Ama oldu. Tam olarak tüm bilgileri kapsayan bir kaynak yoktu. Ben de 3-4 kitaba bakarak önemli yerleri yazayım, kaynak oluşturayım sonra da kendi yazdıklarımdan çalışırım diye düşündüm. Bir de baktım ki yazarken çoğu aklımda kalmış : ) Çok işe yaradı yazmak. İyi de puan aldım. Ama herkesin öğrenme tekniği farklı olabilir.

ceylan84lum 03-03-2010 10:10 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

salvadore_xp Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587459)
Ben 2009 mezunuyum ve ilk senemde atandım. Branşın neydi, hangi derslerde iyisin?
Kaynak olarak ben ihtiyaç, yargı ve yediiklimin birer konu anlatımını ve soru bankalarını bitirdim. Üstüne de 70 tane deneme yaptım.

hocam öncelikle hayırlı olsun..ne güzel..darısı başımıza.benm branş ilk .öğrt.mat .ben de 2009 mezunuyum.bu sene olmadı malesef..gene hazırlanıorum..kaynak olarak pegem aldım ama ii etmişmiyim...

ceylan84lum 03-03-2010 10:12 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

fatamorgana Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587605)
Ben kpss'ye hazırlanırken tarih, coğrafya, vatnadaşlık sıfırdı. Çok korkmuştum. Nasıl halledicem diye. Ama oldu. Tam olarak tüm bilgileri kapsayan bir kaynak yoktu. Ben de 3-4 kitaba bakarak önemli yerleri yazayım, kaynak oluşturayım sonra da kendi yazdıklarımdan çalışırım diye düşündüm. Bir de baktım ki yazarken çoğu aklımda kalmış : ) Çok işe yaradı yazmak. İyi de puan aldım. Ama herkesin öğrenme tekniği farklı olabilir.

ben de yazarak çalışıyorum hocam.gerşekten ii oluyo..farklı kaynaklardan soru çözeyim diyorum...
valla çok kıskandım sizi atanmışınız ne güzell...ahhhhhhhh.......ben de atanacakmıyım acabadusun2

phantomm 03-03-2010 10:16 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587585)
allah yardımcın olsun hocam sanırım 78 falan oldu taban sizde di mi.valla hocam beterin beteri var bana 85 den yukarı lazımsadanim
ben sorularıma devam etcem bu arada..
iyki varsınızy789

Sağol hepimizin yardımcısı olsun inşallah.
Evet birdenbire arttı bizim taban puanları da.Öyle olmasa geçen sene atanırdım belki de.Ama napalım bunda da bir hayır vardır.İnşallah kazanırız bu sene.ÇAlıştığımız müddetçe umut var.
Et et tabi tekrar etmiş oluruz.
Ben eğitime yeni bakıyorum bu iki hafta içinde filan bitirmeyi düşünüyorum inşallah.Teker teker hepsini bitircem.Bugün programa çalıştım son iki konum kaldı.
Sen dershaneye mi gidiyorsun?Nasıl çalışıyorsun eğitim derslerine?

phantomm 03-03-2010 10:24 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

ceylan84lum Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587586)
bu program geliştirmede hedef cümlelerinin yanlişlarını buluyoruz ya..ben o soruları yapamıyorum.ne biliym anlayamıyorum.davranışa dönüklük diyorum başka bişey çıkıyo ..gibi.bilen dostlardan kısaca bahsetmelerini rica etcem...

Tam bugün bunları çalıştım:)
Daha çok fazla soru çözemedim ama özellikleri iyice yerleştirebilirsen zihnine o kadar karışmaz heralde.Soru verebilirsen yine daha iyi olur.

Aklıma gelmişken ben de sorayım hocam:)Benimkisi de içerikle alakalı.Soru şu:

Program geliştirme sürecinde içerikte yer alan konular değerlendirilirken aşağıdakilerden hangisi sorulması gereken sorulardan biri değildir?
A)İçerik önceki öğrenmeleri tamamlayıcı ve destekleyici mi?
B)İçerik ihtiyaçlara cevap veriyor mu?
C)İçerik kazanımlarla tutarlı mı?
D)İçerik öğretme-öğrenme etkinliklerine uygun mu?
E)İçerik öğrencinin düzeyine uygun mu?

ceylan84lum 03-03-2010 10:25 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

phantomm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587658)
Sağol hepimizin yardımcısı olsun inşallah.
Evet birdenbire arttı bizim taban puanları da.Öyle olmasa geçen sene atanırdım belki de.Ama napalım bunda da bir hayır vardır.İnşallah kazanırız bu sene.ÇAlıştığımız müddetçe umut var.
Et et tabi tekrar etmiş oluruz.
Ben eğitime yeni bakıyorum bu iki hafta içinde filan bitirmeyi düşünüyorum inşallah.Teker teker hepsini bitircem.Bugün programa çalıştım son iki konum kaldı.
Sen dershaneye mi gidiyorsun?Nasıl çalışıyorsun eğitim derslerine?

evet hocam herşeyin hayırlısı..umut hep olmalı..y789
dersaneye gidiyorum.ilk dönem gkgy aldık .bizimde eğitim yeni başladı.dhane ii hocalar ii.ama sorun ben de.adam akllı konsantre olup da çalışamıyorum bi türlüsadanimsadanimsadanimsadanimsadanim
şöle bikaç hafta içinde ben de eğitimi bitirebilsem ne kadar ii olur biliyo musun..

ceylan84lum 03-03-2010 10:36 PM

Cevap: kpss(öğretmen adayları)
 
Alıntı:

phantomm Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 587662)
Tam bugün bunları çalıştım:)
Daha çok fazla soru çözemedim ama özellikleri iyice yerleştirebilirsen zihnine o kadar karışmaz heralde.Soru verebilirsen yine daha iyi olur.

Aklıma gelmişken ben de sorayım hocam:)Benimkisi de içerikle alakalı.Soru şu:

Program geliştirme sürecinde içerikte yer alan konular değerlendirilirken aşağıdakilerden hangisi sorulması gereken sorulardan biri değildir?
A)İçerik önceki öğrenmeleri tamamlayıcı ve destekleyici mi?
B)İçerik ihtiyaçlara cevap veriyor mu?
C)İçerik kazanımlarla tutarlı mı?
D)İçerik öğretme-öğrenme etkinliklerine uygun mu?
E)İçerik öğrencinin düzeyine uygun mu?

hocam cevap d mi..şöle düşündüm öğrenme öğretme teknikleri içeriğe göre belirlenmeli..hani sırası şöle
hedef
içerik
eğitim durumarı
değerlendirme
hepsi bir öncekine göre ayarlanır..umarım doğrudur


WEZ Format +3. Şuan Saat: 06:21 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.