![]() |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) matematik öğretmenliğinde atama doğru düzgün yok off cnm çok sıklıyor bu konuya |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) bikaç kodlama verelim.. Tektonik Göller => BASİT MUHASEBE Beyşehir Akşehir Sapanca İznik Tuz Manyas Ulubat Hazar Acıgöl Seyfe Eber Burdur Eğirdir 2. Mahmut Askeri Islahatları => SEVDAM Sekban-ı cedit Eşkinci ocağı Vakayi hayriye Daruşurayı askeriye Asakir-i Muhammediye Mızıka-i humayun Mısır'da Kurulan Türk-İslam Devletleri => TEMA Tolunoğulları Eyyubiler Memlükler Akşitler Bakırın Çıkarıldığı Yerler => KADER K astamonu-küre A rtvin- murgul D iyarbakır- ergani E lazığ- maden R ize- çayeli coffe2 |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Alıntı:
kaç kişi aldıklarını boşver.85 ve üstü alırsan tamamdır.biz çalışalım allah büyüktür.bunları sıkıntı etme.. Alıntı:
|
Cevap: kpss(öğretmen adayları) arkadaşlar cevaplerınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.. 1.ölçme ve değerlendirme sürecinde kullanılan birimin ölçme ve ölçüt için aynı olmasının en önemli avantajı nedir? A yapılan ölçmenin güvenirliğini artırır B ölçütün güvenirliğini artırır C değerlendirmenin isabetliğini sağlar D yapılan ölçmenin geçerliğini artırır E ölçütün geçerliğini artırır 2. a.eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi b.hedeflerin ne kadarının gerçekleştiğinin belirlenmesi c.bir takıma futbolcu seçilmesi hangileri ölçmedir? 3.fen ve teknoloji öğretmeni 100 öğrencinin girdiği sınavda 62.sıradaki kişinin aldığı notun en çok 5 puan altında not alanı dersten geçireceğini ifade etmiştir A mutlak ölçüt B bağıl ölçüt C mutlak değerlendirme D bağıl değerlendirme E mutlak ölçme şimdilik bu kadar arkadaşlar..teşekkür ederim..iyi ki varsınızy789 |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) 1.ölçme ve değerlendirme sürecinde kullanılan birimin ölçme ve ölçüt için aynı olmasının en önemli avantajı nedir? A yapılan ölçmenin güvenirliğini artırır B ölçütün güvenirliğini artırır C değerlendirmenin isabetliğini sağlar D yapılan ölçmenin geçerliğini artırır E ölçütün geçerliğini artırır En önemli avantaj dediği ve değerlendirme sürecini içine kattığı için değerlendirmenin isabetliliği olabilir.Çünkü değerlendirme yaparken ölçüt ve ölçme sonuçları arasında kıyaslama yapılıyor birimler aynı olursa değerlendirme kolay olur ve isabetliliği artar diye düşündüm. 2. a.eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi b.hedeflerin ne kadarının gerçekleştiğinin belirlenmesi c.bir takıma futbolcu seçilmesi hangileri ölçmedir? c'de bir karar var.Seçilmiş olmak yani belli ölçütlere göre ölçüm yapılmış.Ve değerlendirme olarak seçilme kararı çıkmış. a ve b'deki belirleme sözcüğü bana ölçme gibi geldi.Çünkü ihtiyaç belirlemek ya da hedeflerin gerçekleşme oranını ölçmek için bir sınav yapılabilir.Sınav bir ölçme oluyor. 3.fen ve teknoloji öğretmeni 100 öğrencinin girdiği sınavda 62.sıradaki kişinin aldığı notun en çok 5 puan altında not alanı dersten geçireceğini ifade etmiştir A mutlak ölçüt B bağıl ölçüt C mutlak değerlendirme D bağıl değerlendirme E mutlak ölçme 62. kişinin sınavdan alacağı not belli değildir.Yani hangi notun 5 puan altında alınması gerektiği sınav sonrasında belli olacak.Burda bağıllık var.Sınıfa görelik. Bu kimin kalıp kimin geçeceğini belirleyen bir anahtar, ölçme kuralı olduğu için de ölçüttür.Yani cevap bağıl ölçüt. Cevapları merak ediyorum.Henüz ölçmeyle ilgili hiç test çözmedim:(Yalnızca bir kez okudum iki gün önce o kadar.Yani emin değilim cevaplardan sadece yorumladım. |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) canım aydınlattığın için çok teşekkürler....zorlanmıştım bu sorularda.yalnız son soru bana bağıl değerlendirme gibi geliyo,sonuçta geçme kalma var..çok mu sığ düşünüyorum yoksa.. |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Cevaplar yok mu? Ben de ilk ikiden çok emin değilim çünkü bilgilerimi soruda kullanıp değerlendirmediğim için henüz yalnızca doğru gelenleri söyledim.Ama sonuncusundan emin gibiyim:) Çünkü daha söylemiş, ortada bi değerlendirme yok ki.Şöyle düşünebiliriz çocuklar neye göre geçecekler sorusuna cevap veriyor.Henüz bir karar verilmemiş ki kimin geçip kimin kaldığı konusunda yalnızca bir ölçüt belirlemiş öğretmen. |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) evet doğru sölüyosun henüz bi karar verilmemiş..cevaplar var canım hepsi doğru olduğu için yazmaya gerek duymadım:)))süpersin... bu yordama geçerliği ve uygunluk geçerliği arasında ne gibi farklılıklar var canım ya ben karıştırıyorum.. |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) Ayy doğru mu iyi bari sevindim bak şimdi.Soru çözmediğim için kendimi pek yeterli görmüyodum çünkü. Şİmdi canım benim çalıştığım kaynakta iki örnek var ben şimdilik onları yazdım kafama.Yordama da öss'de, bi çocuk girmiş mesela sınava x okulunu kazanmış.Sonraki dönemde akademik başarısı o okula girmek için aldığı puanla uyumlu ise öss'nin yordama gereçerliği yüksek oluyor.Geleceğe yönelik diye düşündüm.Geleceğe yönelik tahmini iyi yapmış yani. Uygunlukta ise çocuk yapılan deneme sınavlarında 300 puan alıyor mesela, gerçek öss sınavında buna yakın bir puan alırsa deneme sınavlarının uygunluk geçerliği yüksek oluyor.Yani şöyle ki, deneme sınavları öss sınavına gayet uygun şekilde hazırlanmış ve başarılı olarak değerlendirebiliriz.Öss'nin ölçeceği şeyleri ölçmüş gerçekten. Sorularda nasıl geliyor daha pek bilmediğim için yalnızca bildiğim kadarı ile yazdım canım. Soru yazarsan bunlarla ilgili yine bakarız beraber:) |
Cevap: kpss(öğretmen adayları) ayy çok saol canım ya..kitap yanımda değil o soruları da yazarım bi ara.sen hangi kaynaktan çalışıyosun.. |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 12:37 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.