sigarayı bıraktım...öyle yavaş yavaş deil birden bıraktım ama kendimi sürekli halsiz yoğun uykulu gibi hissediyorum. neden kaynaklanıyor acaba... benim gibi olan veya bilen birisi varsa cevap atarsa sevinirim.ooo67
Aynı döngüler, tekrar eden sorunlar, açıklayamadığın tıkanıklıklar… Çoğu zaman sebep çekirdek inançlarındadır.
Çocuklukta oluşan bu görünmez kalıplar; para, ilişki, özgüven ve başarı alanlarını fark ettirmeden yönetir.
sigarayı bıraktım...öyle yavaş yavaş deil birden bıraktım ama kendimi sürekli halsiz yoğun uykulu gibi hissediyorum. neden kaynaklanıyor acaba... benim gibi olan veya bilen birisi varsa cevap atarsa sevinirim.ooo67
teşekkürler seemann sigarayı bırakmak güzel ama bide bu durumun üstesinden gelsek daha güzel olacak...
Sigaraya nasıl başladıklarını anlıyorumda şu pis kokusuna nasıl tahammül ettiklerini bir türlü anlamıyorum.Tadı yok tuzu yok sadece pis kokusu ve bağımlılık yapan nikotini var.Bir nikotini bırakamayacak kadar zayıf değildir insan.Yeter ki istesin.Bırakmayı gerçekten istesin.
Aynı döngüler, tekrar eden sorunlar, açıklayamadığın tıkanıklıklar… Çoğu zaman sebep çekirdek inançlarındadır.
Çocuklukta oluşan bu görünmez kalıplar; para, ilişki, özgüven ve başarı alanlarını fark ettirmeden yönetir.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.
