Güncel olmayan bir tarayıcı kullanıyorsunuz. Bu web sitesini veya diğer web sitelerini doğru şekilde göstermeyebilir. Yükseltmeli veya bir alternatif tarayıcı kullanmalısınız..
gecenin bi vakti yatağımda olmam gereken yerde burdayım.İçimden bi güç bana yazmam gerektiğini söyledi başka yapacak bir şey de yok zaten...yaşım 23 ve hala kendim olmayı başaramadım galibaannemin babamın kızı,arkadaşlarımın dostu,birisinin sevgilisi...Ben kendimin neyiyim?? yıllardır her birilerinin bir şeyleri oldum ama kendim olmayı kendi duruşumu yaratmayı başaramadım galiba.Hep zıtlıklarla boğuşuyorum zekiyim ama bir o kadar da safım güçlüyüm ama bir o kadar da zayıfım cesaretliyim ama bir o kadar da cesaretsizimetrafımdakileri hep deli dolu çıllgın hayat enerjisi yüksek olarak biliyor beni ama kendi halime kaldığımda bilmiyorum ne olduğumu...Kendimi tarif etmede zorluk yaşıyorum artık.Hep taviz verdim o üzülmesin onların canı yanmasın rahat olsunlar...bu yüzden mi kaybediyorum bilmiyorum karşındakine ne kadar iyi davranırsan o kadar zarar görüyorsun galiba.Ne yaptımsa tam zıttı layık görülüyor bana ben bunları haketmiyorum. taa derinliklere ittiğim beni herkesin arasından nasıl sıyırıp gün ışığına çıkaracağım
Kim seni bu kadar üzdü Renklicim söyle bakalım. Kendini arayışın yada bulamadığını zannetmen olumlu değişimler geçirdiğindendir.
Ayrıca karşımdakiler dediklerinde aslında sensindir. Onlar senin yanmısandır. Onlar senin içinde olupta farkedemediğin, herhangi bir olay yada kişi aracılığıyla ortaya çıkan duyguların egolarındır. O yüzden tatlım eğer seni rahatsız eden bir durumla karşılaşırsan eğer anlamaya çalış. Sakın üzülme sadece anla ve affederek özgürleş mutlu pazarlar.......
gecenin bi vakti yatağımda olmam gereken yerde burdayım.İçimden bi güç bana yazmam gerektiğini söyledi başka yapacak bir şey de yok zaten...yaşım 23 ve hala kendim olmayı başaramadım galibaannemin babamın kızı,arkadaşlarımın dostu,birisinin sevgilisi...Ben kendimin neyiyim?? yıllardır her birilerinin bir şeyleri oldum ama kendim olmayı kendi duruşumu yaratmayı başaramadım galiba.Hep zıtlıklarla boğuşuyorum zekiyim ama bir o kadar da safım güçlüyüm ama bir o kadar da zayıfım cesaretliyim ama bir o kadar da cesaretsizimetrafımdakileri hep deli dolu çıllgın hayat enerjisi yüksek olarak biliyor beni ama kendi halime kaldığımda bilmiyorum ne olduğumu...Kendimi tarif etmede zorluk yaşıyorum artık.Hep taviz verdim o üzülmesin onların canı yanmasın rahat olsunlar...bu yüzden mi kaybediyorum bilmiyorum karşındakine ne kadar iyi davranırsan o kadar zarar görüyorsun galiba.Ne yaptımsa tam zıttı layık görülüyor bana ben bunları haketmiyorum. taa derinliklere ittiğim beni herkesin arasından nasıl sıyırıp gün ışığına çıkaracağım
sanırım yanlış inançların var..zeki olmanın seni üstün kılacağına inanmışsınn ama saf olmayı bunun karşıtı olarak görmen senin saflıktan zarar görmeni sağlar.saflıkta zekilik gibi erdemdir oysakii saflıktan şikayet etmeyip kandırılma korkundan kurtulursan..girlhaha
güçç..insan bir kere güçlü olduğunu hissettimiii..kanına işlerr..ama zayıflıklarımız olacak , dünyanın içinde bir kum tanesinden farkımız yok..ama tabi zayıf olmaktan korkmadıktan sonra.zayıf olunca zarar göreceğini düşünüyorsun çünkü düzene yeterince güvenmiyorsun..zayıflar savrulur muu?girlhaha
kimsenin canı yansın istememen de bir erdem ..ama kendinin ne istediğini bilip onların da senin kendin için istediklerinden mutlu olacağını bilerek..kendin için birşey yapınca neden başkalarının canı yansın ki..tabi sen kendin için istediklerinden eminsenn..sadanim
kendin için neler istiyorsun bir listesini çıkarmanı öneririm..sevgiler..girlhaha
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, yasaya aykırı yada telif hakkı içeren paylaşımlar BURADAN bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır. Sitemizde Bulunan Videolar YouTube, Facebook, Dailymotion, v.b. video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir. Videoların hiç biri sunucularımızda bulunmamaktadır.
Gizliliğinize değer veriyoruz
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.