Registered Member Login:
Üye değil misin? Kayıt olunuz today!
Bugünki MesajlarForumları Okundu Kabul Et
subliminal telkin cd



Uyarılar

Meditasyon bolluk meditasyonu, meditasyon mp3, meditasyon nedir, meditasyon resimleri, meditasyon hipnoz, yoga meditasyon, meditasyon müzik, meditasyon, neşternino meditasyon, transandal meditasyon, transandaltal meditasyon, transantal meditasyon, transdantal meditasyon,


Reklam Alanı

meditasyon ve örnekler..

 Alternatif Kişisel Gelişim de ve  Meditasyon Forumumuzda Bulunan  meditasyon ve örnekler.. Konususundasınız üye olmak için mail onayı gerekmez.Telkinli mp3 linkleri ve rehber mailinize gönderilir

Değerli konuk bu konular arama yapılıyor   meditasyon ve örnekler.. için kişisel gelişim konusunda çekirdek inanç temizliği telkin cd telkin mp3 bilinçaltı telkin cd subliminal mp3 subliminal cd www commeditasyon ve örnekler.. meditasyon nedir? yoga uygulamalarından biri olan meditasyon, zihni düşüncelerden arındırma ve rahatlama yöntemidir. belirli bir süre tek bir şeye odaklanarak düşüncelerimize seyirci kalmayı, yaşanan olaylar karşısında kayıtsız kalabilmeyi ve kendimizi gerçekten iç dünyamızın merkezinde hissedebilmeyi öğrenmektir. söylediğiniz şeyi izle indir dinle subliminal telkin be çekirdek inanç cd
Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-01-2008, 05:01 PM   #1 (permalink)
Administrators
♥Ozlem Şahin ♥
 
shamanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Feb 2007
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 4,959
Tesekkür: 13,842
2,272 Mesajinıza toplam 13,335 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
shamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond repute
Standart meditasyon ve örnekler..

meditasyon nedir?

yoga uygulamalarından biri olan meditasyon,
zihni düşüncelerden arındırma ve rahatlama yöntemidir. belirli bir süre tek bir şeye odaklanarak düşüncelerimize seyirci kalmayı,
yaşanan olaylar karşısında kayıtsız kalabilmeyi ve kendimizi gerçekten iç dünyamızın merkezinde hissedebilmeyi öğrenmektir.

söylediğiniz şeyi nasıl başarabiliriz?

sakinliğe kavuşmamızın en önemli koşulu bedeni rahat ve huzura kavuşturmakla mümkün.
meditasyon, tam gevşeme ve derin dinlenme halinde olduğu gibi yatarak değil, oturarak uygulanır.
omurganın üst kısmının dik tutulmasına önem verilir.

otururken bağdaş kurmak gerekli mi?

rahat ve dik oturmayı sağlayan en sağlıklı oturuş biçimi yerde bacakları çapraz duruma getirmek.
bacakların çapraz tutulması, enerjinin bedende korunarak ve özellikle baş yönünde akışını da sağlar.
kalça altına uygun yükseklikte bir minder de dengeli ve dik oturmak için faydalı.
ancak dizlerde veya kalçada ciddi bir sorun varsa tabure üzerinde bile oturulabilir.

eller için bir tutuş şekli var mı?

baş ve işaret parmağı hafif bükülü, parmak uçlarından birbirine temas ederken diğer üç parmak birleşik ve gevşek halde,
eller dizlere yakın bir şekilde bacakların üstüne serbestçe bırakılır. yüzümüz her türlü gerginlikten uzak, dingin olmalı.
bu, bedenimizde ve zihnimizde barışıklık hali yaratır. genellikle gözler kapalı tutulur, ama bu şart değil.

uygun oturuştan sonraki aşama ne?

artık bedeni sakinleştirmemiz gerekiyor.
bunun için diyaframdan soluk alıp vermek yardımcı olabilir.
daha sonra düşüncelerimizi kafamızdan uzaklaştırmalıyız.

düşünceleri nasıl uzaklaştıracağız?

bir süre düşünceleri dizginlemeye uğraşmadan tamamıyla serbest bırakın.
sonra onları bir seyirci gibi izlemeye çalışın.
daha sonra da bir süre tüm dikkati nefese vererek nefesin ritmini kademeli olarak düşürün.
zihinsel yoğunlaşmayı derinleştirmek için soyut ya da anlam içeren bir sözcük (mantra) tekrarlanabilir.
ayrıca iki kaşın ortasına veya kalp çakrasına odaklanılarak bir ışık veya obje hayal edilebilir.

ya meditasyondan kopmalar olursa...

bir düşünceye dalındığı fark edilirse paniğe gerek yok.
hemen nefeslere, tekrarlanan mantraya ve odaklanılan noktaya geri dönülmeli.

süresi ne kadar olmalı?

10 dakikadan başlayarak 20-30 dakikaya, daha ileri aşamada bir saate kadar artırılabilir.

meditasyon kişiye ne sağlar?

her şeyden önce belirli bir zamanı ayırmak kendinize karşı bir saygı uyandıracak.
ikincisi, düşüncelerden çok kısa süreli bile olsa kopmayı başarabilmek,
bilinç düzeyini yükseltir.
duygu ve düşünceyi denetlemeyi deneyimleyen kişi ilişkilerinde daha olumlu olur,
kabul sınırları genişler.
en önemlisi stresle baş edebilir.

sağlıkla ilişkisi ne?

uzakdoğu'da bütün hastalıkların nedeni 'zihinsel' denir.
buna göre öfke, korku, yalan, hırs, stres gibi olumsuz duygular vücudumuzdaki enerji akışını kilitler,
bedenimiz uyarılar vermeye başlar.

meditasyon, yoga, tai chi gibi uygulamaların hedefi hep aynıdır:
bedendeki yaşam enerjisinin dengeli akışını sağlamak. bu sağlanırsa hem bedensel hem zihinsel açıdan sağlıklı olursunuz.
nefes alışverişleriniz düzelir, bu size huzur getirir. telaşlı yapıdan, daha dengeli sakin bir yapıya geçersiniz.

meditasyon sabah daha mı yararlı?

günün her saatinde yapılabilir. ancak yogiler evrendeki enerji yoğunluğu farklılaştığı için güneşin doğduğu ve battığı saatleri önerir.

başarılı olmak için neler yapmalı?

yaşam enerjisinin bedende dengeli dağılımı için en başta bol alkol, çay, kahve içmekten ve fazla et tüketmekten uzak durmak gerekir.

olumlu etkileri ne kadar zaman alır?

konuya ne derece hazır olduğunuzla ilgili. ama genel olarak iki-üç ay diyebiliriz.

meditasyon teknikleri
# meditasyon için aynı mekânı kullanın. bunun için bir oda ayırabilirsiniz. eğer bu imkânınız yoksa odanızın bir bölümünü paravanla ayırın ve bu alana sadece meditasyon yaparken girin.
# meditasyon yapacağınız yerin sessiz bir yer olmasına özen gösterin.
# meditasyon esnasında tütsü veya mum yakmak olumlu bir atmosfer yaratabilir.
# meditasyona başlamadan önce kısa bir süre mum alevine odaklanın.
# açık havada meditasyon olanağı yaratabiliyorsanız, bunu mutlaka deneyin. çünkü doğayla baş başa hissedilen etki daha farklı olur.
# bilincinizin açık ve uyanık olabilmesi için tercihen meditasyonu aç karnına uygulayın.
# meditasyona aynı saatlerde başlayın.

sivananda meditasyonu
sakin bir yerde yere veya tabureye oturun; sırtınızın dik ve bedeninizin rahat olmasını sağlayın.
yüzünüze olumlu bir ifade verip gözlerinizi kapatın ve diyaframdan sakin nefesler alıp verin.
bir süre içinde sadece nefes ritmini izleyerek bedenin de tamamen rahatlamasını sağlayın.
alınan ve verilen nefeslerle birlikte varsa özel mantranızı veya evrensel mantra olarak bilinen 'om'u tekrarlayın.
(om, a-u-m harflerinin bir arada söylenmesiyle oluşan bir sözcük.
bu kelime yoganın içerdiği bütünleşmeyi, evrensel bilinci ifade eder. om'un tekrarlanmasıyla evrenin tüm seslerini de etkileşime uğradığı varsayılır.)

bir ışık hayal edin...
iki kaşın ortasına, yani üçüncü göz hizasına veya duygusal bir kişiliğe sahipseniz kalp çakrasına odaklanın.
ve bu noktada parlak bir ışık veya basit bir görüntü hayal edin. ışığın bir rengi olabilir;
görüntü bir mum alevi veya sevdiğiniz, her defasında görmek istediğiniz bir çiçek olabilir. bu şekilde 15-20 dakika boyunca kalın.

tratak meditasyonu
tratak meditasyonunda, göz seviyenizde bulunan bir mum alevine odaklanın.
gözlerinizi kırpmadan, yaşarana kadar dikkatle alevi izleyin.
gözlerinizi kapatıp, görüntünün üçüncü göz'de (iki kaş arası) belirdiğini fark edeceksiniz.
alev kaybolana kadar görüntüye odalanın. daha sonra gözlerinizi açarak aleve odaklanın ve aynı işlemi tekrarlayın.
ruhsal faydalarının yanında göz sağlığı için de yararlı olan bu meditasyon yöntemini 15-20 dakika sürdürün.

gourishankar meditasyonu
'üçüncü göz'ü geliştirmek için yapılan bu meditasyon üç aşamadan oluşuyor.
15 dakikalık birinci aşamada gözlerinizi yumarak oturun.
burundan derin soluk alarak akciğerlerinizi doldurun. soluğunuzu mümkün olduğunca uzun tutun,
sonra ağızdan yavaşça verin ve akciğerlerinizi mümkün olduğunca uzun süre boş bırakın.

ikinci 15 dakikalık aşamada normal solumaya dönün ve yumuşak bir sabit bakışla mum alevine ya da yanıp sönen bir mavi ışığa bakın.
bedeninizi hareketsiz tutun. üçüncü 15 dakikada yumulmuş gözlerle ayağa kalkın, bedeninizi gevşek ve açık olmaya bırakın.
bu safhada normal denetiminiz dışında bedenin hareket ettiğini hissedeceksiniz.

gourishankar meditasyonunun dördüncü ve son 15 dakikası boyunca yumulmuş gözlerle, sessiz ve sakince uzanın.

dansçı duruşu (natarajasana)
ayaklar birleşik şekilde ayakta dik durun.
ağırlığınızı sol ayağınıza aktararak, sol bacağınızı gergin duruma getirin.
nefes alarak yavaşça sağ dizinizi bükün ve arkaya giden sağ elinizle ayağınızı bilek hizasından tutun.
sağ ayağın topuğunu kalçaya yanaştırın.
bakışlarınızı belirli bir noktaya yöneltin. nefes alarak, sol kolunuzu baş seviyesine kaldırın.
nefes verirken gergin durumdaki sol kolunuzu öne doğru uzatın.

böylece beliniz de öne doğru kayar.
bu arada bilekten tuttuğunuz ayağı, kalçadan iterek uzaklaştırın.
dengede bir dakika kadar nefeslerle birlikte kalın. nefes alın, harekete girdiğiniz sırayı takip ederek geri gelin
ve çalışmayı diğer taraf için tekrarlayın.

oya eksen den..
__________________
ben mevlana değilim, insan ol öyle gel..
shamanic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler:
Alt 08-01-2008, 05:03 PM   #2 (permalink)
Üsteğmen
 
Üyelik tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 200
Tesekkür: 1
74 Mesajinıza toplam 212 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
hava-hoş is an unknown quantity at this point
Standart Ynt: meditasyon ve örnekler..

teşekkürler...ilgilenmekteyim..
__________________
suskunluğum asaletimdendir.her lafa söyleyecek sözüm var.lakin ,bir lafa bakarım laf mı diye,bir söyleyene bakarım.,,adam mı diye!!!!!
hava-hoş isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 08-01-2008, 05:11 PM   #3 (permalink)
Administrators
♥Ozlem Şahin ♥
 
shamanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Feb 2007
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 4,959
Tesekkür: 13,842
2,272 Mesajinıza toplam 13,335 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
shamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond repute
Standart Ynt: meditasyon ve örnekler..

aum meditasyonu zor ve özel bir meditasyondur aslında.. sesleri doğru algılayabilmeniz için örnekleri ekliyorum..
lakin sesler size korkunç yada itici gelirse siptül olarak henüz hazır olmaya bilirsiniz bunun için diğer başlangıç meditasyonlarınıza ağırlık verin..

konu içinde ilk video en kısa aum sesi .. rahat bir pozisyondayken dinleyin.. aynı zamanda kendinizin tepkinizi de dinleyin..
diğer videolar daha uzun eğer hazırsanız dinlemeye başlayın..

ilgili olan arkadaşlar için aum ile ilgili olarak daha fazla bilgi paylaşmaya çalışacağım..
__________________
ben mevlana değilim, insan ol öyle gel..
shamanic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler
Alt 08-01-2008, 05:19 PM   #4 (permalink)
Administrators
♥Ozlem Şahin ♥
 
shamanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Feb 2007
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 4,959
Tesekkür: 13,842
2,272 Mesajinıza toplam 13,335 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
shamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond reputeshamanic has a reputation beyond repute
Standart Ynt: meditasyon ve örnekler..


aum (om ) sesinin evrenin doğuşundaki ilk ses olduğu düşünülür ve
tüm seslerin bu sesten türediği söylenir.

evrenin yaradılışı sırasındaki patlamada bu sesin çıktığı ve evren hala yaratılmaya devam ettiği için de
bu sesin hala bu ses üzerine çalışan kişilerce duyulabildiği söylenir.

bu tip içsel seslere “leya” ismi verilir ve sesin özellikle anahata - kalp çakrasndan duyulduğu düşünülür.
yani siz bir mantra yı zikredersiniz ve bu mantranin aksini kalp cakrasinda hissedersiniz / duyarsınız.

tıpkı bir dağa karsı ses çıkarmanız gibi, o ses size geri doner.

diyelim ki bir düşünceniz var ve tezahür etmedi.
bu düşünceyi tezahür ettirmek istediğinizde kelimelere dökersiniz.
ağzımızı açamadan ağzımızın ilk hareketi( mmmm) dır.
ağzımızı açıp ilk kelimeyi söylemeye başlayınca(a) sesi çıkar.
konuşma yine (m) sesi ile biter.
diyaloglarımız hep (m) ve (a) sesi arasındadır.
ve arasında (u) oluşur.
tezahürde (m) ve (a) sesi arasındadır.

meditasyon da tekrardan a ile başlayıp m ye giden bir sessizliktir.
köprü sesi burada u dur. om mantrasi inisiasyona gerek duyulmadan herkesin tekrar edebileceği evrensel bir mantradir.

çünkü normalde mantra çalışmaları için özel bir inisiasyon önerilir.
bunun nedeni, kişinin titreşimini bilen bir hocanın - bu kişinin bu nedenle bir sure sizinle çalışmış olması istenir-
bu titreşimlere uygun bir mantra vermesi ile olur.

ancak dediğim gibi, eğer kişinin niyeti saf ve temiz ise ve özellikle “sağduyulu” davranıyorsa,
bazı mantralari da tekrar edebilir. burada dikkat edilmesi gereken şey, kişinin mantrayı okuması sırasında kendini mutlu ve zinde hissetmesidir.
unutulmamalıdır ki, hayatımızda yaptığımız her şey gibi, yogayi da mutlu olmak için yapıyoruz.

eğer tekrarladığımız mantra bizi korkutuyorsa, huzursuz ediyorsa ya da belli veya
belirsiz bir nedenden dolayı rahatsız ediyorsa, okunmaması tavsiye edilir.

iste kişinin kendi öğretmeni olmasından kasıt bu şekilde kişinin kendini gözlemlemeye başlamasıyla mümkündür.
kişi kendini tanıdıkça, kendi kendine de doğru çalışmaları yapabilir.

yine de elbette eğer mümkünse, tüm bunlar yerine bilen bir eğitmenin yanında olmak önerilir.
aum çalışması yaparken sesli veya sessiz yapabiliriz.yalnız şunu unutmamak gerekir:

bu çalışmayı yaparken verilen nefesi dörde bölmemiz lazımdır.

a bir nefes,u bir nefes,m bir nefes ve geri kalan dörtte birlik kısım sesizlik olmalıdır.
ya da yalnızca o ve m, yani( om) birlikte söyleniyorsa sessizliğe kalan kısma çok önem verilir.

unutmayalım ki meditasyon, tekniğin bittiği yerde baslar.
eğer hala teknik üzerinde duruyorsak bu yaptığımız meditasyon (dhyana) değil,
konsantrasyon çalışmasıdır (dharana).
meditasyon ve konsantrasyon çok iç içedir, bu yüzden de hep karıştırılır.

meditasyona geçiş kişinin bir teknik kullanarak konsantre olması ve bu tekniğin içine girip belli kısa surelerle tekniğin üzerine çıkıp sükûnette kalmasıdır.
iste tekniği bıraktığı o an meditasyona geçer.

sonra kişi tekrar uyanır (dikkati dağılır) tekniğe yani konsantrasyona geri döner,
bir sure tekniği çalıştıktan sonra yine tekniğin üzerine çıkar ve meditasyonu baslar.
böylece konsantrasyon ve meditasyonu iç içe geçer.

om mantarası çalışırken konsantre olabileceğiniz üç bölge vardır;

birincisi:ajna çakra
zihinsel çalışama yaparken iki kaş arasına odaklanılır.
göz seviyesindeki bu odaklanma biraz acı verebilir.
problemlerimizi çözerken iki kaşımızın arasından om söyleriz.

ikicisi;anahata(kalp) çakrasıdır.
sevgiyle duyulan her his kalp bölgesinde oluşur.
kalp bölgesine yapacağınız her konsatrasyonda bu bölgede oluşan acılarınızı da çözersiniz.
günümüzde toplumda her şeyi entelektüel ve zihinsel düşündüğümüz için acı çekiyoruz.
oysa kalp bölgesinde böyle bir zihin aracı yoktur,yalnızca sevgi,everensel ve tanrısal sevgi vardır.

üçüncüsü:manipura (göbek) çakrasıdır.
bu çakramız, çakralar kısmında da anlatıldığı gibi en önemli olarak korkularımızı barındırır.
doğumumuz göbek bağı ile olmaktadır.
dünyaya geldiğimizde yaşadığımız ilk şok göbek bağının kesilmesidir.
vedanta korkunun merkezi olarak göbeği gösterir.

sonuç olarak aklı sakinleştirmek ve meditasyona uzanan yolda bu üç bölgeye odaklanılabilir.
ve önemli olan konsantrasyon-meditasyon suresinin uzunluğu değil yaptığınız çalışmanın kalitesidir.

meditasyondaki amaç tekniğin eridiği o “an”ları mümkün olduğunca uzatmaktır.
bu nedenle siz isterseniz bir mantra dinleyin, ya da söyleyin,
sadece sessizliği dinleyin ya da sadece nefesi yada nefesi sayarak konsantre olun,
hiç fark etmez, tekniğiniz her ne ise o teknik bittiği anda meditasyondasınız demektir.

kitabın adı : thumos - ölümsüzlerin destanı


__________________
ben mevlana değilim, insan ol öyle gel..
shamanic isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler:
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


meditasyon ve örnekler..

 Alternatif Kişisel Gelişim ve  Meditasyon   meditasyon ve örnekler.. Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link portal tıklayınız 1 . meditasyon nedir? yoga uygulamalarından biri olan meditasyon, zihni düşüncelerden arındırma ve rahatlama yöntemidir. belirli bir süre tek bir şeye odaklanarak düşüncelerimize seyirci kalmayı, yaşanan olaylar ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var   meditasyon ve örnekler.. telkin cd indir izle İstanbul meditasyon ve örnekler.. nerededir kimdir meditasyon ve örnekler.. çekirdek inanç temizliği İzmir bursa meditasyon ve örnekler.. hipnoz meditasyon ve örnekler..olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi meditasyon ve örnekler.. hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 meditasyon ve örnekler.. kuantum düşünce kitap haberi
WEZ Format +3. Şuan Saat: 12:51 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1