Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri

Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/index.php)
-   Gerçekten Bırakmak İstiyor musunuz? (http://www.hayatimdegisti.com/forum/gercekten-birakmak-istiyor-musunuz/)
-   -   Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up (http://www.hayatimdegisti.com/forum/gercekten-birakmak-istiyor-musunuz/1368-sigarayi-birakmayi-istemekten-vazgecmeyin-dont-give-up-giving-up.html)

lerzan 31-05-2007 03:10 PM

Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
..bir suru kagit toparladim geldim;derin nefesi onbes saniye bekletip smokerlyzer'e ufleyince 2%karbonmonoksit cikti kanimda, sifir olmaliymis.konuya odaklanmis kendilerini insanliga adamis hemsire hanimlarin yuzune bakan onlari azicik dinleyen oracikta birakir zaten sigarayi. nikotin aliskanligi psikolojik ve kimyeviymis,birakmak icin ne varsa teknik helalmis. sagliga zarar vermeyecek ne varsa denemek mubahmis.

sigarayi birakmak bir tercih. birakmak istiyor muyum gercekten? diye sormaliymis kendine. sormuyorsa bu daha da fena, neden sormuyor diye sormaliyiz hemen. neyse 3 safhasi var

birinci safha: preparing to stop. birakmaya hazirlanmak

ikinci safha: birakmak stopping

3.sayfa: birakmis kalmak. staying stopped

hazirlik donemi icin hayatimizin en onemli bir projesini gerceklestirme ciddiyetinde ele alip
bir plan hazirlayip /// birakma gununu secip, yavas yavas azaltmak yok , bir gun tesbit edip // sigara icenleri gorunce yol degistirip// kim varsa tanidik kendimizi destekletip// ileriye bakip bakip sevgilinin gozlerine dalip dalip neyse sapitmayip/// o gun baska hicbir projeye baslamayip bi bunu kutlayip// tum rahatlama tekniklerini telkinlerini ogrenip////riskinin ne kadar yuksekliginden uzaklasmayi bilip// olmazsa nikotin yerine gibi seylerden destek alip bant ciklet vs// ve olmazsa birakamamissa dunyanin sonu degil bir karar bozulmussa ki coook olur bu cok birakmayi deneyenlere, bir de BUGUN denerler bir daha yeniden karar vermeye bizimle....?

hayir sucluluk duymuyoruz, birakamadigimiz icin. biraz dinlendik ara verdik ve yeniden karar verdik birakmaya. kural bu: denedik olmadi, bir daha karar veriyoruz simdi. bir gun kesinlikle basaracagimizdan emince. belki de o gun BUGUN.?


neden birakmak istediginizi yazin, diyor once.daha az stresinizin olacagi bir gunu de birakacaginiz gun olarak secin diyor. sigara icmenin yerine yapabileceginiz seylerin listesini yapin dior.akliniza ne gelirse artik, yurumek mi cocugunuzla oynamak mi cips yemek mi vs. arkadas ve aile cevrenize sizi icmeniz icin kiskirtmamalarini soyleyip gerektiginde sizi yalniz birakmalarini rica edin diyor.gozlerinizin onune tertemiz cigerlerinizi getirip, kendinizi sigara icmeyen biri olarak hayal edin diyor.icmedikce de kendinize ikram edebileceginiz (yasak yemekler mesela, odul olarak verin) seyler olsun diyor.sizinle birlikte birakior olan ya da birakmis biriyle sohbet edin krize girdiiniz an diyor.

tutundeki aliskanlik yapan nikotin, alinmadikca alistirilmis vucut tarafindan istenir ve iste en cok bu sebepten sigarayi birakmakta zorluk cekilir.

bu neden olurmus?

besinler de ayni benzer aliskanligi yaparmis: eglenmek, rahatlamak,zamansiz kalmak,komfor,arkadaslarla eglence vs gibi sebeplerle. sigara icmek ve yemek ikisi de bu ihtiyaclari karsilarmis. sigaradan kalan boslugu yani girtlak kanserinden kurtulmanin yerine bu sefer de girtlak fesati tehlikesi baslatma mumkunmus

nikotin aclik hissini bir saat kadar durdurabilir ve kandaki seker seviyesini yukseltirmis. birakinca da dusen kan sekeri aclik hissetmeye sebep olabilirmis.

birakma aninda en fazla stress ilk iki hafta da yasanirmis. ilk iki hafta stresini atlattiktan sonrasinda bu stress yasanmazmis.

nelerin bu stresi yarattigini negatifligi fisekledigini bilmekte, o nelerin yerine koyacak seyleri bulmak icin yarar varmis.

yemek biter bitmez sofradan amin diyip kalkmaliymis. oturupta keyif sigarasi dusunmeden.

eger yalnizsaniz, yemekten sonra hemen bi arkadasi arayip laklak yapmaliymis. yalniz degilseniz omuza masaj iyiymis.

kahve icinler kahvenin tadina fokuslanirken... ay cok kagit toplamisim cevir cevir bitmio bi sigara yaksam mi sinirden:)))

hanimis benim grubum hanimis hanimis:)))

lalezar 31-05-2007 10:49 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
merhaba..biz de sevgililer gününde bıraktık ya grupça...ne kadar saçma geliyor şimdi...o kagıda sarılı tütünler ,kagıt olmasa dagılacaklar,seni beni nası toparlasınlar dagılınca....o senden ;sen /ben ,ondan medet umup duruyoruz.ne saçma..ve dahası ilkel..bu gezegende insandan başka hiçbir varlık içine hiç sebepsiz duman çekmeye ihtiyaç duymuyor..sadece insan bu tuhaf işe meftun..
ve uzaktan bakınca şimdi bi anlam veremiyorum....açıkçası..

BURCU GELEGEN 02-06-2007 01:13 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Sigara konusunda sorunum yok. Kendi iradem ile istediğim zaman içip istediğim zaman uzattıklarında hayır kullanmıyorum diyebiliyorum. Eskiden çok içtim hatta daha yataktan kalkmadan başlıyordum ama 3 yıldır ayda 10 ad. ancak içiyorum sanırım. Tek sorun alkolü seviyorum ve yanında sigara ihtiyacı içen varsa yanımda duyuyorum. Ama içki ile sigara içmemeyi başarabiliyorum

25emel 06-06-2007 11:29 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
http://myimgs.net/images/gyrd.jpg

eminim basaracaksınız...lerzanım seni bu kadar kararlı görmek inan çok güzel... sevincli

hayalayaz 07-06-2007 01:25 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
bu ramazanda sigarayı tamamen bırakıcam...ramazan sigara bırakmak için en ideal ay..oruçlu olduğum için tam gün içmiyorum...annem burada...sigara içmemem için canını verir...geçen yıl sigarasızlıktan nevrim döndüğünde...hadi çocuğum sen biraz yat ben şunu bunu yaparım diye beni idare etti...( saygı anlayışı farklıdır, bir bardak su içmeye bile kalkmaz...suyunu bizim vermemizi saygı olarak görür ) her iftardan sonra yaktığım sigaraya kötü kötü baktı..teraviye beraber gideceğimiz için ağzını açmadı..geçen ramazanımız çok şenlikli geçti..hep beraber iftarlar, sahurlar, beş vakit namaz..teravihler,bu ramazan sigara bırakılırsa,bütün bir ay bayram demektir..artık annemin bayramımı, yoksa benimkimi olacak onuda bıraktığım zaman göreceğiz.şu anda kararımı deklare ettim...ve subliminal mind'e olumlamayı ekliyorum,ben bu ramazan sigarayı bıraktım,diye nasıl olsa olumlamaları görmüyorum, görseydim...yalacııı diyen bir ses yükselirdi içimde...,neyse du bakalım ne olcek ...kedime....beni şimdilik boşverdim, sigarayı tam olarak bırakmadan ne saygı nede sevgi yok bana..sigarayı bırakmış olanlara, saygılar vede sevgiler

BURCU GELEGEN 08-06-2007 09:13 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Bu yazdığımı okuyan sigara içenler bırakın bakim şimdi elinizde ki sigaraları ne gün ayarlaması ya hemen şimdi bırakın 98569

hayalayaz 09-06-2007 01:41 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
tamam ya bırakıyoruz..ne baarıyon bacak kadar çocuklara..çarşambaya kararlımısınız bakın size güvendim bırakma tarihini öne aldım..ben önümüzdeki çarşamba paketi atıyorum..kararlıyımm.. kararlısınız..kararlıyız...inşallah..

BURCU GELEGEN 09-06-2007 09:38 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
oyun bozanlık yapacam işte bugüne alın hemen içmeyin hafta sonu. Pazar sabahı sigara içmemiş olarak kalkın, güzel bir kahvaltı hazırlayın gazete okuyun dileyen magazin programlarını seyretsin ben çok eğleniyorum sabahları izlerken sonra kahvenizi alın balkona terasa artık nereyse çıkın hafiften telkin müziğinizi açın ve şimdi dersiniz ki offff yanında birde sigara olacaktı ama hayır kapatın gözlerinizi havanın güzelliğini hissedin kendinizi çok sevdiğinizi sigarayı alt ettiğinizi düşünün partysmiley

hayalayaz 09-06-2007 10:33 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
ben bikere kararı bozdum bida bozmam zaten nası olcek diye kendimi yiyom, çarşambaya kadar keyfini sürüp vedalaşcam 43 yıllık arkadaşımla, her yakışımda sen defoluyoon,bu iş bitti diyom kendisine..

25emel 09-06-2007 11:00 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
e hadi hayırlısı bakalım wave .size güveniyorum aslında güveniyoruz desem daha uygun düşermi bilemedim dusun.ama bildigim kesin bir sey var oda 44 gercekten istediğinizde basaramayacağınız hiçbir şey yok !!! 44 görüyorumki kesin kararlısınız,yolun cogunu aşmıssınız coktan demektir buda.sigarayı bırakma sürecinde yaşadıklarımı SİGARASIZ GÜNLER KLUBÜ > Sigara ve Sağlığnıza Etkileri > Bırakma Sürecinde Yaşananlar > Konu: Bırakma Sürecinde Yaşananlar alanına yazmıştım okudunuzmu bilmiyorum ama karar verip teslim olup yola cıkınca e birde kendini rahat bırakınca corap sökügü gibi geliyor gerisi...yeterki kendinizi yarı yolda bırakmayın... sapkal89 seviyorum sizi... 44

gokmen goker 10-06-2007 12:10 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
10 yildir kullaniyorum, en az 10 defa kararli bir sekilde biraktim sigarayi.. birakma oncesinde bir cok sebebim oluyor birakmak icin, gunler geciyor, nikotin ihtiyacini bir sekilde gidersem de bir eksiklik oluyor, deli gibi sevdiklerim terk ettiginde dahi toparlanabilirken, sigaranin eksikligini asiri sekilde duyumsuyorum, baslangicta birakmak icin one surdugum sebebpleri bilinc altimdan birakmama karsi olan benden daha baskin diger kisiligim alt ediyor, curutuyor o sebepleri, birakmamak icin gercekten kayda deger sebepler yaratiyor, inanamyorum o an , adeta tum onceliklerimi ve tum deger verdiklerimle baglantili hale getiriyor, birakamam degil birakmamaliyim dedirtiyor bana.. iyi gozlemliyorum o sureci ve hep hayr hpm1n kaliyorum, biz kendimizi az tanisakta diger kisiligimiz gercekten cok ama cok iyi taniyor bizi.. ve kahretsin basliyorum yeniden.. ama vazgecmeyecegim, sonucta menfaatimi dusunen suan konusan kisiligim, o derinlerde beni yonetmemeli.. sigara beni birakmadan ben onu birakacammm.. ve yakinda yeniden deneyecem.. deneme sikligim artti.. bu da guzel bi gelisme.. herkese ( baslamis olanlarin birakmasi ve baslamamis olanlarin baslamamasi ) basarilar.. iyi geceler..

BURCU GELEGEN 10-06-2007 02:29 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Gökmen Bence sende çarşamba gününe katıl derim kanımca u859 partysmiley 44

hayalayaz 10-06-2007 02:54 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
buldum kendime muhteşem bir spiral,yazdım şimdilik o malum şeyin tuuu kaka olduğuna dair bir kaç telkin. (bu arada sitede gerçek telkinleride arıyorum) ben melül melül spirale bakarken. telkinler ışıldıyor en bi kırmızısından 20 dakka falan..güya ben hipnoza gircem..zobuduk gibiyim..gevşeme denen şeyin izi tozu yok, çarşamba günü hep beraberiz,
gökmencim sen yine bırakmışsın, ben 24 dört saat içmemeyi başarsam bidaha kendime kıyamam..birtek geçen ramazanda sahurdan iftara kadar dayandım.. bir ay boyunca..o da itiraf edeyim allahtan çok anamın korkusundan..cadıdır aslında, ama bir ümit ben bütün gün sigarasız durucam, belkide hiç içmeyiveririm diye bana hadi kızım sen yoruldun git biraz uzan diyen bir melek oldu, elinden yedik hayatımızda ilk defa en lezzetli börekleri. yapmaaaaz ilginç bir saygı anlayışı vardır, biz kendisine hizmet ettikmi, benim çocuklarım saygılıdır der..bizde yaparız istediği her şeyi bakışından anlamaya çalışarak..kolaydır anacığımın gönlünü almak. ben bunu 40 yaşında fark ettim...kendi sağlığım çok önemli..iki yıl önce çökertmeleri oynadı bendeki imnun sistem.toparladık çabucak tamamen dökülen saçlarım üç ay sonra yeniden uzadı, sağlık tabiiki o günlere oranla daha stabil, ama sigarayı bırakırsam,hem daha sağlıklı olurum,hem daha özgür, hemde anamın gönlü olur be.. alem bir taşla sadece iki kuş vuruyor ben üç.. rekor bu..hayatında bundan daha çok hiçbir şeyi istemedi anam. bende onun beni onaylamasını..hepimize saygılı sevgiler

hayalayaz 10-06-2007 11:26 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
valla lerzanım
hiç gözümde büyütmüyorum..bi sigara bırakmak değilmi? kolay canım çok kolay:) ben hiç zorlanmam böyle konularda:)
alt yapı tamam... ben inatçıyımdır, ilişkilerimde uzun yıllar süren sabır ve hoşgörü büyütürüm, ammaaaa birkere bitti dediğimde o gerçekten bitmiştir bir daha geri dönmem..sigarayla olan ilişkim çok uzun sürdü...yasak ve tehlikeli ilişkiler bize teeeers,yakışmıyoooor, biittti, hergün sigara paramı kumbaraya atıcam.... ya aa yapcam işte bir şeyler..ben bu güne kadar yapmak istediğim her şeyi başardım..bunuda başardım sayıyorum..hiç bu kadar kararlı olmamıştım hayatım boyunca,sadece 24 saat..24 saati atlattımmı bitti bu iş ondan sonra ölsem içmem..ben bugüne kadar ancak sahurdan iftara kadar dayanabildim.. neyse..çarşamba günü yakın... bıraktım bile..neolcak canım içmemek bizim doğal halimiz..ağzımızda sigarayla doğmadıkki...hepimize iyi pazarlar saygılı sevgiler..benim dikişler bizi dik yoksa yetiştiremeyeceksin diye miting yapacaklar birazdaha oturursam.

gokmen goker 10-06-2007 02:12 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
gunaydinlar.. bu carsambaya katilacammm arkadaslar.. bilginize ve desteginizeee.. :)

25emel 10-06-2007 02:21 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
e hadi hayırlısı 44 44 44... ya şaşkın bana ne oluyor ya anlayamadım dusun sanki bende içiyormuşum sigara da bırakma kampanyasına dahilmiş gibi heyecanla bekliyorum çarsambayı şaşkın kusura bakmayın yaaa rt67

gokmen goker 10-06-2007 03:37 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
bizler sigara kullandikca sizler de kullaniyorsunuz emel hanim.. bence heyecanlanmaniz dogal.. bir kisi de eksilse icenler toplumundan sizin icin guzel bi gelisme olur.. kelebek etkisi.. 44 44 44

25emel 10-06-2007 03:42 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
smil56 smil56 dimi yanii sevincli

hayalayaz 10-06-2007 07:24 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
gökmen hoşgeldin sigarayı bırakanların arasına,yani aramıza, arkadaşlar kaç kişiyiz,etterna lerzan ben gökmen.4 kişyiz yani,ossun gari biz bırakalımda bırakanlar çoğalsın..bitti canım bitti bu iş bak gökmende aramızda, arkadaşlar ben sigarayı bırakma telkinlerini arıyorum.daha doğrusu..dikişlerden başımı kaşıycak vakit olmadığından arayamıyorum, nerde bulcaksam direkt adresini rica ediyorum..

gokmen goker 10-06-2007 10:05 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
http://rapidshare.com/files/302940/s...kurtul-ney.rar ben buradan indirmistim bir ay kadar once. suan aktif mi bilmiyorum. ayrica indirme hizi odtü de dahi dusuktu.. indirirken zorlanirsaniz.. tanidiklarinizda varsa msn yoluyla alin bence. hos gerci, 27 dk lik bi mp3 bu.. 20 mb zipli dosya. dlerim yardimci olmusumdur.. ama birakirken dinlemek bilinc altinda her an sigarayi dusunmemize sebep oluyor zanimca.. 20 gunluk sureden sonra dinlersek bilinc altimizdan da sileriz diye dusunuyorum ama bu dusuncem temelsiz, kari koca soylemi gibi bisey.. :)) bol sans herkese.. durun bitmedi.. birakirken gercekten nikotinden dolayi zorlaniyorsaniz.. nikotin bandi alin eczaneden.. gercekten fiziksel olarak nikotin aldiginizi gozlemleyebiliyorsunuz.. kandaki nikotin miktari azalinca sigara icmek istiyorsunuz.. bi kac dakika sabredin, kaslarinizda hafif bi agri hissedeceksiniz.. nikotin bandindaki nikotin difuzyon yoluyla hucrelere ve oradan kan dolasiminiza ve nihayetinde akcigerinize geliyor.. sigara içme isteginiz kalmiyor. yenemediginiz aliskanlik olarak hayatinizdaki boslugu.. amaca ulasana bi odulum var..( amaç : 60 gun boyunca bir yudum dahi sigara icmemek ) bilginize..

http://rapidshare.com/files/302940/s...kurtul-ney.rar

hayalayaz 10-06-2007 11:29 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
gökmencim
çok teşekkür ederim, ben bu sitedeki müziği indirdim.epey bir zamandır ümitsizce dinliyorum..buna ek olarak subliminal mind,mesajlar veriyorum kendime pc ekranından,bütün gün bu mesajlar yanıp duruyor,subliminal mind 'e kendi mesajlarını yazabiliyorsun.ben dinlediğimle, gördüğüm aynı mesajlar olsun istedim..atakan bey görmedi herhalde,ona özelden ulaşayım bakalım,ayrıca senin önerdiğinide indiricem...sigara batlarına gelince..nuhahahaha..ben onu denedim...fakat sigarasız duramadım..gittim sigara aldım, bandı kolumda unutmuşum, durmadan sigara içiyorum..tabii leyla gibi oldum..noluyo bana yaa diye soruyorum birde..sonradan hatırladım bandı çıkardım..halen daha gülerim,bir bırakma hikayem daha var..yeğenime askerde çavuşu bir bitki vermiş..canın sigara isteyince bundan azıcık diline sür ,ondan sonra sigaranın tadındann nefret etceksin demiş..yeğenimde babasına göndermiş kendisi sigarayı bırakınca..eniştemden bende aldım azıcık denemek için..dilime sürdüm...saman gibi birşey,dur bakayım üstüne bir sigara yakayım tadı nasıl olucak diye..aman allahım..hayatım boyunca sigara içerim,sigaranın tadı hiç bir zaman bu kadar muhteşem olmamıştı..tabi ot bitinceye kadar benbi çimcik ot dilime ondan sonra sigara..neyseki ot azdı..yoksa birde ona bağımlılık gelişecekti..bir gün gene gazetede bir aparat ilanı gördüm..sigarayı bıraktıran..nedense alamadım çok yoğun çalıştığım bir dönem..bir gün bir müşterimin masasında gördüm aparatı sordum..pardon beyefendi bu aparat sigara bırakmak içinmi ?adam evet dedi.. ben nasıl kullanılıyor diye sordum..adam..canınız sigara isteyince bunu kokluyorsunuz ..ben meraklıyımya ..peki sigarayı bıraktınızmı ?..adam suratıma baktı..hayır dedi o pis kokuyu koklamamak için sigara içiyorum..ben bu siteden indirdiğim ritmo translardan çok fayda gördüm..bir çok problemlerimden kurtuldum..onun için sigara bırakmayıda deniycem..birde birbirimizi desteklemeye karar verdikya,baya ümitliyim..hadi inşallah..ben sigara konusunda çok sözler bozdum...sabıkalıyım yani..şimdi beceremezsem ramazanda mutlaka,çünkü,ramazanda oruç tutuyorum..baya bir saat içmiyorum..iftardan sonrada,anneme söylerim içmiycem yardım et diye..canavar gibidir evelallah sigara konusunda..iftardı teravihti ,yatsı namzıydı derken bitti gitti..ama eğeeeer şimdi bırakırsaaam, sizlerle birlikte..kendime söz verdim paraları biriktirip,kışın mevlanaya gidicem, mevlana haftasında..20 yıldır çok istiyorum bir türlü nasip olmadı..iş güç,çoluk çocuk,okul,dershane ,üni derken...neyse biz zaten bıraktık...sigarayı bırakan iradesi güçlü insanlardanız biz işte bu yüzden hepimize saygılı sevgiler diyorum..

BURCU GELEGEN 10-06-2007 11:38 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Hadi bakalım sende hoşgeldin Gökmen aralarına bakalım ne yapacaksınız valla arkası yarın gibi sizi okumaya başladım sizden çok ben heyecanlanıyorum gulensmiley

25emel 10-06-2007 11:43 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
vallaha bende sevincli

murat 11-06-2007 12:12 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Bende takip etçem sizi smil56 Ne kadar zevkli ne kadar zevkli geçecek o 21 gün anlatamam size(çarşambacılara) hele birde lerzan varsa için işinde anlamazsınız bile.Atakan abiye bu süreçte olumsuz bi sinyal vermeyin çok kızıyo 44
Bi de şunu söylemek isterim o kadar uzuuun uzuuun okumanıza ekşi sözlükten googledan falan süreci o kadar derin takip etmenize hiiiç gerek yok.içmediğiniz 7.gün anlarsınız içmekle içmemek arasında hiç bir fark yok bence kendinizi araştırarak çok fazla yormayın.Bir de şunu fark ettim bırakıyorsunuz ya sigarayı mesela rutin sigara içerken atıyorum yarım saatte bir öylesine yakarsınız bir tane sigarayı bıraktığınızdada içmediğiniz her an o yarım saatin son dakikası gibi geliyor yani içmedinizmi içmiyorsunuz içersenizde allah kahretsin diyorsunuz ama lerzan bunu kendimi suçlamıyorum bir tane içmiş olabilirim ama süreç bitmedi ben güçlüyüm o sadece bir sigara koskoca benim karşımda kim oluyoki o falan şeklinde değiştirerek moral depoluyor derken öyle gidiyor işte
hepinize başarılar diliyorum tatil gibi gelcek size o 21 gün wave hpm2

hayalayaz 11-06-2007 12:20 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
meğer adımız çarşambacılara çıkmışta haberim yok muraaat ben çarşamba günlerini hep sevmişimdir, çoook hayırlı bir gündür kendisi çoook ,detseğini bekliyoruz..atakan beyde kızmasın..hayatında gördüğü en sabıkalı çarşambacılar bizleriz,çarşambayı sel aldı..sigara sevdim atakanın, ve lerzanın telkinleri aldı..

BURCU GELEGEN 11-06-2007 10:11 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Valla yandınız gibi takipçiler çoğalıyor ama biliyorum sizler başaracaksınız cilgin897 25889

gokmen goker 11-06-2007 07:14 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
merhaba.. gercekten yazmis olduklarina katilmamak mumkun degil.. sakin evde oturup oylece sigarayi birakmaya calismayin, onceki hayatinizdan tek eksilen sigara, ve onu tetikleyen cay kahve vs.. krizler en fazla 5-10 dk suruyor.. cok defa denedim, cok iyi biliyorum.. her defasinda beni alt etti belki ama alt edecek yollari tukenmekte sigaranin.. bu carsamba deneme gunumuz degil, sahiden birakma gunumuz.. yeniden baslarim bi kac gun birakayimda dusuncesiyle hareket etmek zaten basariyi reddetmek oluyor.. her defasında bu şekilde hareket edenler varsa, bunu her hafta bir kac gun gerceklestirebilirler ( oneri ) bugun aldigim paketi yarina da kullancam ve kendime aldigim son paket olcak bu.. baskalarina sigara alcam mutlaka ilerde ve icimde onlar adina bi huzun olsa da kendi adima gercekten cok mutlu olcam alirken sigarayi.. dusunsenize, sigara almak icin markete gonderdiginiz 7-8 yasindaki cocuklariniz, tanidiklarinizla eşit duruma gelceksiniz.. ayricalikli hissedecem kendimi.. onlar kadar saglikli olabilcem.. sabah istedigim saatte uyanabilcem dinc bi sekilde. odama sinen o igrenc koku olmayacak.. cildim cabucak yaslanmayacak hatta genclesecek yeniden, dilimdeki tat tomurcuklari yenilenecek, tukruk salgim artacak, yediklerim ve ictiklerimin gercek tadina varacam.. inanin sabah uyandiginizda pencereyi araladiginizda disaridan icinize dolan o ilk nefesin ne kadar farkli oldugunu en dikkatsiz insan dahi algilayacak.. SÜPERRRRR YAAAAAAAAA !!! diyecek.. ve yeniden doyasiya son nefesmiscesine en derinene kadar havayi icine cekecek.. bizim yeni sigaramiz iste bu olacak.. temiz hava.. yaaa ben hazirimmm arkilerr.. carsambaya az kaldi demiyorum aksine cok varr.. simdi mi biraksam diyorumm.. bu içmekte olduklarimi icmek istemiyorummmm.. nefret ediyorum agzimdaki tattannnn.. igrenc biseyyaaa.. ıyyyyy.. cabuk gecsin su bi gun.. sizlerle yola cikmak guzel olcak.. ben basaracammm kesdinlikle.. gerisini siz dusunun.. ( super bi ödülüm var belirttigim sure boyunca hic ama hic içmeyene...) esen kalin arkadaslar.. :))

BURCU GELEGEN 11-06-2007 10:14 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Lerzan heyecanına hayran oldum gulensmiley

hayalayaz 12-06-2007 01:27 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
bakmayın siteye giremediğime ben burdayım,veeeee hayatımda ilk defa iki saat boyunca sigara içmeyi unuttum..bu benim için muhteşem bir şey, çünkü ben o mereti farkında olmadan yakarım,elim kendiliğinden gider/di..başım biraz dumanlandı düşüncelerim falan uçuşmaya başladı..yaptığım işe konsantre olamayınca..ne oluo yaa..sigara içmemişim..hemen yakmadım. gavur inadım tuttu..gittim bahçede güllerle abuk subuk konuştum..ama hemen yakmadım..çarşamba günü bizim için hayatımızda en mükemmel olay gerçekleşecek,21 gün sonra aynanın karşısına geçip kendimi içtenlikle kutluycam hayatımda hiç yapmadığım şekilde..ve elimi öpücem kadın sen gerçekten muhteşemsin diycem kendime..ben fena gaza geldim..bu köpoğlusu şimdiden mevta..ben çok inatçı bir insanım,nuh dedimmi peygamber demem..bu sefer inadımı kendi hayatımı mükemmelleştirmekten yana kullanıcam..ve hayatta inatçılığım ilk defa güzel bir işe yarıyacak. öncelikle çarşambacılara ve hepinize saygılı sevgiler.

BURCU GELEGEN 12-06-2007 10:42 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
25889 Hayal alkışlıyorum seni ve yarın için saatleri sayıyorum

murat 12-06-2007 11:59 PM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
yarın için son bir dakika...

25emel 13-06-2007 12:11 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
evvett baylar bayanlar!! clapping sigaraya karşı başlatmış oldugumuz çarşamba hareketimizin ilk dakikalarındayızzz...!!! clapping yıkılmayızz!! gulensmiley yakılmayız!! gulensmiley kararlıyız!! gulensmiley deytt !! gözleri yollar da insanoğlunu bekleyen biçare... n9598 yok buralar da sana merhamet... bilesin ki irademizden yüreğimizden üstün deilsin!! şimdi sana tek sözüm, hadee hadee naşş naşş s45apk heyy çarşambacılar nedesiniz yahuuu... blissy
uy897 uy897 uy897 uy897

hayalayaz 13-06-2007 12:58 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
ben sigarayı bıraktım
sözümü tuttum, birdaha sigara içmiycem, sigarayı hayatımdan defettim. derty alk78

BURCU GELEGEN 13-06-2007 01:01 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Başlangıcınız muhteşem olsun alk78 smil56

25emel 13-06-2007 01:08 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
sevincli sevincli sevincli 25889 25889 harika tebriklerr

hayatimdegisti 13-06-2007 01:10 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Merhaba Arkadaşlar....
Çarşamba organizasyonunu başlatan Lerzan başta olmak üzere sigara birakma karari veren tüm arkadaşlarimizi tebrik ediyorum... 25889

Bende çarşambacilara ozel bir telkin hazirladim...New age müziği seven ney dinlemekten sıkılanlar için...Yada rapidden yükleyemeyenler için...
Sağa tiklayip hedefi farklı kaydet demeniz yeterli....


http://www.ritmotrans.com/carsambaci...20carsamba.mp3

hayatimdegisti 13-06-2007 01:39 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Elbette arada sigara zararlarini anlatan videolar ekleyip çarşambacılara destek olalım.Ancak birazda bayram havası olsun...
Tey tey uy897 derty wave hpm1 siirokul blook skan67
partysmiley f678h s456 neseli56 kahvesmiley
[youtube=425,350]L6XW_sO1yCM[/youtube]



blissy

gokmen goker 13-06-2007 03:37 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
Yaaaa cok afedersiniz, aksam cok yorgundum uzandim, uyuyakalmisim.. heyecan doruktayken burada olmak istiyordum. :((( kendimi affettirebilmek cin diger evde net olmamasina ragmen ciktim onceki evime gelip size yazmak istedimm.. cok ozur diliyorum tekrarr.. :((

yazmis olduklarinizi okudum.. hepinizi cok seviyorumm arkadaslarr.. carsambacilar tabi ayriyeten bi sempatim var sizlere, kiskanmayin ve en yakin zamanda bi gun daha olusturun bizimle bu yola cikmayanlar, guclerini toplayip amaca yonelsinler.. arkadaslar gercekten desteginizi cok ama cok derinden hissediyorum ve bana guc katiyorsunuz.. ilk firemiz diger 3 arkadasimizi da sigaraya tesvik edecektir.. sadece kendini degil diger 3 arkadasinda birakabilmesi icin icmemeye devam etsin.. bu ben de olabilirim.. 400 spartali diye bi film vardi, izlemis olanlar anlayacaklardir, grup calismasinin degerini.. bu arada sizlerle samimiyetim içten oldugunu ispatlamak adina, 15 haziran benim gercek dogum gunum.. bir sonraki yasima sigarasiz girmek cok anlamli olacak.. yasli degilim ama daha saglikli ve huzurlu olacagimi bilmek cok tatli bi duygu yaratmakta icimde.. sigarasiz olmayi seviyorummmmmmmmm.. herkese ayri ayri tesekkurlerimi iletiyorum.. odulunuzu hazirlamakla mesgulum ayrica.. :) soylemek istiyorum ama o kadar guzel k herkes birakir ve 4 kisi agir olur bana.. ondan soylemeyecem.. merakiniz artsinn.. ama emin olun degecek biseyy.. :)) hadi yeniden yatagima donmek icin ankaran1n haziran ayazini yemeye cikiyorum içimde özel olanlarin anlam dolu sicakligiyla tabii.. bizler özelleriz.. baslamamak zor degil, birakmak zor ki biz bunu basarcagiz.. cennette kalmak zor degil, biz insan oglu icin cennete donmek zor ki, adem ve havva da bizim sectigimizi secti diyerek noktaliyorum.. :)) basarilar..

hayalayaz 13-06-2007 09:37 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
bıraktık kardeşim..o bizi bırakmadan,biz onu bıraktık,çoktur benim terk edişlerim, nuh dedimmi peygamber demem..şimdi biraz tereddütlüde olsa nuh dedim bakalım ne olcak..eminim iyi olacak..nikotin takviyesi falanda yapmıyorum..sigarayla aşk yaşayan ablam bile zorunlu olarak üç gün içmedi,dördüncü gün hayal ben sigarayı bıraktım dedi..ve kaç senedir içmiyor..şimdi ben sigarayı içmemeye zorunlu olduğum bir ortamda yaşıyorum...farzediyorum,ki evde bebek var...hava eksilerin çok altında..soğuk balkonada çıkamıyorum..24 saat...bu 24 saati geçireyim ben kendime inanıcam..sigarasız 24 saat geçiren hayatı boyunca içmez,içmedende durur diycem...hepimize kolay gelsin..

BURCU GELEGEN 13-06-2007 10:03 AM

Ynt: Sigarayi birakmayi istemekten vazgecmeyin - Don't give up giving up
 
ÇARŞAMBACILAR GÜNÜNÜZ AYDIN OLSUN smil56 alk78 kahvesmiley


WEZ Format +3. Şuan Saat: 07:19 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1