Geri git   Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri > Mistik Gizem Bilinmeyenler Klubü > Gizemli Konular > Psişik Yetenekler

Uyarılar

Psişik Yetenekler Psişik Yetenekler

Durugörü

Gizemli Konular ve Psişik Yetenekler Durugörü Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Durugörü fenomeni konusunda en iyi teori, insanın mikrokozmos ve evrenin makrokozmos olarak ele alıp aralarındaki ilişkiye dayanmaktadır. İnsan evrenin minyatür bir yansıması, aynı çığ damlalarıyla dolu bir çimenlikte her bir çiğ damlasının ağaçları, dağları, göğü, bulutları, güneş ve yıldızların küçük ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Psişik Yetenekler telkin cd indir izle İstanbul Psişik Yetenekler nerededir kimdir Psişik Yetenekler çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Psişik Yetenekler hipnoz Psişik Yetenekler olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Psişik Yetenekler hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Psişik Yetenekler kuantum düşünce kitap haberi

Durugörü

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 21-05-2008, 06:51 PM   #1 (permalink)
GMA
Üsteğmen
 
Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 179
Tesekkür: 0
64 Mesajinıza toplam 207 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
GMA is an unknown quantity at this point
Standart Durugörü

Durugörü fenomeni konusunda en iyi teori, insanın mikrokozmos ve evrenin makrokozmos olarak ele alıp aralarındaki ilişkiye dayanmaktadır. İnsan evrenin minyatür bir yansıması, aynı çığ damlalarıyla dolu bir çimenlikte her bir çiğ damlasının ağaçları, dağları, göğü, bulutları, güneş ve yıldızların küçük bir resmini taşıdıkları gibidir.

O halde, eğer Kozmosta her şey kişinin "Duyu Küresi" [not: aura için eski bir terim, halen Altın Şafak çevrelerde kullanılır] veya Akaşik zarfında yansıyor veya resmediliyorsa, o zaman insan bu şekilde yansıyan veya kaydedilen resimlerin bilincine varırsa, hemen Kozmosta olan her şeyin mevcut veya potansiyel bilgisine vakıf olur ve zamanın bir illüzyon olduğunu varsaysak ve realitenin içinde seyahat edip zaman geçişi fikrini yaratan bir dizi noktadan noktaya görebildiğimiz büyük bir resim olduğunu düşünsek, o zaman Duyu Küremizde yansıyanların tüm ve tam bilgisi geçmiş, şimdiki ve gelecek zamanı kapsamadığını kabul etmemiz gerekir.

O halde, bu tür bilgiye bilinçli olarak erişemememizin sebebi duyu mekanizmamızın kabalığından dolayı, fiziksel beynin Duyu Küresindeki imajları algılayamamasından dolayı olmalıdır. Öyleyse, eğer tüm bilgi kişinin küresinde mevcutsa, içimize bakmakla veya sezgiyle bu bilgi açığa çıkabilir.

Kendini bil ve her şeyi bilirsin. Ama beyin ve duyu mekanizması fiziksel olduğuna göre, Duyu Küresindeki imajları bilinçli olarak algılayabilmek için ilk gerekli duyarlılığı üretebilmek üzere ilk başta fiziksel araçlar kullanmak gerekir. Ve en basit ve emniyetli metot bir sembolü kullanmaktır. Buna da dikkatimizden kaçacak kadar günlük yaşamımızda alışkınız.

Örneğin—şehevi duygulara bağımlı biri için tesadüfen çizilmiş ve görülen müstehcen bir söz veya resim—bir sürü kirli görüntü ve fikri çağrıştıran bir semboldür. Aşık biri için rastlantıyla duyulan sevgilisinin adı—genelde giydiği bir rengi görmek, veya kullandığı parfümü koklamak sevgilisinin görüntüsünü neredeyse eksiksiz ve ayrıntılı bir şekilde gözünde canlandırmaya yeterli olacak, nabzı artacak ve yüzü kızaracaktır.

Bir asker için ülkesinin bayrağı veya birliğinin sancağı onda zafer, adanma, itaat, vatanperverlik ve ödünsüz cesaret imajlarını çağrıştırır.

Bütün bu vakalarda bir sembol ile beyinde fikir ve imajlar üretilmektedir ve yukarıdaki teori kabul edilirse, diyebiliriz ki beynin bir tarafı daha duyarlı veya saydam hale gelmektedir, böylece Duygu Küresinin bu bölgeye tekabül eden kısmında yatan imajlar biraz silik de olsa algılanabilir (beyni bu şeklide duyarlılaştırma başka yöntemlerle de gerçekleştirilebilir, örneğin hipnoz, trans, esrime, obsesyon, hastalık vs.—ama sembol kullanımı en güvenli ve iyi yöntem olduğu anlaşılmaktadır.)

Bu teori Durugörüyü ortaya çıkarmak için uygulamaya konulmaktadır.

Önemli sayıda tanınmış semboller Duyu Kürenin belirli bölgeleriyle ve Kozmosta bu bölgelere tekabül eden kısımlarla kesin ilişkileri olduğu gibi, fiziksel beynin bunlara tekabül ettiği bölgelerle de ilişkileri vardır.

Deneme yapacak kişi kullanılacak sembolün karşılıklarını ve anlamlarını iyice bilmesi gerekir, zira bu bilgi beynin ilgili bölümünde düşünce, yaşam veya sinirsel enerji, hatta kan yoğunluğu yaratır ve böylece orada özel bir duyarlılığın gelişmesine yardımcı olur.

Böylece Tejas Tattva kartı [Ateş Elementinin Tattvik sembolünü gösteren kart] alınırsa, onun ateşe ait olduğu bilgi beyinde ateşle ilgili merkezleri hemen sinir enerjisiyle şarj eder ve kanla doldurur ve kişi otomatik olarak öğrendiği ateşle ilgili çeşitli İlahi ve Ruh İsimler anımsar. Bunları merasimsel ve titreşimsel bir şekilde zikretmek—ayrıca sembole bakışlarımızı odaklamak ve kendisinin de bir sembol olan ilgili aleti dokunmakla—etkiyi çoğaltırız—vires acquiret eundo—sonunda bütün beyin hücreleri kapalı, susturulmuş ve devre dışı olup tüm şuur ateşi algılamak üzerine odaklanır.




Ateş Tattva Kartı



Böylece fiziksel beyin bu açıdan duyarlı ve saydam olur, Duyu Kürede Makrokozmik ateş fikrinin yansımasını bütün ilintileriyle birlikte bulanık bir şekilde görebilmekte.

İnsan sanki bir pencereden geçerek yeni bir dünyaya girmiş gibi bir duygu yaşar.

Olası olarak işin gerçeği, elde edilen yeni duyarlılık fiziksel beynin daha önce algılayamadığı fikir ve imajları idrak etmesini sağlamaktadır.

İlk başlarda bu şekilde algılanan her şey hayal ürünü gibi gözükür. Diğer bir deyişle, anılardan, başkalarının kitap, resimlerinden vs. bir araya getirilen kısımlardan karma bir resim oluşturduğu düşünülür. Ancak, daha çok deneyimle bilincine vardığı yeni ülkenin aynı fiziksel dünya gibi kendine has değişmez yasaları olduğunu, insanın istediği gibi şeyleri yapıp bozamayacağını, aynı sebeplerin aynı sonuçları vereceğini, insanın yaratıcı değil seyirci olduğunu fark eder. Sonra da Astral Dünya ve Astral Plan olarak bilinen yeni ve daha geniş bir sahanın idrak edildiği anlaşılmaktadır.

Aşağıda, yukarıda verilen teorinin olası olarak dikkatli bir şeklide yapılan her deneyimle derinleşen ve yoğunlaşan deneyimsel kanıtı verilmektedir.

Kişisel deneyim şunu doğrulamaktadır: Bir tatva gibi, anlamını bildiğim herhangi bir sembolü elime aldığım zaman, ilk başta—örneğin, ateş veya suyun soyut kavramı gibi—sembolün soyut anlamı akla gelir—ve bu kavrama ilintili ve sempatik hal, o belirli element için bir arzu oluşur—bu net bir şekilde olmazsa da hissedilebilir—yavaş yavaş, sıcaklık, nem vs gibi elementin fiziksel özellikleri hissedilmeye, özellikle ateşin çıtırdılar, suyun akışı veya dalgalanması gibi sesler duyulmaya başlar. Sanki gir bir sis her şeyi sarmaya başlar, bunun üzerinde projektörden geliyormuş gibi sembolün şekli aktarılmaktadır. (Sanırım ki bunun sebebi beynin diğer kısımlardan kan ve sinir enerjisinin çekilmesi ve oralarının dizginlenmesidir.)

Sonra da şuur sanki sembolün içinden geçer ve ötesindeki diyarlara ulaşır—ancak sanırım ki, öteden gelen vizyon ve resimlerin aşırı hassas beyin merkezlerine gelir. Bu merkezler sembol ile duyarlılaştırıldığı için ve ilk etki sembolü gri sis üzerinde görme olduğu için, gelen vizyonlar sanki sembolün şeklini alıp içinden geçme şeklinde oluşur. Her neyse, sanki kişi bir dizi hareket eden resme bakmakta, ancak bunlar iletişim kurup konuşabileceği bu yeni dünyanın varlıkları, hükmedebileceği veya celbedici bulduğu hayvanları, ancak bana göre bütün bunlar bir film görüntüsü ve sesi kadar soyuttur.

Ancak beynin bu duyarlılaşması artıkça ve algılama gücü daha da geliştikçe bunun içinden sanki bu diyarlara bizzat gitme ve etrafı net ve somut bir çevre olarak algılama, hatta oralarda bir takım şeyler yapıp etki yaratma gücü gelişmektedir.

Sanırım Ruh Vizyonunda seyahat [Günümüzde bu genelde Astral Seyahatin bir şekli olarak tanımlanır] etmekle kast edilen şey budur.

Bunun Duyu Küresi veya Akaşa Zarfında imaj algılama gücünün gelişmesinin ötesinde bir şey olup olmadığını saptamak zordur. Kişisel olarak benim izlenimim bulanık bilinçle yeni bir diyarda—veya Astral Planın—manzarası içinde gezinen birisine görmeye benzemekte—yavaş yavaş izlediğim o kişinin kendimin olduğunu fark ederim—kademeli olarak onun gözlerinden görür, duyularını algılamaya başlarım. Daha sonra daha da ileri giderek bu suretin hareketlerini yönlendirmek, onu kontrol etmek, içinde mekan etmek ve bu bedenle daha önce sanki bir teleskopta baktığım kişilere ve yerlere ziyaret edebilme gelişir.

Sanki şuurum bedenimden çıkmış ve ya bu amaç için yarattığım veya aracım olması için Astral küreden tezahür ettiğim bir bedeni işgal etmiştir.

Ancak, olası olarak Duyu Küre, maddi evrende olan her şey içinde yansıdığı için, kişinin fiziksel bedeninin bir suretini de içermektedir. Bu durumda, böyle bir yansımanın veya suretin Duyu Küresi içinde seyahat edebileceği ve orada bulunan bütün yer ve şeyleri fiziksel bedenle yeryüzünde seyahat edebileceğe kadar (veya daha çok) kolaylık ve rahatlıkla ziyaret edebileceğini varsaymak zor değildir.

Astral Planın algılamaları yanılsamalara maruz olduğu gözükmektedir, bu da olası olarak algılama mekanizması veya fiziksel beyindeki yetersizliklerden kaynaklanmaktadır—aynı şekli bozuk bir camdan görülen cisimler gibi. Diğer bir değişle, bilim adamların "kişisel denklem" dedikleri şey o denli güçlü olur ki hatalar ortaya çıkar.

Beyin bir sembol aracıyla belirli bir yönde duyarlı kılınabiliyorsa da—bu hatalar bir sembol ile düzeltilebilir. Kişilerin doğasında bulunan özellikler gezegenlerle simgelenebilir—dolayısıyla bu sembolizm iyi bilindiğinde, gezegen sembolleri her birine addedilen belirli özellikten doğan hataları düzeltmek için kullanılabilir. Örneğin hata vizyonların anılardan toparlanmış oluşu olabilir.

Bu durumda, anıların ürünü olduğunu şüphelendiğiniz imajın önüne beyaz ışıkla, "Zamanın Gecesinin Büyük Olanı", ayıltıcı ve ağırbaşlı etkisi ile anı imajının yok olmasına sebep olacak Satürn Yolunun sembolü Tau harfini inşa ediniz. Aynı şekilde Merkür ile ilintili Beth harfi inşa edilse entelektüel yanılsamadan kaynaklanan bir ürünün yok olmasına neden olur—Ay ile ilintili Gimel bulanık zihin için—Güneş ile ilintili Reş kibir ve kasılmadan doğan yanılsama için—Jüpiter ile ilintili Kaf hayalperestliğe karşı—Mars ile ilintili Peh kin, intikamdan doğan yanılsamalara karşı kullanılabilir.

 

 

Buraya ilk defa geliyorsanız ismim Atakan Sönmez ve burası hayatimdegisti.com.Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve Türkiyede ilk Subliminal Telkin Uzmanıyım.tıklayın

Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu

Hipnoz gibi bir şey mi subliminal mp3 nedir?

Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz.

Çekirdek inançların hayatımda engellere neden olduğunu nasıl anlarım?

Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.

25. yıla özel şimdi arayanlara 5 dakikalık çekirdek inanç ön tespit ve bir günlük deneme telkin mp3 ücretsizdir. Ön tespitte size engel olan birkaç çekirdek inanç örneği verilir. Atakan Sönmez tarafından yapılır ve bilgi amaçlıdır. +90 5424475050 Türkiye dışındakiler whatsapp tan arayabilir cekirdekinanc.com inceleyiniz.

GMA isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-05-2008, 11:15 AM   #2 (permalink)
GMA
Üsteğmen
 
Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 179
Tesekkür: 0
64 Mesajinıza toplam 207 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
GMA is an unknown quantity at this point
Standart durugörü

İnsanın Evrene ve ruhsal planlara olan ilişkisi hakkında daha net bir fikir elde etmek için, On Sefirot ve Hayat Ağacındaki sembolik görünümlerinin, hem Makrokosmosa (evren), hem de Mikrokozmosa (insan) veya daha açık bir ifadeyle Semaya, Yıldızlara, Gezegenlere ve insana nasıl uyarlandığını anlamak gerekir. Bunun bir yönü de yakın zamanda size dünya küresinde gösterilmiş olup Kehanet şeması ile ilgilidir. Durugörünün esaslarını düşünürken bu fikri daha da genişletmeniz gerekir ve her yıldız, atom, İnsan ve İlkelerinde bir Sefirot düzenini tanımanız gerekir.

Yukarı gökyüzüne bakıp Yıldızları görüyoruz ve genelde onların maddi kürelerini, Malkutlarını gördüğümüz farz edilir, ancak onlar yapısal olarak karmaşıktırlar ve aslında Sefirot'un diğerlerini, vs. veya yansımalarını içeren sadece aura veya atmosferlerini görmekteyiz.

Sonrada kendimize gelince, kendi Sefirotik sembolizmi ve beslediğimiz ve giydirdiğimiz bedenlerimiz sadece en düşük planda Malkutumuzdur ve diğer dokuz Sefiranın etrafımızda auramızda durduğunu unutmamamız gerekir.

Yaşam içinde bize yakın bir şekilde saran bu akaşik zarflar aracılığıyla başkalarını etkiliyoruz ve etkilenmekle yaşamımızı sürdürüyoruz — böylece fiziksel ortama bedensel gözlerimizi ve diğer duyularımızı kapattığımız zaman içsel vizyonla kendi ve yakınlarımızın öz niteliklerini sezeriz. Bu çevresel algılayışımız Durugörü konusunda yeni başlayanlar için bir hata kaynağıdır. Zira uzaklaşarak başka yerleri gördüğünü sanabiliriz, oysa gördüklerimiz kendi aurasımızın kargaşalı imajlarından kaynaklanır.

Kadim el yazmalarımızda Durugörüye verilen eski bir terim 'Ruh Vizyonunda Görü" ('Skrying in the Spirit Vision'), bir görücü (skryer) olmak sadece kontrolsüz vizyonların pasif alıcısı değil, ama aradığı yanıtı alabilen kişi anlamına gelmekteydi.

İnsan Malkut krallığında normal bir yaşam sürdüğünde algılamada pek yanılma olmaz, ancak kasıtlı olarak maddenin ölü seviyesini terk edip Yesod'a doğru Tau Yolundan geçtiğinde bir ışık kargaşalığı vardır. İnsana dünya üzerinde serili gökkuşağı Qesheth'in kesişen, yansıyan ve renkli ışınlarıyla karşı karşıya gelmektedir ve burada yanılsama ve hataya düşmemek için talim ve kılavuzluğa ihtiyacımız vardır. Ancak daha yükseklere varabilmek için bu seviyeden geçmek gerekir.

Yesod'un ötesinde gerçek ruhsal vizyonlara giden düz ve dar Samekh yoluna girersiniz. Bu da Planlarda Yükselme denilen süreçle mümkün olur.

Konumuz birbirine yakın ilişkisi olan üç başlık altına girer. Bunlar üç seviye içerir ve birbirine geçiş yaparlar.

Durugörü. Ruhsal Vizyonda Görü.

Astral seyahat. Ruhsal Vizyonda Seyahat Etmek.

Planlarda Yükselme.

Önce basit Durugörü ile başlanır ve sonra diğer hallere geçilir.

Pratik okültizmin bu şekli irdelenecek konuyla ilgili bir desen, şekil ve rengi olan bir resim veya sembol aracılıyla başlamakta yarar vardır. Basit ve karmaşık Tatva sembolleri buna uygundur. Bu amaç için arka fonları 'parıldayan zıt renkler' olmaması daha uygundur. Her ne kadar etkileri daha güçlü olsa dahi, aynı zamanda öğrenci için daha yorucudurlar. Semboller gözün bir bakışta kavrayabilmesi için uygun boyutta ve detaylarını algılamak için yeteri kadar büyük boyutta olmaları gerekir.

Değişik renk tabloları vardır, ancak amacımız için şimdilik sadece ikisine ihtiyacımız vardır. Bunların ilki Altın Şafak ve Adeptus Minör Kral renk tablolarıdır: Kırmızı Ateş, Sarı Hava, Mavi Su ve kirli renkler Toprak ve Beyaz Ruhtur. İkincisi ise, Tattva şemasıdır, bunlarda aynı zamanda Minutum Mundum Diyagramda uygulanan Sefirotik renkleri içeren Kraliçe tablosuyla hemen hemen aynıdır: Kırmızı Ateş, gri-beyaz Su, Altın Sarısı Toprak, Mavi (yeşilimsi) Havadır ve Mor-Siyah Akaşa veya Ruhtur.

GMA isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 26-05-2008, 11:16 AM   #3 (permalink)
GMA
Üsteğmen
 
Üyelik tarihi: May 2008
Mesajlar: 179
Tesekkür: 0
64 Mesajinıza toplam 207 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
GMA is an unknown quantity at this point
Standart Ynt: durugörü

Tattvalar
Bir tablette belirli bir renk ile zıt rengi yana yana bulunduğunda, kontrasttan dolayı ortaya çıkan renklerin parlamasından dolayı, Tablet ve Telesmas (şarjlı obje veya tılsım) Parıldayan Zıt Renklerde hazırlandığı denilmektedir. Bu tür tabletlerde elemental güçler kolay tezahür eder ve çoğu öğrenci kısmen sübjektif ve kısmen objektif parıldamalarını algılayabilir. Onları sarmakta olan akaşik plandan ışınları çekip yansıtmaktadırlar.

Bu tabletler yüksek ruhsal edintili bir Üstat tarafından hazırlandığı zaman ondan manyetik nitelikli akaşik bir şarj almaktadırlar. Çizgi ve renk eklendikçe Telesmanın erdemi artmakta ve tamamlanmakta. Ancak yeni başlayanlar bu şekilde şarj etmeyi başaramamaktadır ve tamamlanmış Telesmasına bir konsakrasyon (kutsama) seremonisi gerekmektedir. Bundan sonra obje sadece kendisi tarafından dokunulmalıdır. Ancak bütün Telesmaların seremonyal bir şekilde şarj edilmeleri daha iyidir, çünkü bu şekilde şarj edilen gücü daha iyi muhafaza ederler ve dikkatli bir şekilde kirletici bir etkiden ve diğer Telesmalardan uzak korundukları zaman gücü süresiz muhafaza ederler. Özellikle yeni başlayanlar için, bunun gibi bütün güçlü okült çalışmalar kişisel enerjiyi tüketirler ve ilk başta akaşa kaybından bir yorgunluk hissedersiniz. Aslında akaşa kayıp değildir ama sembole aktarılmıştır ve orada muhafaza edilmiştir, oradan da yavaş yavaş uçarak enerji okyanusuna dönmektedir.

Durugörü için bir sembol kullanmak için bir masa üstüne önünüze koyunuz. Ellerinizi yanına koyunuz veya her iki elle tutunuz. Tüm dikkatinizle üstüne konsantre olunuz, onu idrak edip anlamına ve ilişkilerine ininiz. Aklı tamamen ona verilmişken gözlerinizi kapatınız ve tefekkürü devam ediniz ve kavramın önünüzde durmasına sağlayınız, dizayn, şekil ve rengi çıplak gözle gözükeceği kadar berrak bir şekilde akaşik aurada tutunuz. Çabayı gözdeki optik sinirden zihinsel algılamaya, veya gözle görü yerine düşünsel görüye transfer ediniz. Bir algılama sisteminin diğerine geçiş yapmasını sağlayınız — uyanık halde pozitif irade gücüyle rüya vizyonu realitesini gerçekleştiriniz. Bütün bunlar sadece aklın muntazam ve berrak, iradenin güçlü olduğunda mümkün olacaktır. Eğer sıkıntı, korku, kin, endişe veya beklenti gibi zihinsel huzuru bozucu haller yaşanıyorsa başarmak söz konusu olamaz. Huzur, yalnızlık ve rahatlık hallerini yaratıp huzur bozucu halleri bertaraf etmeniz gerekir.

Ama her şeyden önce hiç bir zaman aklınızda bir kin, öfke veya şer bir ihtiras varsa Majikal Sanatları uygulamayınız. Eğer yaparsanız kötülük katlanarak size dönecektir.

Şartlar uygun olduğunda çalışmaya ilgili en yüksek İlahi İsimleri şuura getirmek ve sesli zikrederek devam edebilirsiniz. Bu İnvokasyon amacınıza uyumlu ahenkli ruhsal güç akımlar yaratmaktadır. Bunun arkasından başmelek ve meleklerin kutsal isimlerini zikrederek onları zihinsel, imgesel ve sesli olarak canlandırınız.

Sonradan çevreden soyutlama haline ve sembol ve ilişik fikirlerine odaklamayı sürdürerek, bir görüntü, panorama veya mekanın algılayışını arayınız. Bunun için diğer bir yöntem önünde bir perdeyi açma ve böylece arkasında sakladığı şeyi erişmek, sembolün gizli cevherini görmek duygusunu çağrıştırmakla olabilir. Görüntü belirlendikçe detayların inceliklerini arayınız, sonra cisimleri ve daha sonra varlıkları, antiteleri ve insanları görmeye çalışınız — onların dikkatini çekiniz, zihinsel olarak onlara uygun unvanlarla ve şekilde, Derece işaretleri, Pentagramlar gibi uygun işaret ve sembollerle hitap ediniz. Onları ilahi ve melek adlarla sınayınız ve davranış ve yanıtlarını izleyiniz. Böylece sembolü gözden uzaklaştırmakla onun içselliğine varırsınız, şeyleri aynadaki gibi yansıma olarak görürsünüz. Bu tür durugörüde cisimleri tersine çevrilmiş, sağı sola dönüşmüş gibi görürsünüz. Dolayısıyla kendinizi buna göre ayarlamanız gerekir. Bu durumda kendi sinirsel ve ruhsal enerjinizi sembole aktarıyorsunuz, böylece ona çevreden daha çok akaşik güç çekip iliştirip sonuç alabiliyorsunuz. Eğer Ruhsal Görü yerine içinizden bir ışın bir yere giderse (astral seyahat) cisimlerin terse dönmesi şart değildir.

Semboller kullanırken oto-hipnozdan sakınmak gerekir, çünkü bu uygulama sizi medyumluğa götürür, bu durumda kontrol etmeniz gereken ve sizi kontrol etmemesi gereken güçlerin oyuncağa olursunuz. Kısmen bu sebepten dolayı fazla küçük sembol kullanmamakta yarar vardır. Bu çalışmaları önünüzde dört majikal aleti bulundurarak yapmanızda, hatta çalışmada uygun aleti tutmanızda yarar vardır. Eğer Ruh Vizyonuna somut bir sembol aracılıyla girmiyorsanız, Astral Işıkta imgelenen zihinsel bir sembol kullanırsınız. Bu yeni başlayanlar için akılcı bir yöntem değildir, çünkü başka astral etkilere kapı açar; başka astral etkilerin içine çekildiği bir girdap yaratmaktasınız ve bundan akıl karışıklığı ve çeşitli sorunları doğabilir.

Alına yerleştirilen küçük bir sembole çalışmak iyi bir yöntem sayılmaz. Diğer yönteme kıyasla beyin dolaşımı karıştırıp çeşitli zihinsel illüzyon, rahatsızlık, baş ağrısı ve sinirsel bitkinlik yaratma olasılığı daha fazladır.

Önünüze koyduğunuz sembolleri kullanırken — daha büyük yuvarlak (veya kare) bir tableti kullanmakta fayda vardır. Bu tabletin etrafında Elementler ile ilgili İlahi İsimler vs. bir pusula aracılıyla dört esas yöne konulur, sonrada bu tableti masa yüzeyine koyarak sembolünüzü üzerine yerleştiriniz.

Astral projeksiyon veya seyahat bir bakıma Durugörünün gelişmesi sayılırken, bir bakıma da farklıdır: Astral Projeksiyonda Üstat Egosundan kimliğinin bir ışınını yayınlar ve talim görmüş irade gücüyle istediği yere gönderir ve orada odaklar, orada yansımayla değil direkt görür — sonradan bedenine geri döner.

Ruhun bu seyahat şekli Sembol tarafından veya saf iradeyle tetiklenmiş olabilir, ama her durumda İlahi İsimler kullanılmalı ve onlardan destek alınmalıdır. Eğer ışın gönderilirse ve bu yere gitmeye başarırsanız — ayna gibi durugörü vizyonundan farklı bir görüntü alırsınız — çevre ve cisimler bir resim gibi olmaktan ziyade üç boyutlu olurlar, somut görünümlü olurlar. Önceden kabartma gibi gözükür, sonrada kuş bakışı görüntüsü belirlenir. Oraya gitmekte, inmekte ve olup bitenlere iştirak etmekte kendinizi serbest hissedersiniz.

Astral seyahatte başarı elde ettikten sonra fırsat verdikçe bu yöntem üzerinde çalışınız ve herhangi bir yere gittikten sonra bütün elementlerden, Su, Toprak ve hatta Havadan geçmeye denemeniz gerekir — ve İradenizi kullanırsanız başaracaksınız — sürekli talimle ister hızlı ister yavaş, nasıl dilerseniz İlahi İsimlerin yardımıyla korkusuz bir şekilde havadan uçarsınız, sudan yüzesiniz veya topraktan ve ateşten geçersiniz.

Sonradan eriştiğiniz yerin veya planın şekil ve insanların zihinsel olarak arayınız, onlarla ses, söz, harf ve sembolle iletişim kurmaya çalışınız ve işaret ve invokasyonla giriş talep ediniz. Her varlık göründüğü gibi olup olmadığı veya bir kandırma amaçla illüzyon sürdürüp sürdürmediği konusunda sınavdan geçirilip test edilmelidir. Hatta seyahatiniz gerçek olmayabilir ve anımsadıklarınızla aldanıp kendi çevrenizde dolaşıyor olabilirsiniz. Böylece kendinizi kandırmış olabilirsiniz.

Bütün varlıkları sınayınız ve onlardan teklif edilen lütuflar veya inisiyasonlar varsa onları İlahi İsimler veya güçlerle sınayınız ve her zaman kendi Üstat Taahhüttünüzü, ve ona bağlılığınızı aklınızdan çıkarmayınız, ne de karşısında Çile Haçına bağlanıp taahüttünüze ant içtiğiniz Yüksek Melek HVA'yı unutunuz.

"Kendinizi orada farz ediniz ve orada olursunuz" eski atasözünde büyük bir gerçek yatar.

Planlarda Yükselmek ruhsal kavramlara, yüksek amaçlara dayalı ruhsal bir süreçtir; İlahi üzerinde konsantrasyon ve tefekkürle sizden ötenizdeki ruhsal alemlere uzanan bir Hayat Ağacı hayalinizde canlandırıyorsunuz. Kendinizin Malkuth'da durduğunu hayal ediniz — sonrada İlahi İsimlerin kullanımı ve kavramlarıyla Tau yollundan yukarı Yesod'a doğru kendinizi yönlendiriyorsunuz ve geçerken sizi celbeden kesişen ışınlardan sakınıyorsunuz. Yukarıdan size Kether'den aşağı doğru parlayan İlahi Işığa doğru bakınız. Yesod'dan yukarı Denge Yolu, Samekh, Kutsal Gücün büyük merkezi Güneşi Tifereth'e doğru uçan ok geçer.

Büyük Melek HUA'yı invoke ediniz ve kendinizi Çile Haçın üzerinde bağlı olarak hayal ediniz, konumuza uygun İlahi İsimleri dikkatli bir şekilde zikrediniz, böyle zihinsel vizyon daha Yüksek Planlara erişir.

Bu etütlerde Üstadı musallat olan üç hatta ve yanılgı unsuru vardır. Bunlar Hafıza, Hayal Gücü ve Algılamadır. Bu şüphe unsurlarından İlahi İsimleri ve "Gezgin Lortlar"ın Harf ve Unvanlarını (İbrani Alfabenin Yedi çift harfi tarafından temsil edilen Gezegensel Güçler) Titreşimsel olarak zikretmek suretiyle sakınmak gerekir.

Eğer Hafıza sizi yoldan çıkarıyorsa Tarot adı "Zaman Gecesinin Büyüğü" olan Satürn'e başvurunuz.

İbrani Harfi Tau'u beyaz olarak imgeleyiniz.

Eğer vizyon değişir veya yok olursa, hafızanız çabalarınızı yanıltmıştır. Eğer hayal gücünüz sizi kandırıyorsa Tarot adı "Yaşam Güçlerinin Lordu" olan Jüpiter Güçleri için Kaf harfini kullanınız. Eğer yanılsama yalan — entelektüel yanıltıdan kaynaklanıyorsa İbrani harfi Beth aracılığıyla Merkür Gücüne başvurunuz. Eğer sorun akıl karışıklığıysa ay için İbrani harfi Gimel kullanınız. Eğer hatta şehvetten kaynaklanıyorsa o zaman Daleth harfinin yardımına başvurunuz.1

Hiçbir zaman İhtiras, Öfke veya Korkunun etkisi altındayken bu İlahi işlemlere girişmeyiniz — eğer arzu veya uyku gelirse çalışmalardan uzak durunuz, hiçbir zaman isteksiz bir zihni zorlamayınız. İçsel ve zihinsel Mem ve Şin [su ve ateş] harfinizi dengeleyiniz, alefi [hava] aralarından nazikçe yükselen bir alev gibi bırakınız.

Bütün bunları tek başınıza yapmalısınız. Hiç kimse sizi bunlara zorlayamaz. Başkalarını da zorlamaya çalışmayınız. Sadece yolu gösterebilirsiniz, kılavuzluk yapabilirsiniz ama yardım edemezsiniz.

Güçlü biri zayıf birini güdülendirebilir, ama etkisi sadece geçici bir akılsızlık olur ve ne bundan ne güçlü olan ne de zayıf olan faydalanır. Sadece kendiliğinden gerekli çabayı gösterenlere kılavuzluk yapınız; ihmalkar bir öğrenciye yardımcı olmayınız, çalışma konusunda isteksiz olanları teşvik etmeyiniz.

Bizim Mistik etütlerimizden değil de, bir çocuğun dünyevi kılavuzluğuna gelince bu kural değişir — bir ebeveyn özel bir konumdadır ve bir çocuğu eğitmek, yön vermek ve korumak üzere doğal bir görevi vardır.

Yine de, burada bile, bir çocuğu koruyunuz yönlendiriniz ama obsede etmeyiniz, musallat olmayınız, kendi kişisel görüş açınızı çocuğun özgün amaçlarına empoze etmeyiniz. Bir insanın görgü kuralları ve adabımuaşeret ideali çoğu zaman kendisidir, onun iyilik anlayışı evrensel yapılmamalıdır, en az onun kadar geçerli olan daha birçok farklı model de varolmaktadır, ve bir çocuğun zihinsel yaşamına fazla baskı yapmak, başarmamakla kalmaz, kendine özgün şekilde iyi bir yola koyulacak olan bir hakikati saptırabilir.

Durugörü için kullanılan sembolleri kendi kendinize hazırlayıp yapmanızda fayda vardır, aksi halde kişiye has bir sonuç alabilmek için yapanın etkisini üzerinden defetmeniz gerekir.

Yüksek Durugörü çalışmaları tek başınıza veya içleri son derece temiz olan ve tam güvenilir bulduğunuz kişilerle birlikte yapmanız daha iyi olur.

Eğer birden fazla kişi aynı çalışmaya katılacaksa, Astral Işıkta karmaşık bir sembol oluşup bir yanılgı kaynağı ve kimin akımları yönlendireceği konusunda bir mücadele doğar. Eğer Hücrede olduğu gibi iki kişi oturacaksa, aralarında denge kurmaları gerekir, aynı şekilde üç kişi için geçerlidir. Eğer iki kişi söz konusuysa her bir Pastos'un bir tarafında durmalı, üç kişiyse bir üçgen oluşturmaları gerekir ve biri Pastos'ta diğer ikisini Christian Rose+Croix'un sağında ve solunda durmalıdır.

Örnek
V.H. Soror V.N.R. 6°=5º, bir masada oturdu ve bir renkli bir Tattva kartını aldı — (Tejas-akaşa) ortasında mor-siyah bir yumurta şekil bulunan yukarı bakan bir kırmızı üçgen. Ellerini yanlarına koydu veya elleriyle tutarak göz önünde tuttu (Maji Değneği tuttu). Sembole baktı ve tefekkür etti ve sembol o derece büyüdü ki, sanki büyük bir alev üçgeni olarak içine geçti. Kendisini bir sıcak ıssız bir çölde buldu.

Elohim adını titreşimsel olarak zikretti ve üzerinde tefekkür etti. Sanki hareket çoğaldı, ısı ve ışık arttı. Sembol ve görüntünün içinden geçince sanki görüntünün içine girip ayak basmakta, sıcak kuru kumları hissetmekte — uzakta ufak bir piramit görür — havaya uçarak oraya gitmeyi sağlıyor ve yanına inip etrafında dolaşır ve bir tarafında birer karesel kapı görür. 'Elohim—Mikayel—Erel—Seraf, Darom, Aş.' zikreder.

Beş kez ayağını yere vurur — Girişlerden birinde bir varlık gözükür, tekrar beş kez ayağını yere vurur ve Serafiyel adını titreşimsel olarak zikreder. Bir savaşçı figür bir alay muhafızın önünde ilerler, Soror Mührünü ibraz etmesini — merkezi bir amblem etrafında dört üçgenden oluşmuş karmaşık bir sembol gösterir — ? yanıltıcı. Önünde Beth harfi çizilir — korktuğu görülür. Sembol geri çekilir — o nazik davranır — ona piramit sorulur; orada seremoniler yaptıklarını söyler — Soror girmeyi talep eder — 0°=0º işaretini verir — muhalefet hissi var — 1°=10º işaretini verir, bu yeterli gözükmektedir — ama varlık Üstatlık işaretleri verir — muhafızlar Sororun önünde eğilirler ve Soror içeriye geçer — bir mabedin içindeki gibi parlak ışık vardır. Ortada bir altar (sunak) vardır — etrafından secde eden varlıklar var, ötede bir platform vardır ve üstünde birçok varlık vardır — Onlar Ateş Elementallere benzemektedir — bir Pentagram görür, ona Aslan burcu çizer, kılavuzluk eden varlığa teşekkür eder — piramitten çıkmayı diler ve sağlar, kendisini dışarıda kumlarda bulur. Geri dönüşünü diler ve sağlar — döner — kendisini tekrar pelerin içinde İkinci Cemiyet Salonunda bulur.

GMA isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 30-12-2008, 06:05 PM   #4 (permalink)
Teğmen
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Mesajlar: 1
Tesekkür: 0
1 Mesajina 6 kez İyi ki varsın denildi
AllForTurkey is an unknown quantity at this point
Standart

cok seviyorum iyiki bu yetenege sahibim ve bunu gelistirmeme yardim saglayacak harika bi üstadım var.
tesekkurler bilgi icin bu tip yetenekleri olan arkadaslarınn kesinlikle gelistirmelerini oneririm
AllForTurkey isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 17-01-2010, 05:00 PM   #5 (permalink)
Teğmen
 
moRgana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 76
Tesekkür: 8
77 Mesajinıza toplam 284 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
moRgana is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Durugörü

vaR bu bende ıstedıgımm heeeeerseyı gorebılıyorum sırları bıle ;) :D :D :D
moRgana isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-01-2010, 03:52 PM   #6 (permalink)
Teğmen
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 70
Tesekkür: 36
62 Mesajinıza toplam 249 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
talha002 is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Durugörü

ABİCİM BENDE DURUGÖRÜ GÜCÜ YOK YADA VAR BİLMİYORUM LÜTFEN BU YADIKLARINI ÖZETYE BİLİRMİSİN BUKADAR ŞEY OKURSAM NE OKUDUMU ANINDA UNUTABİLİRİM
talha002 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 20-01-2010, 03:53 PM   #7 (permalink)
Teğmen
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 70
Tesekkür: 36
62 Mesajinıza toplam 249 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
talha002 is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Durugörü

PARDON ÖZETYE DEĞİL ÖZELİYE OLCAKTI
talha002 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 13-03-2010, 09:43 PM   #8 (permalink)
Teğmen
 
doremifasolasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 117
Tesekkür: 525
131 Mesajinıza toplam 687 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
doremifasolasi is an unknown quantity at this point
Exclamation Cevap: Durugörü

Alıntı:
moRgana Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
vaR bu bende ıstedıgımm heeeeerseyı gorebılıyorum sırları bıle ;) :D :D :D

nassı yani:)
bu durugörü bir tür kehanet yeteneği midir?
__________________
γνωρίζουμε τον εαυτό σας
doremifasolasi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-03-2010, 05:21 PM   #9 (permalink)
Teğmen
 
moRgana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2010
Mesajlar: 76
Tesekkür: 8
77 Mesajinıza toplam 284 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
moRgana is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Durugörü

Alıntı:
doremifasolasi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
nassı yani:)
bu durugörü bir tür kehanet yeteneği midir?

Im... Kehanete benzetilebilir. Yani falan yılda falan olay olacak diye değil tabiki de. Gözlerinizi kapatınca görmek istediğinizi görmek diyelimm..
__________________
Aktır demiştim yüzüne cehennem karasıyken;
Parıltıdır demiştim fikrine
Gece misali karanlıkken..
-William Shakespeare-




moRgana isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 14-03-2010, 06:27 PM   #10 (permalink)
Teğmen
 
doremifasolasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 117
Tesekkür: 525
131 Mesajinıza toplam 687 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
doremifasolasi is an unknown quantity at this point
Wink Cevap: Durugörü

şimdi bir şey deneyelim durugörüye sahip olduğunu idda edenler doremifasolasi'nin yani benim için bir şey söyleyebilirler mi? merak ediyorum hadi bakalım herkesten hünerlerini görmeyi rica ediyorum.

bu arada bir de duruişiti var ve bunlar ruh çağırma, tılsım yapma gibi maji(büyü) etkinlikleriinden sayılıyor.bu türden etkinlikler mason ve farmason örgütlerinin bazıları için sınav olarak kullanılıyordu. uygulamalı maji etkinliklerinde başarılı olan aday örgütte derecesini yükseltebiliyordu. büyünün, cadılığın ve okültizmin tarihi adlı kitaptan alıntı.
__________________
γνωρίζουμε τον εαυτό σας
doremifasolasi isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Durugörü

Gizemli Konular ve Psişik Yetenekler Durugörü Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Durugörü fenomeni konusunda en iyi teori, insanın mikrokozmos ve evrenin makrokozmos olarak ele alıp aralarındaki ilişkiye dayanmaktadır. İnsan evrenin minyatür bir yansıması, aynı çığ damlalarıyla dolu bir çimenlikte her bir çiğ damlasının ağaçları, dağları, göğü, bulutları, güneş ve yıldızların küçük ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Psişik Yetenekler telkin cd indir izle İstanbul Psişik Yetenekler nerededir kimdir Psişik Yetenekler çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Psişik Yetenekler hipnoz Psişik Yetenekler olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Psişik Yetenekler hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Psişik Yetenekler kuantum düşünce kitap haberi


WEZ Format +3. Şuan Saat: 02:46 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.