Kayıt ol Yardım Ajanda Bugünki Mesajlar Arama

Uyarılar

Medya SektörDijital Depreme Hazırlanıyor

Serbest Kürsü ve Kadınlarla ilgili haberler Medya SektörDijital Depreme Hazırlanıyor Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Deloitte, dijital teknolojiye geçişle birlikte medya dünyasında ortaya çıkacak yeni manzarayı değerlendirdiği "Dijitale Geçiş" başlıklı raporunu yayımladı. Çalışmaya göre, 2012 yılına kadar, medya içeriğinin yaratılması ve içeriğe erişim süreçleri tümüyle dijital hale gelecek. Şirketleri önemli fırsatların beklediği yeni dijital çağda, ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Kadınlarla ilgili haberler telkin cd indir izle İstanbul Kadınlarla ilgili haberler nerededir kimdir Kadınlarla ilgili haberler çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Kadınlarla ilgili haberler hipnoz Kadınlarla ilgili haberler olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Kadınlarla ilgili haberler hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Kadınlarla ilgili haberler kuantum düşünce kitap haberi

Medya SektörDijital Depreme Hazırlanıyor

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-04-2010, 09:32 PM   #1 (permalink)
Albay
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Mesajlar: 145,988
Tesekkür: 45
92 Mesajinıza toplam 143 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
Bluesky24 will become famous soon enoughBluesky24 will become famous soon enough
Standart Medya SektörDijital Depreme Hazırlanıyor





Deloitte, dijital teknolojiye geçişle birlikte medya dünyasında ortaya çıkacak yeni manzarayı değerlendirdiği "Dijitale Geçiş" başlıklı raporunu yayımladı. Çalışmaya göre, 2012 yılına kadar, medya içeriğinin yaratılması ve içeriğe erişim süreçleri tümüyle dijital hale gelecek. Şirketleri önemli fırsatların beklediği yeni dijital çağda, başarı, gerekli dönüşümgerçekleştirebilen ve yeni değer zincirinde kendine bir yer bulabilenlerin olacak.







Deloitteun raporuna göre, dijital teknolojinin en önemli kazanımlarından biri, tüketicinin içeriğe ulaşmasının önündeki yer ve zaman engellerini kaldırması olacak. Artık, tüketici, ödemek istediği bedele göre, hangi içeriğe nerede, ne zaman ve nasıl erişmek istediğine kendisi karar verecek. İçerik zenginleşirken dağıtım kanallarındaki çeşitlilik de artacak. Artan içerik ve fiyat seçenekleri ile kontrol tüketiciye geçerken artan tüketim de gelirlere doping etkisi yapacak.







Değer zincirinde bir yer edinmek







Ortaya çıkacak yeni pastadan pay almak isteyen medya şirketlerinin ise büyük bir dönüşüm geçirmeleri gerekiyor. Analog içerikten dijital içeriğe geçiş, teknoloji ve pazarlamadan küresel dağıtıma kadar medya sektörünün her köşesini derinden etkileyecek. Aslında değişim halihazırda başlamış durumda. TV, radyo ve geniş bant gibi platformlar tüketiciye ulaşma, medya şirketleri ise içerik yaratma tekellerini kaybetmeye başladılar. Rapora göre, 2012de IP şebekeleri İnternet üzerinden her yere dağıtım yapabilirken içerik yaratmak da kolaylaşacak.







Mevcut tüketici eğilimleri, içeriğe ulaşmanın önündeki zaman ve mekan engellerinin kaldırılmasının gerekliliğine işaret ediyor. Tüketici, kendi ihtiyaçlarına yönelik, daha çok kişiselleştirilmiş ürünlere, istediği zaman ve istediği kanal üzerinden erişmek istiyor. Bu talebi karşılamak için gerekli altyapı ise kablosuz iletişim alanındaki önemli gelişmeler ve iletişim kapasitelerinin artması ile şimdiden hazır hale geliyor.







Dönüşüm, sektörün kendi içinde de önemli bir konsolidasyona yol açacak. Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon şirketleri arasındaki farklılıklar zaman içinde ortadan kalkarken, şirketler hem operasyonel ve teknik yakınlaşma hem de geleneksel birleşme ve satın almalar yoluyla yoğun bir konsolidasyon sürecine girecek. Bu yeni değer zincirinde, "sinema stüdyosu," "müzik şirketi" ve "televizyon kanalı" gibi geleneksel roller yerini "içerik yaratıcısı," "toplayıcı" ve "platform sağlayıcısı" gibi yeni rollere bırakacak.







Sektörde, şirketler arasındaki ilişkiler de giderek karmaşık bir hal alacak. Rekabet, işbirliği ve iş ortaklığı ilişkileri iç içe geçerken değer zinciri de bir "değer ağı" halini alacak. Bu ortamda, medya şirketleri, yasaların sınırlarını zorlayarak değer zincirinin tümüne sahip, zinciri kontrol eden dev ittifaklara veya birleşmelere gitmeye zorlanacaklar. İçeriğin yaratılmasından tüketiciye ulaştırılmasına kadar sektör genelindeki birçok alanda faaliyet gösterecek olan bu şirketler daha karmaşık ve riskli bir yapıya sahip olacaklar.







Sürdürülebilir bir iş modeli yaratabilmek







"Dijitale Geçiş" raporu işletmelere sağlıklı bir iş modeli yaratabilmenin ipuçlarını da sunuyor. Raporda, sürdürülebilir dijital medya iş modeli için sağlam teknik altyapı, tüketiciyi cezbetme ve uygun mali kaynak mekanizmalarının gerekliliğinin altı çiziyor. Özellikle, sunulan dijital ürün veya hizmetin çekici, ilginç, modaya uygun, kullanıcı dostu, kullanması ve anlaması rahat olması önem taşıyor. Tüketicinin giderek azalan boş zamanının değeri artarken, bu kısıtlı süreyi mümkün olan en zengin deneyimle doldurmak gerekecek.







Dijitale kayışla birlikte, mevcut şirket yapılarında da önemli değişiklikler gerekecek. Kuruluşların iş geliştirme süreçleri ve gelir tahminleri yeni şartlara göre değiştirilirken, BT altyapılarının da fikri mülkiyet ve haklar yönetimi, varlık yönetimi, müşteri yönetimi, finansal raporlama, entegre faturalandırma sistemleri ve diğer birçok alandaki artan karmaşıklığın altından kalkabilecek şekilde geliştirilmesi gerekecek. Dijital medya bölümleri şirketlerindeki yaratıcı ve müşteri süreçlerinin merkezine oturacaklar. Son olarak, insan kaynakları uygulamaları da yeni çıkan ortamın gereklerine göre değiştirilecek.







Deloittea göre, dijital medya ortamında liderliğin üç anahtarı bulunuyor. İlk olarak, müşterileri cezp edecek güçlbir marka veya çekici ve kullanıcı dostu bir ürün / hizmet yaratmak anahtar önemde olacak. Ayrıca, şirketler, müşterilerini tutmak ve yeni müşteriler çekmek için, belirli grup ve bireylere özel olarak hazırlanmış içerik sunmak zorundalar. Başarının üçüncanahtarı ise, tüketicinin değişen ihtiyaç ve tercihleri karşısında gerekli değişiklikleri yapabilecek çevikliğe sahip olmakta yatıyor.







Dijital teknolojinin hayatın her alanında kendini gösterdiğini ifade eden Deloitte Türkiye Kurumsal Risk Hizmetleri Sorumlu Ortağı Oktay Aktolun, Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon sektörlerinin yeni bir dönemeçte olduğunu ifade etti. Aktolun sözlerini şöyle sürdürdü:







"Dijitale geçiş ile birlikte, medya sektöründeki tüketim alışkanlıklarında da önemli bir değişim yaşanıyor. Örneğin, tüketici hayatını TV kanallarının kendisine sunduğu program akışlarına uydurmak yerine, programların kendi hayatının akışına uymasını istiyor. İnternet üzerinde müziğin yanı sıra TV programları da satılmaya başladı. Ancak, bu değişimin faydalarından yararlanabilmek için yeni dönemin ihtiyaçlarına cevap verecek iş modelleri yaratmak gerekiyor. Özellikle bu ilk dönemde, yarattığı fark ile yeni trendler başlatanlar pazar paylarını artırmakla kalmayacak, pazarı da büyüterek diğerlerinin önünaçacaklar."



Kaynak:Kadınvizyon

 

 

Buraya ilk defa geliyorsanız ismim Atakan Sönmez ve burası hayatimdegisti.com.Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve Türkiyede ilk Subliminal Telkin Uzmanıyım.tıklayın

Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu

Hipnoz gibi bir şey mi subliminal mp3 nedir?

Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz.

Çekirdek inançların hayatımda engellere neden olduğunu nasıl anlarım?

Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.

25. yıla özel şimdi arayanlara 5 dakikalık çekirdek inanç ön tespit ve bir günlük deneme telkin mp3 ücretsizdir. Ön tespitte size engel olan birkaç çekirdek inanç örneği verilir. Atakan Sönmez tarafından yapılır ve bilgi amaçlıdır. +90 5424475050 Türkiye dışındakiler whatsapp tan arayabilir cekirdekinanc.com inceleyiniz.

Bluesky24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
 

Bookmarks

« Eyvah, Güneş Lekesi demeyin | Nil Ünal Başarılı bir Single ile Geri Döndü »

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Medya SektörDijital Depreme Hazırlanıyor

Serbest Kürsü ve Kadınlarla ilgili haberler Medya SektörDijital Depreme Hazırlanıyor Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Deloitte, dijital teknolojiye geçişle birlikte medya dünyasında ortaya çıkacak yeni manzarayı değerlendirdiği "Dijitale Geçiş" başlıklı raporunu yayımladı. Çalışmaya göre, 2012 yılına kadar, medya içeriğinin yaratılması ve içeriğe erişim süreçleri tümüyle dijital hale gelecek. Şirketleri önemli fırsatların beklediği yeni dijital çağda, ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Kadınlarla ilgili haberler telkin cd indir izle İstanbul Kadınlarla ilgili haberler nerededir kimdir Kadınlarla ilgili haberler çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Kadınlarla ilgili haberler hipnoz Kadınlarla ilgili haberler olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Kadınlarla ilgili haberler hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Kadınlarla ilgili haberler kuantum düşünce kitap haberi


WEZ Format +3. Şuan Saat: 11:22 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.