Güncel olmayan bir tarayıcı kullanıyorsunuz. Bu web sitesini veya diğer web sitelerini doğru şekilde göstermeyebilir. Yükseltmeli veya bir alternatif tarayıcı kullanmalısınız..
merhabalar ben lise 3 anadolu ticaret meslek lisesinde okuyourm .öss de eşit ağılıktan girmem geekiyor anca benim matematiğim iyi değil ve ben ingilizce sınavına girmek istiyorum.ancakingililizcem çok iyi değil ama kötüde değil yani orta diyelim ve ben ingilizce okumak istiyourm . arkadaşlarımda ingilizcede başaramayacağımı ve eşit ağırlığa çalışmamaı söylüyor kararsız kaldım hangisini seçmeliyim sizler yardımcı olursanız sevinirim : (
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. 5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, yasaya aykırı yada telif hakkı içeren paylaşımlar BURADAN bize ulaşıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır. Sitemizde Bulunan Videolar YouTube, Facebook, Dailymotion, v.b. video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir. Videoların hiç biri sunucularımızda bulunmamaktadır.
Gizliliğinize değer veriyoruz
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için temel çerezleri ve deneyiminizi geliştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.