| ||||||||||
|
Etkinlik Sosyal Aktivite Sanat Yaşam Gezi ve Tatil Klubü ve Kültür ve Sosyal Aktivite Çoçuk Edebiyatı Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Çocuk Edebiyati 2-14 yaş çocuklarının hayali duygu ve düşüncelerine yönelik sözlü ve yazılı tüm eserleri içine alır. Okul öncesi dönem çocuk edebiyatının genel hedefleri: 1. çocukların ruhsal ihtiyaçlarını karşılamak, boşanma, güven, sevgi, sevilme, sevme, öğrenme, bir gruba ait olma, oyun, ...
ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Kültür ve Sosyal Aktivite telkin cd indir izle İstanbul Kültür ve Sosyal Aktivite nerededir kimdir Kültür ve Sosyal Aktivite çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Kültür ve Sosyal Aktivite hipnoz Kültür ve Sosyal Aktivite olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Kültür ve Sosyal Aktivite hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Kültür ve Sosyal Aktivite kuantum düşünce kitap haberi
![]() |
![]() ![]() | LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
![]() | #1 (permalink) |
Paşa Site Kedisi ![]() Üyelik tarihi: Mar 2007 Bulunduğu yer: catland
Mesajlar: 3,019
Tesekkür: 650
976 Mesajinıza toplam 3,858 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ![]() Çocuk Edebiyati 2-14 yaş çocuklarının hayali duygu ve düşüncelerine yönelik sözlü ve yazılı tüm eserleri içine alır. Okul öncesi dönem çocuk edebiyatının genel hedefleri: 1. çocukların ruhsal ihtiyaçlarını karşılamak, boşanma, güven, sevgi, sevilme, sevme, öğrenme, bir gruba ait olma, oyun, değişiklik ve estetiklik gibi ruhsal ihtiyaçlar 2. çocukların değişik yaşlarda ilgi duydukları konuları göz önüne almak 3. çocukların alıcı ve ifade edici dil gelişimlerine katkıda bulunmak 4. çocuğun algı gelişimini desteklemek (görsel,işitsel ,dokunsal algı ) 5. sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemek 6. çocuğun zihinsel gelişimini katkıda bulunurken kavram gelişimini desteklemek 7. çocuğa ilk kitap sevgisini aşılamak 8. çocuğa ilk edebi ve estetik değerleri vermek 9. çocukların gelişmekte olan iç ve dış dünyalarına katkıda bulunmak 10. çocukları yaşam gerçeklerine hazırlamak 11. çocukların yaratıcı güçlerini ,harekete geçirmek 12. dinleme yeteneğini geliştirmek 13. eleştiri yeteneğini geliştirmek 14. kitabın eğlence ve bilgi kaynağı olduğunu öğretebilmek 15. iyi çocuk kitabı kavramını verilen uygun örneklerle kazandırmak 16. çocuk kitaplarının türlerini tanıtmak 17. çocuklara uygun fiziksel özelliklerde kitaplar sunmak 18. hikaye ve masalları, kitap,renkli resimler,kukla, gölge oyunu, pandomim, çubuk figürler sembolleri gibi yöntemlerle anlatabilmek 19. çocuklara uygulanan eğitim programlarını destekleyici özelliklere sahip kitaplar verebilmek Çocuk Edebiyatının Çocuğa Kazandırdıkları : 1. basit eğlence için, 2. mevcut durumlardan kaçmak için, 3. hayal gücünü harekete geçirmek için, 4. kendilerini anlamalarını sağlamak için, 5. diğerlerini anlamalarını sağlamak için, 6. dilinin doğasını anlamalarını sağlamak için, - dil gelişimini 2'ye ayırıyoruz. alıcı ve ifade edici dil gelişimi .çocuğun alıcı ve ifade edici dil gelişimi desteklenir,kelime haznesi zenginleşir.- 7. diğer zamanları ve yerleri öğrenmek, 8. bilgiyi araştırmak için, Çocuk Edebiyatı hakkındaki yanlış düşünceler: 1. çocukluk döneminin insan yaşamında kısa bir yer tuttuğu bu nedenle de çocukluk tecrübelerinin önemsiz olduğu düşünülmüştür. oysa bugün çeşitli etki ve biçimlendirmelere en yatkın olan bu devrenin kısalığından ötürü kötü eserlerle kaydedilmemesi gereken bir dönem olduğu bilinmektedir. 2. bazı yetişkinler çocuk kitabını yetişkinlere hitap eden temanın basit biçimde ele alınmış baskısı olması gerektiğine inanırlar. bu görüş çocuğu kendine özgü dünyası olan bir varlıktan çok minik bir yetişkin olarak kabul eder. 3. çocuk edebiyatının yetişkin edebiyatından farklı olduğu düşünülmektedir. onlara göre kitabın edebi yanından çok ahlaki ve eğitici yönü önemlidir. halbuki çocuk edebiyatı diğer edebiyat türlerinden ayrılamaz . aynı değer yargılarından geçer. iyi bir çocuk kitabının sadece eğitici ve ahlaki değerler vermesi yeterli değildir. edebi temelleri oluşturması da beklenir. demek ki iyi bir çocuk kitabı çocuğun ilgi ve ruhsal ihtiyaçlarını karşılayan fakat her şeyden önce çocuğun zevkle okuduğu eserdir. 1932 yılında paul hazard iyi bir çocuk kitabının nasıl olacağı hakkında bazı prensipler ileri sürmüştür. 1. iyi bir eser sanatını ruhuna sadık kalmalı bilgileri doğru vermeli ,sade olmalıdır. çocuklarda hayat boyu sürecek okuma arzusu uyandırmalıdır. 2. iyi bir kitabın çocukların seveceği biçimde resimleri bulunmalı, resimler çocuklara huzur ve mutluluk vermelidir. 3. iyi eserler çocuklara aşırı duyarlı değil ,hassas ve uyanık yapmalıdır. iyi eserler çocuklara doğada ve insanlarda var olan hiçbir şeyi küçümsememeyi öğretir. 4. iyi eserler oyununun yüksek değerine saygı gösteren eserlerdir. bilgi veren kitaplar örtbas edilmeye çalışılmış ,gramer ya da fen kitapları olmamalıdır. tersine bu bilgileri açıkça çocuğun ruhuna akıtacak , ileride gelişecek tohumu ekecek eserler olmalıdır. 5. iyi eserler gerçek ahlak kurallarını taşırlar. fedakarlık, sadakat dolu bir sevginin sonunda ödülünü aldığı kıskançlık, çekememezlik ve aç gözlülüğün ne kadar çirkin ve değersiz olduğunu gösterirler. Çocuk Edebiyatında Çeşitlilik: 1. tür bakımından 2. biçim bakımından 3. konu bakımından 4. okuyucu bakımından Tür bakımından; a)masallar b)biyografiler c)müracaat eserleri d)şiirler ve fen kitapları e)roman ve hikayeler f)tiyatro eserleri g)çizgi romanlar h)resimli kitaplar Biçim Bakımından; her kitabın kendine özgü bir biçimi vardır. her kitap türünün özelliğine, okuyucunun düzeyine göre farklılık gösterebilir. kitaplardaki biçim yönünden farklılıklar boy ,şekil ve resimlendirme özellikleridir. kitaplar dikdörtgen, küçük ,kare,minyatür,iki kucak boyunda olurlar. resimleri renkli veya siyah beyazdır. bazıları fotoğraflıdır. Konu Bakımından: çocuğun doğumundan ölümüne kadar her türlü konuyu kapsıyor. sevgi,ölüm,doğum , fedakarlık gibi. hatice topaç
Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz. Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.
__________________ asi,hırçın,hür,asabi,küstah ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
![]() |
Bookmarks |
| |
Etkinlik Sosyal Aktivite Sanat Yaşam Gezi ve Tatil Klubü ve Kültür ve Sosyal Aktivite Çoçuk Edebiyatı Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Çocuk Edebiyati 2-14 yaş çocuklarının hayali duygu ve düşüncelerine yönelik sözlü ve yazılı tüm eserleri içine alır. Okul öncesi dönem çocuk edebiyatının genel hedefleri: 1. çocukların ruhsal ihtiyaçlarını karşılamak, boşanma, güven, sevgi, sevilme, sevme, öğrenme, bir gruba ait olma, oyun, ...
ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Kültür ve Sosyal Aktivite telkin cd indir izle İstanbul Kültür ve Sosyal Aktivite nerededir kimdir Kültür ve Sosyal Aktivite çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Kültür ve Sosyal Aktivite hipnoz Kültür ve Sosyal Aktivite olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Kültür ve Sosyal Aktivite hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Kültür ve Sosyal Aktivite kuantum düşünce kitap haberi