Kayıt ol Yardım Ajanda Bugünki Mesajlar Arama

Uyarılar

Türkan Soray Biyografisi

Serbest Kürsü ve Kadınlarla ilgili haberler Türkan Soray Biyografisi Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Sinemanın en sevilen ve birçok türk sineması klasiği olmuş filmlerde baş rol oynamış olan Sinemanın Sultanı Türkan şoray 28 Haziran 1945′de İstanbul da doğdu. Babası Halit Şoray devlet demir yollarında memur, annesi ev hanımıydı. Maddi imkanların kısıtlı olduğu bir ailede ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Kadınlarla ilgili haberler telkin cd indir izle İstanbul Kadınlarla ilgili haberler nerededir kimdir Kadınlarla ilgili haberler çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Kadınlarla ilgili haberler hipnoz Kadınlarla ilgili haberler olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Kadınlarla ilgili haberler hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Kadınlarla ilgili haberler kuantum düşünce kitap haberi

Türkan Soray Biyografisi

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 08-04-2010, 03:27 PM   #1 (permalink)
Albay
 
Üyelik tarihi: Dec 2008
Mesajlar: 145,988
Tesekkür: 45
92 Mesajinıza toplam 143 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
Bluesky24 will become famous soon enoughBluesky24 will become famous soon enough
Standart Türkan Soray Biyografisi





Sinemanın en sevilen ve birçok türk sineması klasiği olmuş filmlerde baş rol oynamış olan Sinemanın Sultanı Türkan şoray 28 Haziran 1945′de İstanbul da doğdu. Babası Halit Şoray devlet demir yollarında memur, annesi ev hanımıydı. Maddi imkanların kısıtlı olduğu bir ailede dünyaya geldi. Öğrenimine Rami Taş mektebinde başladı fakat sürekli mahalle değiştirdiklerinden, eğitimini 1956 da Feriköy ilkokulunda tamamladı.

1954 te Meliha ve Halit Şoray çifti boşanır. Çocuklar annede kalır. Karagümrük Sarmaşık Sokak a taşınırlar. Burada ev sahiplerinin kızı Emel Yıldız la tanışır, onun sayesinde de Yeşilçam a adım atar. Bir gün onunla beraber film setine gider ve böylece ünlü “Yeşilçam Sokağıâ€na adımını atmış olur. Şoray o dönemde on beş yaşındadır. Emel Yıldız, o sıra “Köyde Bir Kız Sevdim†adlı filmin başrolünde oynayacaktır. Bir gün filmin setine Şoray ı da götürür. Kenarda bir yerde otururken Türker İnanoğlunun dikkatini çeker. Şoray la tanıştırılır. İnanoğlu başrol için Türkan Şoray ın daha uygun olacağına karar verir. Şoray ın Yeşilçam a girişi de böylece gerçekleşir.







Bir Yıldızın Doğuşu (1960 lar)



Türkan Şoray bu filmin ardından yeni yeni teklifler almaya başlar. Çevirdiği filmlerle, özelikle magazin basının dikkatini çeker ve ilk kez, dönemin ün yapmış haftalık popüler dergilerinden “Sinema†ya kapak olur (15 Mart 1961, s.18). Ardından Artist, Büyük Gazete ve Ses Dergilerine..

1960 yıllarla birlikte Şoray ın başarı grafiği de yükseliyordu. Artık yaşamında herşey değişmekteydi ve bu değişiklik sosyal durumdan fiziğine kadar her şeyine yansıyordu. Erkeklerden gördüğü ilgi ve artan seyirci ilgisi ona güven kazandırıyordu. Artık kararsızlıktan kurtulup kadınlığa adım atıyordu. Artık daha şuh biri halini alacaktır. Bu değişimiyle gerek Yeşilçam çevrelerinde gerek seyircisi arasında büyük bir etki gücüne sahip olur.

İlk Önemli Aşama



“Acı Hayat†Türkan Şoray ın sinema hayatındaki ilk dönüm noktasıdır. “Otobüs Yolcuları†ile bu dönüm noktasının ilk kıpırtılarına veren Şoray “Acı Hayatâ€la ilk önemli aşamasını da geçer. Bu filmindeki rolü diğerlerine göre daha tutarlı, tip olarak da gerçeğe daha yakındır. Film o güne kadar yapılmış en başarılı, en şiirsel görüntülü bir aşk filmidir.

1963 te çevirdiği bu filmle 1964 te I. Antalya Film Festivalinde en iyi kadın oyuncu ödülünü alır. Ayrıca “Acı Hayat†sinema yazarlar tarafından “yılın filmi†seçilir. Artık izleyicide Şoray imgesi oluşmaya başlamıştır. Senaryo yazarları onun için öyküler oluşturabilir, yönetmenler filmlerini onun üzerine kurabilirler.



Hayatına Yön Veren Adam



Rüçhan Adlı nın Şoray ın hayatında önemli bir rolü vardır. Onu korumuş, hep zirvede kalmasında büyük rol oynamıştır. Eylül 1962 de bir film setinde tanışırlar. Rüçhan Adlı Şoray dan tam 23 yaş büyüktür. Görmüşâ€"geçirmiş bir insandı. Şoray hep bir babanın şefkatinden ve sevgisinden mahrum büyümüş, bunlara ihtiyaç duymaktadır. Şoray da bu sevgi ve şefkati Adlı da bulur ve 20 yılını onunla birlikte geçirir.

İlişkilerinden sonra Şoray giderek süzgün bakışlı şuh bir kadın olmaktan sıyrılıp, yeni kimliğine bürünür ve 1965 lerden başlayarak “Türk sinemasının bir numaralı kadını†olur. Dört büyükler arasında olup (Fatma Girik, Hülya Koçyiğit, Filiz Akın) en çok o tutulmaktadır.

Sultan



Şoray ın Sultan olmasında ve kanunlarının oluşmasında Adlı nın büyük payı vardır. Adlı, Şoray a gönderdiği çiçek buketlerine iliştirdiği kartlarda ya da bıraktığı notlarda ona hep “Sultanım†diye hitap eder. (Canım sultanım, hanım sultan.. gibi) Bunlar daha sonra basında yer alır ve dönemin ünlü gazete ve dergilerinde yayınlanır. Böylece Şoray artık Türk sinemasının da, halkın da “Sultanâ€ı olmaya başlar.

Adlı nın onun hayatındaki yeri ve üzerindeki etkisi, özelikle birlikte yaşamaya başladıkları 1963 yılından başlayarak önemini ve ağırlığını artırır. 1966 nın sonlarına doğru ise birbiri ardına Şoray filmleri çevrilir ve aynı haftalarda Beyoğlu sinemalarında vizyona girince durum bir süre için aleyhine gelişir. Aynı haftalarda oynayan Şoray lı filmler adeta birbirini vurur. Şoray ın böyle bir hataya kurban gitmesinin nedeni aynı yıl içinde çok sayıda film çevirmesi ve oynadığı filmlerin aynı konuları kapsamasıdır.

Bir süre sonra aleyhine gelişen bu tehlikeli sarsıntıyı güçlükle atlatır ve durumu lehine geliştirip fiyatına zam yapar. Böylece bütün yapımcılar Şoray ı kara listeye alırlar. Bu karara göre ona film çevirttirmeyecek, mukavele süresi uzatılmayacak, sinema salonlarında da filmleri gösterilmeyecektir. O artık Akün, Acar, Arzu, Duru film .gibi büyük şirketlerin de kara listesindedir. Aleyhine gelişen tüm olaylardan sonra Şoray kendine bir savunma politikası bulur ve yapımcıların karşısına aldığı bazı kararlarla çıkıp, bu kararlardan da taviz vermeyecektir. Böylece Şoray kanunları oluşur.



Şoray Kanunları



1) Türkan Şoray film senaryolarını film çekim tarihinden en az bir ay önce beğenir.



2) Türkan Şoray, Senaryoyu beğenmediği takdirde yeni senaryo verilecektir.



3) Her senaryoda beğendi mutabakatı şarttır.



4) Filmde öpüşme ve açık sahneden olmayacaktır.



5) Filmdeki modern giysiler Türkan Şoray a tarihsel olanlar ise şirkete aittir.



6) Film çekimi İstanbul dahili olup Türkan Şoray İstanbul dışına çıkamaz.



7) Çalışma saatleri sabah 8 ile akşam 19 arasıdır.



Pazar günleri Türkan Şoray çalışmaz.



9) Türkan Şoray adı jenerik, afiş ilan ve sinema fenerlerinde başta ve tek olarak yazılacaktır.



10) Filmin her oynadığı yerde 9. madde uygulanacaktır.



11) Filmlerin seslendirilmesinde Türkan Şoray ın sesi için kendi mutabakatı şarttır.



12) Şirket filmi kendi hesabına çeker. Eğer başka şirketle ortak yapıma gidilirse Türkan Şoray ın mutabakatı şarttır.



13) Film renkli ise Türkan Şoray ın mutabakatı ile çekim günleri uzayabilir.



14) Çekilecek filmin rejisörü ve baş erkek oyuncusu için Türkan Şoray ın mutabakatı şarttır.



15) Bu şartlara riayet etmeyen film şirketi 100 bin lira ödemeyi taahhüt eder.



16) İhtilaf vukuunda merci mahkemeleri İstanbul mahkemeleridir.



17) Türkan Şoray şirketlerden film başına 60 bin lira alır.



18) Türkan Şoray mecburi gecikmeleri 10 günden fazla beklemez.

Dönemine göre bu oldukça ağır koşullar, 1967 de son halini alıp yazılı bir metne dönüştürülür. Türkan ın ünlü ve gişe geliri öylesine yüksektir ki, hiçbir firma, yönetmen veya oyuncu ona karşı çıkamaz. Türkan Şoray la mukavele yapmak için birbirleriyle yeniden yarışa girerler. Bu kanunlarla Rüçhan Adlı, Şoray ın, Yeşilçam daki imajını koruma altına alır.

Şoray ın Sinemamızdaki Yeri



1960 larda 4 büyükler saltanatı söz konusudur. Fatma Girik; baştan itibaren dinamik canlı, “aculâ€, girişken kolay yılmayan, daha erkeksi, yeni yaşama kültürüyle dalga geçen, alt kültüre yakın bir tip, Filiz Akın; daha modern, toplumun Batı ya dönük yüzüydü. O ince sarışın ve kırılgan kişiliğiyle halk kızlarını oynasa da pek inandırıcı olmayacak, daha çok zengin kızlarını, “burjuva güllerini†temsil ederek biraz farklı bir alana geçecekti. Hülya Koçyiğit, geniş bir canlandırma yelpazesi ve çok farklı kimliklere bürünme yeteneği olan, her sınıfa ait olabilen, kibar evin kızı.

Türkan Şoray ise; güzel, çekici, alımlı bir kadın kişiliği yaratacak ve bunu hem güldürü, hem dramda aynı başarıyla sürdürecekti. Sosyal kökenler itibarıyla bir uçtan öbürüne, bir kutuptan diğerine kolaylıkla gidip gelebilecekti. Türk toplumu, sanatçının halk kızı veya burjuva dilberi tiplemelerini aynı ilgiyle kabul edecekti.

Tip olarak da Türk kadınını yansıtmaktadır. Türk sinemasının en güzel resim veren kadın oyuncusudur. Sinemasal açıdan zengin, seyirciyi çarpan bir görüntüsü vardır. Halkın içinde gelmesi zor şartlarda büyümesi onu halka daha yakın kılacaktır. Türk sinemasında hiçbir kadın oyuncu onun gibi çevresinde yaygın bir etkinliğe sahip olmamıştır. Güzelliği hep abartılıdır ama sıcaklığı da tartışılmaz.

Bu özellikleriyle sinemamızda farklı bir yer açar. Diğer kadın sanatçılara örnek olmuş, uygulamalarıyla da takip edilmiştir. Sinemada en yüksek fiyata sahip oyuncu oluşu, en çok aşık olunan kadın oluşu, kendine has yasaklar koyuşu, her rolün altından başarıyla kalkması, farklı güzelliği, sıcaklığı, bir sultan, bir efsane oluşuyla ve diğer yönleriyle sinemadaki yerini de belirlemiştir.

1970 ler, Şoray, Sinema ve Toplum



Şoray, değişir gözüken bir şeylere karşın, 1970 lerin başlarında da sinema siyasetini hemen hemen aynen sürdürür. Yılda yine 10-12 film yapar. Ünlü yazarların eserlerine el atılır fakat başarılı olunmaz. Sultan Gelin, Cemo gibi yarım başarılar elde edilirken, Vukuat Var, Asiye Nasıl Kurtulur gibi filmler fiyaskoyla sonuçlanır. Ünlü yönetmenlerle (Atıf Yılmaz, Osman Seden, Halit Refiğ..) çalışmak da pek bir şey değiştirmez.

70 lerin başında yine zirvede gözükmektedir. Fakat o artık daha değişik, daha farklı birşey arama çabasındadır. 1972 yılında mesleki yaşamında yeni bir dönem açılır. Film sayısını ciddi anlamda azaltır. Bu yıla iki filmi damgasını vuracaktır. Biri Cemo dur. Bu filmin çekimlerinde Şoray attan düşer ve felç olma tehlikesiyle karşı karşıya kalır. Olay, filme iyi bir reklam aracı olur. Asıl büyük tepkilere yol açan olay ise bir diğer filmi “Dönüşâ€tür. Çünkü Şoray ın yönetmenlik denemesi yaptığı ilk filmdir. Şoray birçok çevrenin eleştirisine maruz kalır. Filmin başarılı olmayacağı düşünülür, fakat beklenenin aksine dikkat çeker ve başarılı olur. Şoray, eleştirmenlerin, sinema uzmanlarının ve de “ciddi basınâ€ın dikkatini çeker. Film yılın en büyük iş yapan filmi olur. Şoray a daha önce yüz çevirenler, bu kez onu sahiplenirler. Ayrıca “Dönüşâ€ 1973 te “Moskova Film Festivaliâ€nde özel bir ödül alır. “Azap ta (1973) ikinci yönetmenlik denemesini gerçekleştirir fakat bu filmde başarılı olamaz.

70 lerin başlarında O hepsi birbirinin aynı, en azından benzeri dram veya komedilerden daha kişilikli, daha gerçekçi filmlere doğru kaymasında, belki yıllardır süre gelen aklı başında, sorumlu ve oldukça poltize bir eleştirinin katkısı olmuştur. Ama temel neden, Türk toplumunun o yıllardaki genel havasıdır. Artık sinema da o uzun yıllar sürdürdüğü pembe rüyadan uyanıyordu. Yönetmenler ilk defa gerçekçi konulara el atmakta, Anadolu bozkırlarında mekan bakmakta, köylü kadınların dramını keşfetmektedirler. Başta Türkan Şoray ve diğer ünlü starlar, gerçekten yaşamış ve yaşayan kadın portreleri çizmeye başlarlar. Konfeksiyon usulü yapılan filmlerin yerini daha gerçekçi konular, daha kapsamlı yaklaşımlar, daha bütüncül çabalar alır. Artık her film ayrı bir proje olup, çok daha dikkatle üzerinde durulacaktır. 76 da 3. Şoray yönetmenliği ürünü olan “Bodrum Hakimiâ€ni çeker ve yeniden sahnededir. Yerini yeniden sağlamlaştırmıştır. 1977 de en güzel filmlerinden biri olan “Selvi Boylum al Yazmalım†da oynar. Bu filmle Şoray a en iyi kadın oyuncu ödülü gelir.

1980 ler ve Sonrası Şoray, Toplum ve Sinema



Bu hızlı dönemden sonra Şoray bir süre setlerden uzak kalır. 80 de film yapmaz. 1981 de ise son yönetmenlik ürünü olan “Yılanı Öldürseler†ile geri döner. Bu arada halk sinemaya gitmeyi reddeder. Artık yeni bir kuşak, yeni yönetmenler, yeni bir anlayış doğuyordu. (ve 80 li â€"90 lı yıllar boyunca Şoray da bir çok yeni yönetmene destek verdi.) 1980 lerle bağımsız sinemanın önü açılır. 80 lerde sinemamız artık daha aydın, daha incelmiş ürünler, büyük kentin orta sınıflarına dönük hikayeler vermeye başlayan daha özel bir alan olmaya doğru gidecektir.

1983 te şarkıcı ve türkücülerin oynadığı arabesk ağırlıklı filmler Türk Sinemasındaki yerini ne kadar korumaya çalışsa da, kadın dünyalarını sorgulayan “kadın filmleri†öne çıkmaya başlayacaktır. Değişen koşullar ve yaşanan ekonomik krizler nedeniyle 1980-86 yıllarında ikişer filmle yetinmek zorunda kalan Türkan Şoray 1987 de bu sayıyı dörde çıkarır.

80 li yıllar Şoray ın hem mesleğinde hem de özel yaşamında önemli değişikliklere sahne olacaktır. Şoray kanunları yıkılacak, oynadığı “Mine†adlı filmiyle “kadın filmleri†akımını da açacaktır. Özel yaşamında ise yirmi yılını feda ettiği Rüçhan Adlı yı 1983 te terk edecek, aynı yıl sinema ve tiyatro sanatçısı Cihan Ünal ile evlenecektir. 84 te annesini kaybedecek ve bir süre sonra kızı Yağmur dünyaya gelecektir. Şoray Ünal çifti beraber birkaç filmde beraber oynarlar fakat filmler beklenen işi yapmaz. 87 de çift ayrılır. 90 lı yılları da birkaç filmle kapatır Şoray. 94 te babasını, 95 te de büyük aşkı Rüçhan Adlı yı kaybeder. Bu yıllarda seyircisinin karşısına birkaç dizi filmle gelir. 2000 yılında çevirdiği “İkinci Bahar†adlı dizi ise diğerlerinden çok farklı bir yere sahip olacaktır.Ayrıca Türkan şoray Türkiye eğitiminede katkıda bulunmuştur.1973 yılında yaptırmış olduğu ilköğretim okulu Istanbul un Hisarüstü semtinde yer almaktadır.

Aldığı Ödüller



- 1964 I. Antalya Film Festivali. “Acı Hayatâ€la “en başarılı kadın oyuncu.†(Altın Portakal)



- 1968 5. Antalya Film Festivali: “Vesikalı Yarimâ€le “en başarılı kadın oyuncuâ€. (Altın Portakal)



- 1969 Ekspress Gazetesi: Halk oyu ile “yılın kadın artistiâ€



- 1971 Ekspress Gazetesi: Halk oyu ile “yılın kadın artistiâ€.



- 1973 5. Adana Film Festivali: “Mahpusâ€la “en başarılı kadın oyuncuâ€. (altın Koza)



- Moskova Film Şenliği (Rusya): “Dönüşâ€le “özel ödülâ€.



- Ankara Gazeticiler Cemiyeti: “Yılın Artistiâ€



- Kelebek Gazetesi: Halk oyu ile “yılın kadın sanatçısıâ€.



- Kıbrıs Gazeteciler Cemiyeti: “Yılın Sanatçısıâ€



- Tercüman Gazetesi: Halk oyu ile “en iyi sanatçıâ€



- İzmir Kadınlar Birliği: “Dönüşâ€le “en iyi kadın oyuncuâ€.



- 1978 Taşkent Film Şenliği: “Selvi Boylum Al Yazmalımâ€la Uluslarası Aytmatov Kulübü nün geleneksel ödülü.



- 1987 27. Antalya Film Festivali: “Hayallerim, Aşkın ve Senâ€deki yorumuyla “en iyi kadın oyuncuâ€. (Altın Portkal)



- 1990 2. İzmir Film Festiali: “Altın Artemis onur ödülü.â€



- 1992 8. Bastia Akdeniz Sinemaları Festiali “Soğuktu ve Yağmur Çiseliyorduâ€daki yorumuyla “en iyi kadın oyuncuâ€.



- 1994 6. Ankara Film Festivali: “Emek ödülüâ€.



- 31. Antalya Film Festivali: “Bir Aşk Uğrunaâ€daki yorumuyla “en iyi kadın oyuncuâ€. (Altın Portakal)



- 1996 15. Uluslararası İstanbul Film Festivali: Sinema onur ödülü



- Magazin Gazeticiler Derneği 4. Altın Objektif Ödülü, Onur Ödülü.



- 1999 Roma Film Festiali: Büyük Ödül



- 2. Uçan Süpürge Kadın Filmleri Festivali: Kadın yönetmen ödülü.



- 2000 Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi: Zirvedekiler 2000 ödülü



- 31. Antalya Film Festivali: “Bir Aşk Uğrunaâ€daki yorumuyla “en iyi kadın oyuncu.†(Altın Portakal)



- 2001 Sakıp Sabancı Türk Kalp Vakfı: “İkinci Bahar†dizisiyle “iyi kalp ödülüâ€.



- 2001 İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi-Tekofaks Panasonic: “İkinci Bahar†dizisindeki rolüyle “2000 yılının başarılı iletişimci ödülü.â€



- Akademi İstanbul: “Yılın en başarılı sanatçısı ödülüâ€.



Filmografisi



1960: Köyde Bir Kız Sevdim, Aşk Rüzgarı, Güzeller Resmi Geçidi, Utanmaz Adam



1961: Afacan, Aşk ve Yumruk, Dikenli Gül, Gönülden Gönüle, Hatırla Sevgilim, Kaderin Önüne Geçilmez, Kardeş Uğruna, Melekler Şahidimdir, Otobüs Yolcuları, Sevimli Haydut, Siyah Melek



1962: Acı Hayat, Allah Seviniz Dedi, Aşk Yarışı, Bardaktaki Adam, Billur Köşk, Bizde Arkadaş mıyız, DikmenYıldızı, Kırmızı Karanfiller, Lekeli Kadın, Ne Şeker Şey, Ümitler Kırılınca, Zorlu Damat



1963: Acı Aşk, Ayşecik Canımın İçi, Badem Şekeri, Beni Osman Öldürdü, Bütün Suçumuz Sevmek, Çalınan Aşk, Çapkın Kız, Dağlar Kralı, Genç Kızlar, İki Kocalı Kadın, Küçük Beyin Kısmeti, Sayın Bayan



1964: Adanalı Tayfur Kardeşler, Anasının Kuzusu, Bomba Gibi Kız, Bücür, Fıstık Gibi Maşallah, Gençlik Rüzgarı, Gözleri Ömre Bedel, Kader9 Kapıyı Çaldı, Kızgın delikanlı, Macera Kadını, Mualla, Öksüz Kız, Yılların Ardından



1965: Ekmekçi Kadın, Elveda Sevgilim, Garip Bir İzdivaç, Hayatımın Kadını, Komşunun Tavuğu, Sana Layık değilim, Seven Kadın Unutmaz, Siyah Gözler, Sürtük, Vahşi Gelin, Veda Busesi



1966: Akşam Güneşi, Altın Küpeler, Anaların Günahı, Çalıkuşu, Çamaşırcı Güzeli, Düğün Gecesi, El Kızı, Eli Maşalı, Günahkar Kadın, Karanfilli Kadın, Kenarın Dilberi, Meleklerin İntikamı, Meyhanenin Gülü, Siyah Gül



1967: Ağlayan Kadın, ana, Ayrılsak da Beraberiz, Bir Dağ Masalı, Her Zaman Kalbimdesin, Kara Duvaklı Gelin, Kelepçeli Melek, Ölümsüz Kadın, Sinekli Bakkal, Tapılacak Kadın



1968: Abbase Sultan, Ağla Gözlerim, Artı Sevmeyeceğim, aşk Eski Bir Yalan, Ayşem, Dünyanın En Güzel Kadını, Kadın Değil Baş Belası, Kadın intikamı, Kadın Severse, Kahveci Güzeli, Vesikalı Yarim



1969: Aşk Mabudesi, Ateşli Çingene, Bana Derler Fosforlu, Buruk Acı, Fosforlu Cevriye, Günah Bende mi, Köle Olayım, Sana Dönmeyeceğim, Seninle Ölmek İstiyorum, Son Bahar Rüzgarları



1970: Ağlayan Melek, Arım Balım Peteğim, Birleşen Yollar, Buğulu Gözler, Bülbül Yuvası, Hayatım Sana Feda, Herkesin Sevgilisi, Kara Gözlüm, Mağrur Kadın, Mazi Kalbimde Yaradır, Merhamet, Tatlı Meleğim



1971: Ateş Parçası, Bir Genç Kızın Romanı, Bir Kadın Kayboldu, Gelin Çiçeği, Gülüm Dalım Çiçeğim, Güllü, Mavi Eşarp, Melek mi, Şeytan mı, Sevmek ve Ölmek Zamanı, Unutulan Kadın, Yedi Kocalı Hürmüz



1972: Cemo, Çile, Dönüş, Sisli Hatıralar, Vukat Var, Zulüm



1973: Asiye Nasıl Kurtulur, Azap, Dert Bende, Gazi Kadın, Güllü Geliyor Güllü, Mahpus, Namus Borcu, Sultan Gelin, Yalancı



1974: Açlık, Bal Kız-Şenlik Var, Çılgınlar, Yüreğimde Yare Var



1975: Acele Koca Aranıyor



1976: Bodrum Hakimi, Deprem, Devlerin Aşkı



1977: Baraj, Dila Hanım, Selvi Boylum Al Yazmalım



1978: Bir Aşk Masalı, Cevriyem, Sultan, Tatlı Nigar



1979: Hazal, Küskün çiçek



1981: Yılanı Öldürseler



1982: Mine, Seni Kalbime Gömdüm



1983: Metres, Seni Seviyorum



1984: Bir Sevgi İstiyorum



1985: Bir Kadın Bir Hayat, Körebe



1987: Gramafon Avrat, Hayallerim Aşkım ve Sen, On Kadın, Rumuz Gonca Gül



1988: Ada



1989: ölü Bir Deniz



1990: Berdel, Menekşe Koyu, Soğuktu ve Yağmur Ciseliyordu



1993: Şahmaran



1995: Yerçekimli Aşklar



1997: Nihavent Mucize



2003: Gönderilmemiş Mektuplar



2004: Mürüvvetsiz Mürüvvet

Diziler



1993 Tatlı Betüş



1996 Bir Aşk Uğruna



2000 Gözlerinde Son Gece



2000 İkinci Bahar



2002 Tatlı Hayat



2006 Cemile

 

 

Buraya ilk defa geliyorsanız ismim Atakan Sönmez ve burası hayatimdegisti.com.Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve Türkiyede ilk Subliminal Telkin Uzmanıyım.tıklayın

Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu

Hipnoz gibi bir şey mi subliminal mp3 nedir?

Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz.

Çekirdek inançların hayatımda engellere neden olduğunu nasıl anlarım?

Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.

25. yıla özel şimdi arayanlara 5 dakikalık çekirdek inanç ön tespit ve bir günlük deneme telkin mp3 ücretsizdir. Ön tespitte size engel olan birkaç çekirdek inanç örneği verilir. Atakan Sönmez tarafından yapılır ve bilgi amaçlıdır. +90 5424475050 Türkiye dışındakiler whatsapp tan arayabilir cekirdekinanc.com inceleyiniz.

Bluesky24 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

« Vokaliz | anlatımlı bolero modeli Delikli Örgü Bolero Örgü Modeli Resmi »

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Türkan Soray Biyografisi

Serbest Kürsü ve Kadınlarla ilgili haberler Türkan Soray Biyografisi Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Sinemanın en sevilen ve birçok türk sineması klasiği olmuş filmlerde baş rol oynamış olan Sinemanın Sultanı Türkan şoray 28 Haziran 1945′de İstanbul da doğdu. Babası Halit Şoray devlet demir yollarında memur, annesi ev hanımıydı. Maddi imkanların kısıtlı olduğu bir ailede ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Kadınlarla ilgili haberler telkin cd indir izle İstanbul Kadınlarla ilgili haberler nerededir kimdir Kadınlarla ilgili haberler çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Kadınlarla ilgili haberler hipnoz Kadınlarla ilgili haberler olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Kadınlarla ilgili haberler hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Kadınlarla ilgili haberler kuantum düşünce kitap haberi


WEZ Format +3. Şuan Saat: 02:14 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.