Kayıt ol Yardım Ajanda Bugünki Mesajlar Arama

Uyarılar

Satış Taktikleri...

İş Dünyası ile İlgili Cd'ler ve Satış Pazarlama Satış Taktikleri... Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Müşterinin Güvenini Kazanmak, Başarmak Demektir... Watergate, Janet Cooke, John DeLarean, Barings Bank, Jim Bakker, Enron ve Arthur Andersen. Bunlar toplumdaki bozulmayı yansıtan büyük olaylardan yalnızca bir kısmı... Amerika’da doğru dürüst haber almayan bir kuşak geliyor... Bu kuşak her yerde devasa ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Satış Pazarlama telkin cd indir izle İstanbul Satış Pazarlama nerededir kimdir Satış Pazarlama çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Satış Pazarlama hipnoz Satış Pazarlama olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Satış Pazarlama hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Satış Pazarlama kuantum düşünce kitap haberi

Satış Taktikleri...

 
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 16-09-2008, 06:28 AM   #3 (permalink)
Super Moderator
 
yeni bir hayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 2,023
Tesekkür: 30,500
1,573 Mesajinıza toplam 7,820 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
yeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant futureyeni bir hayat has a brilliant future
Standart Ynt: Satış Taktikleri...


Müşterinin Güvenini Kazanmak, Başarmak Demektir...


Watergate, Janet Cooke, John DeLarean, Barings Bank, Jim Bakker, Enron ve Arthur Andersen. Bunlar toplumdaki bozulmayı yansıtan büyük olaylardan yalnızca bir kısmı... Amerika’da doğru dürüst haber almayan bir kuşak geliyor... Bu kuşak her yerde devasa üçkâğıtlar döndüğünü düşünüyor…

Bir hizmet şirketi müşterisinin güvenini kazanmak zorundadır. 5 yaşındaki çocuklar bile bir tabelanın alışveriş yapılan bir yere ait olduğunu anlar. Mesajınızın sade ve dürüst olduğundan emin olun. Zayıf yanlarınızı kabul edin. Bazen satış yapmamak en iyi strateji olabilir. Bir zaafınızı itiraf ettiğinizde müşteri size inanır ve güvenir, çünkü ondan hiçbir şey gizlemiyorsunuz demektir.

Güven Nasıl Kazanılır?

* Önce kendinizi satın. Sonra şirketinizi, hizmetinizi ya da ürününüzü satın. Fiyatınızı en son satın. super

* Başkalarının yanı sıra kendi ilişki yeteneklerinizi geliştirin.

* Her sunumda konumunuzu belirleyin. Broşürünüzün bir özetine sahip olmak işe yarayacaktır.

* Kadife bir balyoza sahip olmak "yumuşak satış" anlamına gelir.

* Her ilişkide olması gerektiği gibi, acele etmeyin. İki insan, kendileriyle yabancılar arasına koydukları sınırların ötesine geçtiklerinde güçlü ilişkiler kurarlar. Bir taraf diğerinin sınırına ancak onun rızası olması durumunda geçebilir. Birlikteyken bile insanlar bağımsız olmak isterler. Satışı yavaşça yapın. Müşterinin rızası olmadan hiçbir sınırı geçmeye kalkmayın.

* Sevgiliyle randevudaymış gibi satış yapın.

* Öykücülüğünüzü mükemmelleştirin.

* Esas gücü ya da kurumdaki en güçlü bağlantıyı bulun ve o kişiye satış yapın. super

* Astlarınıza eşitlerinizmiş gibi davranın.

* Sunum yapmadan önce sunucularınızı satın ve büyük bir beklenti yaratın. Bu beklenti müşterinin, sizin yeterince iyi olduğunuzu düşünmesini sağlayacaktır.

* Görsel yardımcılar kullanın. Powerpoint dokümanlarınızda aşırı bilgiye yer vermeyin.

* Sunum sırasında odadaki ışıkların açık olmasına dikkat edin.

* Slayt sayısını azaltın. Sunum sırasında okumamalı; konuşmalısınız. Her slaytınızda sözcük sayısının minimum olmasına dikkat edin. Her bir slayt tek bir düşünceyi anlatsın.

* Eğer görsel yardımcılar kullanırsanız, bunlar gerçekten görsel olmalıdır. Profesyonel bir sunum oluşturabilmek için tecrübeli bir grafik tasarımcıdan ya da bir sanatçıdan yardım alın.

* Cesur fikirleri tutucu bir tarzda ve tutucu fikirleri cesur bir tarzda sunun. Eğer tutucu bir fikri sunuyorsanız bileğinizde acayip bir saat olsun. Son derece cüretkar bir kampanyaya girişiyorsanız, muhafazakar tarzda gri bir elbise giyin.

* Giyiminiz iyi ve samimi bir tarza sahip olsun.

* Olumlu unsurları vurgulayın. Olumsuz olanlardan söz etmeyin.

* Sıradan şeylerden sıradışı bir tarzda söz edin.

Kaynak: Capital Dergisi’nin “12 Önemli İş Kitabının Ayrıntılı Özeti” adlı ek kitabından alınmıştır.


yeni bir hayat isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
 

Bookmarks

« küresel pazarlama | İnnovasyon_ Farklılık Yaratan Kazanıyor... »

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Satış Taktikleri...

İş Dünyası ile İlgili Cd'ler ve Satış Pazarlama Satış Taktikleri... Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Müşterinin Güvenini Kazanmak, Başarmak Demektir... Watergate, Janet Cooke, John DeLarean, Barings Bank, Jim Bakker, Enron ve Arthur Andersen. Bunlar toplumdaki bozulmayı yansıtan büyük olaylardan yalnızca bir kısmı... Amerika’da doğru dürüst haber almayan bir kuşak geliyor... Bu kuşak her yerde devasa ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Satış Pazarlama telkin cd indir izle İstanbul Satış Pazarlama nerededir kimdir Satış Pazarlama çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Satış Pazarlama hipnoz Satış Pazarlama olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Satış Pazarlama hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Satış Pazarlama kuantum düşünce kitap haberi


WEZ Format +3. Şuan Saat: 07:22 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.