Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri

Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/index.php)
-   Kadınlarla ilgili haberler (http://www.hayatimdegisti.com/forum/forumdisplay.php?f=582)
-   -   İnternet Reklamcılığı Ülkemizde de Gelişiyor (http://www.hayatimdegisti.com/forum/showthread.php?t=479367)

Bluesky24 08-04-2010 10:44 PM

İnternet Reklamcılığı Ülkemizde de Gelişiyor
 






Notu :[/b] Budeğerlendirme, 2004 yılını



sektör lideri şirketlerinin yöneticilerinin kendi kaleminden değerlendiren "turk.internet.com /



2004 NASIL GEÇTİ DOSYA"sı için OMD'den Sarp Eser tarafından kalem



alınmıştır.







Fakat zamanla hem



ekonomik şartlarda gelişmeler ve geçmişteki hatalardan alınan derslerle Internet



girişimciliği ve reklam mecrası olarak kullanımı küçük fakat sağlam adımlarla



ilerleme kaydetmeye başladı.







Geniş bant gibi



teknolojilerin son kullanıcıya ulaşmasıyla Internet kullanımı gitgide artan bir



ivmeyle özellikle genç kesim başta olmak üzere hergün daha geniş bir tabana



yayılmaya başladı. Bu gelişmeler de yaklaşık 7 milyona yaklaşan kullanıcısıyla



Internet'in reklamverenler gözündeki yerini değiştirmeye



başladı.







2004 yılı başından



itibaren hissedilir bir iyileşme gösteren Internet reklam yatırımları sene



içinde gelişimini sürdürdü. Penetrasyonun çok daha fazla olduğu özellikle ABD ve



Avrupa ülkelerindeki pazar büyüklükleri henüz söz konusu olmasa da, mecranın



liderleri konumundaki ülekerdekine paralel gelişmeler Türkiye'de de gözlenmeye



başlandı. Özellikle yılın ikinci yarısında bu temkinli ve sağlıklı ilerlemenin



kendisini iyice ortaya koyduğu gözlemlenebilir.







Yıl boyunca, dönemsel



ani sapmalar dışında hem pazar büyüklüğhem de sektör bazında yatırımlar sabit



bir şekilde artarak ilerleme kaydetti. Bu artışta ekonomik düzelmelerin yanısıra



günlük hayatımızdaki teknoloji kullanımının artmasının etkisi



olmuştur.







Umut verici



gelişmelerin 2005 yılı içinde de devam edeceğini söylemek iyimser bir tahmin



olmaktan öte, mecraya özgyüksek ölçümlenebilme sonucunda ortaya çıkan gerçekçi



bir veridir.







Elbette 2005 yılı



içerisinde bu gelişmelerin devamını sağlamakta en önemli görev sektördeki



profesyonellere düşmektedir. Teknolojinin gündelik hayatımıza bu kadar girdiği



bir dönemde, teknoloji ile bu kadar iç içe olan bu mecranın da tüm



olanaklarından faydalanmak en önemli gereksinimlerden



biridir.







Hem kreatif süreçte,



hem de planlama aşamasında sürekli yenilikler sunmak, reklamverenlere sağlanacak



faydaları en üst düzeye çıkarmayı ve Internet için ayrılan bütçeleri en verimli



şekilde kullanılmasını sağlayacaktır.







Özellikle geniş bantın



da yaygınlaşmasıyla sunulabilecek kreatif çözümler ve son kullanıcı ile



etkileşim, 2005 yılında ve sonrasında Internet reklamcılığının önünaçacak



önemli etkenlerdir.







Son olarak önemle



üzerinde durulması gereken bir başka nokta da, Internetin şu anki tamamlayıcı



mecra konumuna uygun olacak şekilde geliştirilecek projelerle hem rüştün



ispatlamasını hızlandırmak hem de ana mecraların etkinliğine katkıda



bulunmaktır.







Kaynak:Kadınvizyon


WEZ Format +3. Şuan Saat: 06:15 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.