Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri

Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/index.php)
-   Kadınlarla ilgili haberler (http://www.hayatimdegisti.com/forum/forumdisplay.php?f=582)
-   -   Unilever IdeaTrophy 2004 "Dove" için Benzersiz Fikirler (http://www.hayatimdegisti.com/forum/showthread.php?t=479280)

Bluesky24 08-04-2010 10:35 PM

Unilever IdeaTrophy 2004 "Dove" için Benzersiz Fikirler
 




Dove markası bu yıl 4.sdüzenlenen Unilever IdeaTrophy 2004 ile üniversitelileri "tecrübesel pazarlama" kavramı ile tanıştırıyor.







İş hayatıyla tanışmaya aday üniversiteliler, Doveun sunduğu eşsiz fırsat sayesinde yeteneklerini geliştirebilecek ve pazarlama konusunda bilgilerini



bir adım öteye taşıyabilecekler. Birinci olan proje grubu üyeleri, Unilever New York ofisinde 1 haftalık oryantasyon ile projelerini sunma imkanının yanı sıra



birer IBM ThinkPad lap top da kazanacaklar.







Her yıl Unilever markalarından birisi için düzenlenen Unilever IdeaTrophy bu sene de gençleri Dove markası için bir "Tecrübesel Pazarlama" fikri yaratmaya ve fikirlerini bir plana dönüştürmeye davet ediyor. Genç üniversiteliler, yaratıcı fikirlerini uygulayabilecekleri bir platformda keyifli eğitimler alma ve deneyimler kazanma fırsatı yakalamakla kalmayıp; yarışmanın sonunda muhteşem hediyelere de sahip olabilecekler.







Unilever IdeaTrophy 2004e katılmak için, aynı üniversiteden üçer kişiden oluşan takımların rumuzları ile www.ideatrophy.com adresine başvurmaları yeterli. Adaylar bu siteden yarışmayla ilgili her türldetaylı bilgiyi edinebilecekler. Yarışma Türkiyenin tüm lisans ve lisansüstüniversite öğrencilerine açık olmasıyla dikkat çekiyor.







Üç aşamada gerçekleştirilecek Unilever IdeaTrophy 2004ün ilk aşamasında, öğrencilerin Dove markası için yarattıkları "Tecrübesel Pazarlama" alanındaki fikirlerini 5 Kasım 2004 tarihine kadar Internet sitesi yoluyla iletmeleri gerekiyor. İlk elemeyi geçen ve ikinci aşamaya katılmaya hak kazanan öğrenciler ise yarattıkları fikirleri, bir plana dönüştürerek; en geç 5 Aralık 2004 tarihine kadar yine www.ideatrophy.com adresine gönderebilecekler.







Finale kalan 10 takım, Unilever IdeaTrophy 2004ün son ve en keyifli aşaması olan 3 günlük bir kampa katılmaya hak kazanacak. Bu kamp süresince, takımlar profesyonel hayatları boyunca faydasını görecekleri eğitimler alacak, Dove ve Unilever Türkiye yetkilileri ile fikir alışverişinde bulunacak, hazırlayacakları sunumları paylaşacak ve Unileverin benzersiz markası Doveun keyifli sürprizleri ile karşılaşacaklar.







Kazananları bekleyen hediyeler ise tüm üniversite öğrencilerinin düşlediği türden; Unilever IdeaTrophy 2004 bir ilki gerçekleştirecek ve birinci olan takımın her üyesine Unilever New York ofisinde 1 haftalık oryantasyon ile projelerini sunma imkanının yanı sıra IBM ThinkPad lap top armağan edecek. İkinci seçilen takım üyeleri birer HP iPAQ Pocket PC, üçüncseçilen takım üyeleri ise birer SONY Cyber-shot dijital kamera kazanacak.

Dove Hakkında:



İlk kez 1957 yılında ABDde yapılan Cream Bar lansmanı ile yola çıkan Dove, zamanla Unileverin en hızlı büyüyen markalarından birisi oldu. Peşpeşe gelen yüz ve vücut temizlik ürünleri, cilt bakım, deodorant ve saç bakım ürünlerinin lansmanlarıyla hızla büyümeye devam eden Dove bugün 80in üzerinde ülkede, girdiği her yeni kişisel bakım kategorisinin standartlarını yeniden belirleyen mega bir güzellik markası olma yolunda hızla ilerliyor.. Bu başarıdaki en önemli faktör ise Doveun temelini oluşturan çok basit ve daimi bir kural: "Tüketiciye gerçekçi sözler ver ve verdiğin sözleri daima yerine getir."



Dove, Türk tüketicisi ile ilk kez 1993 yılında yapılan Dove Cream Bar lansmanı ile buluştu. Bunu 1997 yılında yapılan Duş Jeli ve Sıvı Sabun lansmanları izledi. 2001 yılında Dove Deodorant ve 2002 yılında Body Silk Dove ailesine katıldı. Lansmanlar Saç Bakım Ürünleri, El ve Vücut Sütve Losyonu, Sıkılaştırıcı Losyon ve Jel-Krem ile devam etti. Bugün Dove, bir kadının banyoda ihtiyaç duyabileceği tüm ana kişisel bakım ürünlerini tüketicinin beğenisine sunuyor.







Kaynak:Kadınvizyon


WEZ Format +3. Şuan Saat: 05:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.