![]() |
Trend Show 2006 Kapsamında, gençlere yönelik etkinlikler ve gösteriler yer alan platformda, 15-24 yaş arası 75 bin genç, popüler markalarla buluşuyor. Platform, daha önce hiç uygulanmamış bir konsepti hayata geçirerek, gençleri hedef alan ve "trend" olmuş markaların ürün ve hizmetlerini hedef kitleyle buluşturuyor. Geçtiğimiz yıl 55 bin 600 gencin doyasıya eğlendiği Trend Show'da, konserler, extreme spor gösterileri, imza saatleri, yarışmalar ve oyunlar hız kesmeden dört gün boyunca devam ederken, 55 markanın en yeni ürünleri de sürprizlerle tanıtılmıştı. Bu sene Trend Show 2006'nın içeriğinde liste başı sanatçıların vereceği 12 konser, gençlerin ünlü şarkıcı, sporcu, yazar ve çizerlerle buluşacağı 10 imza saati, yurt içi ve yurt dışındaki ünlü gösteri ekiplerinden daha önce hiçbir yerde izlenmemiş toplam 25 şov ve 60 kadar markanın 2006 ürünleri yer alıyor. Bu yılın en popüler gruplarından "Hepsi" ve geçen yıl gençleri extreme spor gösterileri ile coşturan "Action Team" de Trend Show 2006'da yer alacak. Fuar bünyesinde gerçekleşecek olan bir diğer gösteri ise yakın plan sihir ustalarından oluşan "Urban Magik" ekibinin illüzyon gösterisi ve atölyeleri olacak. İlk kez Türkiye ye gelecek olan "Urban Magik" grubunun gerçekleştireceği atölyeler, sihir meraklılarına illüzyonları öğrenme ve deneme fırsatı sunacak. Kaynak: Kaynak:Maviyesil |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 12:30 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.