İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi Almış olduğunuz şey çok basit bir şey olabilir.Belki önemsizdir...Ancak yinede paylaşmakta fayda var... Unutmayalım basit şeyler önemlidir sapkal89 Ben paylaşmya başlayayım.. Geçen sene bir tatil yöremizde idim. tatilsmiley Kuzenim kumpir aldı... Yedim kumpiri :))http://images.google.com.tr/images?q...25/image26.jpg Neyse bittiğinde dibinde minik bir ip parçası gördüm... İlk etapta iade etmeyi düşünmedim..Şimdi kim kalkıp uğraşacaktı.Gerçi yakındı aldığı dükkan ancak kumsalda uzanmak varken.. Neyse sonra gidip paramı iade alayım dedim.. Dışarıda Turistler oturuyordu.Zaten Kumpir alınan yerde pek pis bir yer değildi.. Onlara göstermeden içeri girdim.. Kasada ki görevliye ki sanırım oranın sahibi idi.. Kumpirden ip çıktığını söyledim.. -Önce bir bakayım hani falan dedi.. Bende karanlık olduğu için göremediniz isterseniz şöyle ışığa tutayım dedim.. Kararlı bir şekilde.. Bunun üzerine hemen ustayı çağırdı... Para iadesi mi yoksa yeni bir kumpir istermisiniz diye sordu.. Bende para iadesi istedim ve paramı geri aldım... Elbette bu çok onemli bir olay gibi gözükmesede sonuçta üşenmemek gerekiyor bu gibi durumlarda..Eğer memnun kalmadıysanız üşenmeyin iade edin.. |
Ynt: İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi Valla arkadaşlar eğer bir hizmetten memnun kalmadı isem iade konusunda hiç çekinmem.. Geçen bir markettten karpuz aldık kestik..Kelek çıktı.. y789 Hiç üşenmedim öyle sulu sulu koydum poşete geri iade ettim.. hismiley http://images.google.com.tr/images?q...r/CIMG3611.JPG |
Ynt: İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi Toplumumuzda insanların haklı tepkilerini dahi göstermeleri konusunda bastırılmış oldukları gerçeği var. Ya da diğer uç boyutta davranarak hakkını kavgacı ve kaba üslupla savunma durumunu gözlemliyorum. En dengeli davranış biçimi hakkını savunmak ama düzgün bir üslupla ve kararlı bir şekilde. Böylece herkes yaptığı işi iyi yapmaya dikkat edecek, verdiği hizmetin kalitesini artıracak. Yalnız burada bir nokta daha yasaların,derneklerin de tüketicinin vs.. yanında olması. Ve bu konuda da gelişmemiz gerek. Aksi halde bireysel mücadeleler sözkonusu oluyor. Ama o da bir başlangıçtır. |
Ynt: İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi bende bir keresinde izmir yiyordum.. yarısından fazlasını bitirdim.. doymuştumda , bi baktım içinde kıl.. aslında bu knularda biraz çekingen olurum ama adama söledim ve para falan vermedim!! (adamda ztn hemen özüre falan başladı, hiçte itiraz etmedi) yani hakkımızı aramamız lazım |
Ynt: İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi bende böle konularda olsa hakkımı ararım çünkü sağlıksız şeler veriyorlar bariz ortada kimin haklı olduğu zaten bu durmda .ama bazen bu konuların dışında sesini çıkaramadığında oluyor yani herzamnda bu mümkün değil bnce.birde bende fazla sinir oluyor karşımdakine karşı çok çabuk sinirlenip bağırıyorum parlıyorum haksızlığa uğradığımda yada bi konu hakkında tartışırken ama bi yandanda ben de üzülüyorum. eski yaşadıklarımıda düşününce insanlar bi laf dese ezziyorlarmış gibi geliyor hakkımı arayasım geliyor.arayacaksın hakkını haklı olduunu düşündüğünde ... bazen öğretmenlerine karşı arayamıyorsun ... |
Ynt: İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi Alıntı:
|
Ynt: İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi valla hiç acımam hemen iade ederim.genelde başıma kılık kıyafette geliyor.onca para döküyorum giyemeyeceğim şeyi niye geri vermiyim ki.büyük yerler hemen alıyorlar zaten bir yerde uğraştığımı hatırlamıyorum.ama bir keresinde satış danışmanı deli etmişti beni.genelde çok anlayışlı bir müşteriyim insanlar yorulabilir somurtkan olabilir gülümseyemeyebilir.sonuçta hepimiz insanız ve bir saatten sonra yorgunluğumuz hat safhaya ulaşılabilir.dedim ya herşeye anlayış gösterebilirim ama müşteri ayırmaya aslaa 789569 olay esnasında çocuğun ağzının payını verememiştim.bende eve gelip bir güzel şikayet mesajı döşemiştim.hemen akabinde geri döndüler o saygısız satış elemanına noldu bilmiyorum ama dusun |
Cevap: İadeler İle İlgili Assertive Davranış Biçimi tamam birde şöyle bir şey yapalım. geçen yıl bodrumda büyük bir markete alışverişe gittik çok fazla şeyler aldık kasadan geçtik eve geldik eeee niye bu kadar ucuz tuttu neler aldık yok bi yanlışlık var hemen fişleri kontrol ettik hemde ne yanlışlık kasadaki çocuk kesin maaşını oraya yatıracak hemen geri gittik "tamam anlıyorum bu Bodrum esnafı çok iyi hem ucuz ! hemde fazla para veriyor girlhaha"ama ben bunu kabul edemem diye doğru hesabı yaptırıp parayı ödedik gönül rahatlığı ile eve döndük. ogünden beri hep derim ..........markete gidin çok iyiler ne alırsan al üstüne birde para veriyorlar diyegirlhahagirlhaha |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 01:59 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.