![]() |
kucuk seylerin tedirginligi * -küçük şeylerin tedirginliği- karların altına saklandığında bir garip tona bürünür bedenin susuz kalmış güvercin bakışlı mağrur ve yalnız gülüşün kararlıydık birlikte çürümeye ortak olacaktık tüm suçlarda terkettin manzarayı, gittin yerini dolduramadı düşler gözler kapalı, dudakuçlarında mırıltılar kimbilir hangi duaya süzülüyor eski fotoğraflardan kalma amcalar silerek adımızı belleklerden ya da yalnış yazarak sonunda yaşlanır yalnız kalırım diyordum sevmeye yetenekli günlerde savrulup kendinin sırrına erenlerin umarsızlığıyla unuturum hayatın yorucu uğultusunu kalkmaya hazır halk otobüsü ve zamanı dolmuş bir paso izin vermedi durup düşünmeye geçip giden ne, bir sözcük bile olamayan metin celal ic. imece sayi:20/ekim 2000. www.imece.org/dergi/ekim/kucukseylerintedirginligi.html --- -l'inquiétude des petites choses- quand tu es cachée sous la neige il se revêt d'une nuance étrange, ton corps il a un regard de pigeon assoiffé seul et fier, ton sourire nous étions déterminés à pourrir ensemble nous serions complices pour tous les crimes tu as laissé le paysage, tu es partie les rêves n'ont pas pu combler ta place les yeux sont fermés au bout des lèvres, des murmures qui sait vers quelle prière ils planent les messieurs qui restent des vieilles photos en effaçant nos prénoms des mémoires ou en écrivant seul je me disais je vieillis finalement, je reste seul je me dispersais, les jours où j'étais capable d'aimer je pourrais oublier le bourdonnement fatiguant de la vie comme les gens comprennent les secrets d'eux-mêmes en vain le bus public prêt à partir et un abonnement périmé ne m'ont pas permis de réfléchir qu'est-ce qui passe, ça ne peut même pas devenir un mot www.imece.org/dergi/ekim/kucukseylerfr.html --- Kaynak: EkşiSozluk |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 01:25 PM. |