![]() |
atasay takı markası, diğer bilinen adıyla atasay kuyumculuk sevginizi göstermek için şu kadarcık bir hediyenin yeterli olduğunu beynimize kazımaya çalışırken, gerçek sevginini ifadesini önemsememiş reklamlara sahip firma. tam da 14 şubat arifesinde. ayrıca kadınların eline, tek taş aldırmak için büyük bir koz vermiştir. bu aralar sevgililer günü nedeniyle tvlerde döndürmeye başladıkları reklamla oldukça sinirlerimi bozan, fitil eden firma. şebnem dönmez oynuyor hatta reklamdaki sinir bozucu kadını. o, reklamı şirin mimikleriyle bile kurtaramayan er kişi, sevgilisine bir buket gül almış, içinde en güzel hediyeyi verdim diyebilmenin haklı sevinciyle geziyor. sonra sevgilisi dönüp beni ne kadar seviyorsun diye soruyor. çok cevabına karşılık bayan kişiden beni şu kadarcık sevsen yeter cevabı geliyor parmağının ucunu göstererek söylenen. göz ucuyla da arkadaki mağazaya bakıyor, gözlerindeki altını görüyoruz bayan kişinin, lan bu kadar mı önemli lan bu tek taş denen nane diyor izleyici sonra... kız basıp gidiyor ve er kişi arkasından atasay'a baka kalıyor, gözü bir saniyeliğine mutlu bir bayana ve sevgilisine takılıyor... bu kadar şirinlikten uzak bir reklam yaptıkları için bir kez daha teşekkürü bir borç biliyorum kendilerine... reklam için alakalı bir giri için tek taşsız evlenme teklifi mi olurmuş diyerek oray eğin'in çok varoşsunuz tarzı eleştirilerine destek vermiş kuruluş.. az bi açılın da starbucks'tan aldığım latte üstünüze dökülmesin, tommy'leriniz kirlenmesin canlar.. nerede yaşıyosunuz anlamıyorum ki anneler günü promosyonları için reklamda oynattığı sevimli piçle -ki bir erkek çocuğunun sevimli olabilmesi zaten mucize- televizyonu ısırma hissi yaratmış firma. tayyip efendi'nin oğlunun düğünü sonrası takılan altınları nakite çeviren kuyumcu firmasıdır. hükümetten aldığı destek ile kuyumculuk dışında enerji sektörüne de girmeye çalışmaktadır. düşündüm de, babalar gününü anneler günü gibi kullanamadılar. ee tabi şu kadarcık.. deyip elle de o hareketi yapmanın kadınlara anlamı farklı, erkeklere farklı. tanım: atasay çakaldır çakal! yönetim kurulu başkanı, cihan kamer olan kuyumculuk şirketi. bir aralar dizilere sponsor olmakla geçiyordu şirketin ömrü. reklam politikaları kafamı karıştıran, kendimle çelişmeme neden olan takı markası. kadın oturuyor, ayakkabı numaran şu kadar, pantolonun şu beden, ceketin bu beden, götün azıcık büyük kaçıyo, hiç unutmam, sen şu kadarcık bir şeyi nasıl unutursun? diye düşünüyor. ve bu düşünceyi duyan bir erkeğin evet lan, hiç unutmaz hakkaten o zaman dur ben bi pırlanta alayım sevgilime/karıma demesini mi bekliyor? o kadınınki nasıl bir düşünce çağrışımıdır? böyle saçma bir düşünce çağrışımını hangi erkeğin kurmasını beklemektedir? kadının unutmadığı şeyler çok matah şeyler midir ki bunları unutmamakla övünebiliyor? bunları unutsa adamın hayatından ne eksilir? neden unutmadığı bir şeyler için illa ki bir karşılık beklemektedir? bir şeylere karşılık bekleyecekse o kişi için yaptığı fedakarlıklara beklese daha mantıklı olmaz mı? bunlar mantıklı düşünceler midir? adamlar böyle bir reklam yapabildiklerine göre aslında mantıklıdır da sadece bana mı çok mantıksız gelmektedir? sorun bende mi acaba? işte böyle böyle düşüncelere sebep olmakta bende. etkili reklamlar ama. ben alıcam bunlara tek taş param olduğunda, akıl sağlığım mühim zira. ek: şimdi geldi aklıma, bir de pırlanta ekmek gazete gibi bir şey midir ki, adam unuttuğu için almamış olsun. belli ki parası yok bunun, zorlamasınlar daha fazla allasen. Kaynak: İtüSözlük |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 10:41 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.