![]() |
jenerik isim jenerik isim yaratmak, pazarlamanın en can alıcı noktalarından birisini oluşturur..her yaratılan jenerik ismin, ürün ismi yerine geçeceğini iddia edemeyiz** ama yine de başarılı olması için marka sahipleri ve pazarlama departmanların ellerinden geleni ardına koymazlar.. jenerik isimlerde genelde bir anlam aranmaz..akılda yer etmesi gerekmektedir ama bunu sade ve pürüzsüz yollarla yapması şart koşulur..anlam aranmadığı için de ürün ile arasında bir anlam köprüsü kurmaya çalışmamız abesle iştigal edecektir.. bir yahoo, bir google jenerik marka isim olarak en baba örneklerdir.. Kaynak: İtüSözlük |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 07:44 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.