![]() |
x i allah in izniyle denklemin sagina atmak * fem dersaneleri hocalarından bazılarının, matematiği dine bulaştırdığı andır. * çayda dem eğitimde fem esprisini yapan cem özer karakterli hocaların işidir. * malum "sol" dinen yanlış, ters taraftır. solda ne var ne yok hepsini allahın izniyle sağa atmak gerekir. sonuç da hayırlısı ne ise o olsun. * * sırf x i sağa atmamak için sınıfta kalan, sağ sarımsak sol soğan tekerlemesinden dolayı sarımsak yemeyen süper solcu gençliğin asla yapmayacağı eylem. * diye başlayan problemleri de çözmesi muhtemel olan matematik hocasının icadıdır. * sözelcilerin denklem ne denklemi sağa at ne x ne - dogalan slx i mi?- mevhumundan bihaber olduklarindan dolayi kafalarinin allak bullak olmasina sebebiyet verecek olan durum. * hayırlısıyla sonuca ulaşmadan önce yapılması gereken işlemdir. * x i denklemin soluna atmak günahtır, münafıklıktır, dinimizce caiz deildir. * bu esnada boyunda cevsen ve ağızda da besmele olursa, x in sağa geçerken kendini desifre edeceği, öğrenciye problem arz etmeyeceği olaydır. * - evet çocuklar şimdi allah'ın izniyle x'i denklemin sağına atıyoruz. bundan sonraki işlem nedir? + allah bir mani vermezse denklemin iki tarafını y parantezine almak hocam. * samanyolu tv'de açık öğretim yayınları başlarsa sıkça izleyebileceğimiz görüntülerden birisi olur. * +eve pikacu sen çöz bakalım bu denklemi. -... +x i allah ın izniyle denklemin sağına atarak başlayabilirsin mesela. -dur hoca*!önce bi abdest besmele zira çarpılırız falan. şurası derken * - hocam iki tarafı y parantezine aldıktan sonra, x i denklemin sağina atıyoruz. + tövbe de. allah razı gelmezse bırak x i sağa sola almayı, parmağını oynatamazsın. * teee darülmuallimîn, sıbyan mektebi zamanının soru bankalarında geçen bir sözdür. burada maksat, hem din dersi, hemide matematik ilimlerinin nesle kazandırılmasıdır. sorular ve cevapları şu şekilde geçer denklem-i unknown: x= * y - öncelikle bu denklemde "x" parametresi "ş" olmadığı için bir "estağfirullah" çekiniz. - y'yi iblis-i lain gibi münferid bırakınız. - müteakiben denklemin alacağı hal-i ahval şu şekilde olacaktır. x * =3y - ardından x'i allahın izniyle sağa atınız, sağ selamettir. 3y/ * =x * x i parantez dışına çıkarmak her babayiğidin harcı değildir. başka yol bulalım gibilerinden geyiklerin döneceği ders. * flashback yapalım... öncelikle öğretmen besmele çekip, sınıfa sağ ayakla girer. sol eliyle yazan öğrencileri sünnet olan sağ elle iş görmeleri için kibarca dine, hak yoluna davet eder. ''hocam yapamıyorum, sol elle yazmaya alıştım'' diyenleri son kez uyarır, diretenleri sınıftan atar içinden ''allahım sen bu kullarını affeyle *'' diyerek söylenir. daha sonra kur-an ın matematikle parelelliğini öğrencilerine kur an nin sifreleri adlı kitapla açıklar. sıra soru çözmeye geldiğinde bilinmeyeni asla sol tarafa atmaz, hak yolu olan sağ tarafa atar. öğretmen büyük ihtimalle kadrolaşma sonucu atanmış ya da din öğretmeniyken matematik öğretmeni eksikliği nedeniyle okul yönetimi tarafından görevlendirilmiştir. * sol zındık işi olduğuna göre sağa atmak islam alimlerinin oy çokluğu ile aldığı 39922. numaralı karardır. dalga geçmeyin islam alimleriyle. toplanıp gelirler mınıza koyarlar. vel hasıl ül-kelam el-bin-mütteakip bırakın gavur icadı denklemleri, "allah'ın izniyle" derken bile önce içinizden "allah'ın izniyle" demelisiniz. onu derken de "allah'ın izniyle" demelisiniz. onu derken de... * bu bakış açısına göre bu işlemin sonucu: bilinmeyeni bir tek allah bildiğinden,sonsuza eşittir. |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 09:41 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.