Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri

Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/index.php)
-   Diğer Sağlık Haberleri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/diger-saglik-haberleri/)
-   -   HİZMET PUANLARINA İTİRAZ VE İTİRAZLARIN NASIL DEĞERLENDİRİLECEĞİ İLE İLGİLİ PROSEDÜRLERİ İÇEREN GENELGE (http://www.hayatimdegisti.com/forum/diger-saglik-haberleri/580640-hizmet-puanlarina-itiraz-ve-itirazlarin-nasil-degerlendirilecegi-ile-ilgili-prosedurleri-iceren-genelge.html)

Bluesky24 03-05-2010 08:51 PM

HİZMET PUANLARINA İTİRAZ VE İTİRAZLARIN NASIL DEĞERLENDİRİLECEĞİ İLE İLGİLİ PROSEDÜRLERİ İÇEREN GENELGE
 


Cuma, 28 Ekim 2005

T.C.



SAĞLIK BAKANLIĞI



Personel Genel Müdürlüğü





Sayı: B.100 PER.140000/



Konu: Hizmet Puanı

169782/ 28.10.2005



GENELGE 2005/.....

Sağlık hizmetlerini yerine getiren sağlık ve yardımcı sağlık personelinin ülke genelinde adil ve dengeli dağılımı Bakanlığımızın temel amacı olup bu amaç ile 08/06/2004 tarih ve 25486 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren Sağlık Bakanlığı Atama Nakil Yönetmeliğinin 5 inci maddesinin (d) bendinde Personel hareketlerinde hizmet puanlarının belirleyici olması, ilke esas alınmıştır.

Söz konusu yönetmeliğin 10 uncu maddesinin son fıkrasında İtirazlar Bakanlık bünyesinde teşkil edilecek Hizmet Puanı Değerlendirme ve İtiraz Komisyonunca değerlendirilir ve sonuca bağlanır. hükmü yer almakta olup, bu hüküm doğrultusunda Hizmet Puanı Değerlendirme ve İtiraz Komisyonu oluşturulması ve oluşturulan komisyon tarafından hizmet puanlarına yapılan itirazların değerlendirilmesinde usul ve esasların bir genelge ile belirlenmesi 25.10.2005 tarih ve 25686 sayılı Makam Onayı ile düzenlenmiştir.

Hizmet Puanına itiraz ve yapılan itirazların değerlendirilmesinde aşağıdaki hususlar uygulanacaktır.

1- Hizmet Puanına etki edecek itirazlar, itiraza esas olan belgenin aslı veya kurum amiri tarafından onaylanmış sureti Ek-3'deki dilekçe formatına uygun olarak İl Sağlık Müdürlüğüne teslim edilecektir.

2- İl Sağlık Müdürlüklerince itiraz dilekçeleri incelenecek, itiraza uygun olanlar unvanlara göre tasnif edip (Ebe, Hemşire, Sağlık Memuru, Tabip ve Uzman Tabipler gibi) her unvan için ayrı bir üst yazı ile görevlendirilen bir kurye ile Bakanlığımıza gönderilecektir. İl Sağlık Müdürlüklerince gönderilen yazılar Bakanlığımız Genel Evrak Şubesine giriş yapıldıktan sonra ilgili Sicil Şube Müdürlüklerince oluşturulan alt Komisyona (Personel Bilgi İşlem ve Sicil Şubesi personellerinden oluşan) bizzat kurye tarafından teslim edilecektir.

3- Alt Komisyonca evraklar sicil karnesi ve çKYS kayıtlarındaki verilere göre çKYS kayıtları sicil karnesi ve özlük dosyasındaki diğer verilerle birlikte tasnif edilip, gerekli ön değerlendirme yapılarak liste halinde Hizmet Puanı Değerlendirme ve itiraz Komisyonuna sunulacaktır.

4-Hizmet Puanı Değerlendirme ve İtiraz Komisyonunca itiraz evrakları ve ilgili Sicil Şube Müdürlüklerinin ön değerlendirmelerini de dikkate alarak kabul veya red eder.

5- Hizmet Puanı Değerlendirme ve İtiraz Komisyonunca alınan kararlar Müsteşarlık onayı alınarak yürürlüğe girer ve sonuçlar Personel Blgi İşlem ve Daire Başkanlığınca http://personel.saglik.gov.tr internet adresinde ilan edilecektir.

Bu ilana müteakiben ilgili Sağlık Müdürlükleri komisyon kararının çıktısını alarak ilgili personele tebliğ ve tebellüğ ettirerek tebliğ ve tebellüğ belgelerini İl Sağlık Müdürlüklerinde muhafaza edeceklerdir.

Kabul edilen itiraz evrakları gerekli düzelmelerin yapılması için ilgili Sicil Şube Müdürlüklerince oluşturulan komisyona gönderilecektir. Komisyon, alınan karar doğrultusunda çKYS ve sicil karnelerinde gerekli düzeltmeleri yapacak ve itiraza dayanak teşkil eden belgeleri ilgilinin özlük dosyasına gönderecektir.

7- Kabul edilen itirazlara ilişkin gerekli düzeltme ve eklemelerin ilgili Sicil Şube Müdürlüklerince tamamlandığının Personel Blgi İşlem ve İstatistik Daire Başkanlığına



bildirilmesini müteakip hizmet puanlarının söz konusu personel için yeniden hesaplanması Hizmet Puanı Değerlendirme ve İtiraz Komisyonunun huzurunda Personel Bilgi İşlem Daire Başkanı veya vekili tarafından yapılacaktır.8- Yeniden hesaplanan hizmet puanları Personel Bilgi Sistemine aktarılarak tüm personel için hizmet puanlarının söz konusu personel için yeniden hesaplanması,

9- 5283 sayılı Kanun ile Bakanlığımıza devredilen personel itirazları ilgililerin arşiv dosyaları edinildikten sonra değerlendirilecektir.

10-İl Sağlık Müdürlükleri bu genelgeyi Sağlık Hizmetleri sınıfında bulunan tüm personele imza karşılığında tebliğ edeceklerdir.

11-İl Sağlık Müdürlüklerince Sağlık Hizmetleri sınıfına mensup personelin hizmet puanlarına etki etmeyecek kimlik bilgileri gibi birtakım hususların zaman kaybetmeden çKYS kayıtlarına işlenmesi sağlanacak, ayrıca askerlik hizmetini yerine getirmiş personelin de bu bilgilerinin çKYS kayıtlarına işlenmesi sağlanarak terhis bölgelerinin incelenmesi ve akabinde özlük dosyasına konulması için Bakanlığa gönderilmesi sağlanacaktır.

12- Hizmet Puanı Değerlendirme ve İtiraz Komisyonunun çalışma takvimi ve Hizmet Puanı itirazlarına ilişkin tarihler her yılın Ocak ayında http://personel.saglik. gov.tr internet adresinde ilan edilecektir.Hizmet Puanına itirazlar çalışma takviminde belirlenen sürelere içinde yapılacaktır.

13-Genelgenin tebliğ edilmesinde, uygulanmasında, itirazların duyurulan takvime uygun olarak Bakanlığa intikal ettirilmesinde gerekli özeni göstermeyen personel ve müdürlükler hakkında Bakanlığımız Teftiş Kurulu Başkanlığı'na durum bildirilecektir. Ayrıca gerçeğe aykırı bilgi ve belgelerle itirazda bulunan personel hakkında idari soruşturma başlatılacaktır.

Bilgilerinizi ve bu hususların ilgili personele tebliğini rica ederim.



Prof. Dr. Necdet üNüVAR



Bakan a. Müsteşar

EKLER:



Ek- 1 Makam Onayı



Ek-2 2005 ve 2006 Yılları çalışma Takvimi



Ek-3 örnek Dilekçe Formatı

DAĞITIM:



A Planı



Kaynak: saglikcalisanlari


WEZ Format +3. Şuan Saat: 06:10 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.