![]() |
25. Kare... Araştırmalar bir görüntünün 25 kareden oluştuğunu ve gözümüzün saniyede 24 kare algıladığını gösteriyor. Yani biz bir görüntüye bakarken ilk saniyede 24 kare görüyoruz. 25. kare ise görünmüyor sadece beynimize yazılıyor. Bu sistemin adı 25. Kare… Bu sistem, televizyon yayınların da kullanarak insanın bilinçaltına belirli bir sloganı yerleştirmek için kullanılıyor. Özellikle Rus TV'leri tarafından yaygın olarak kullanılan ve hükümetin de mücadele başlattığı bu sistemle beyin yıkamak çok mümkün! Rusya ile ilgili kaynaklarına göre, TV'lerde yayımlanan her üç filmden birinde, 25'inci kare şeklinde, promosyon amaçlı bir slogan veya reklam yer alabiliyor. Bu slogan veya reklamlar, "başka kanal izleme" şeklindeki anonslardan, film karelerine eklenen gizli reklamlardan, hafıza uyarıcılara, zorunluluk duyguları gibi etkenlerden, siyasi amaçları hedefleyen sloganlara kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Şöyle düşünün…. Mesela siz herhangi bir çizgi film izliyorsunuz. Ve adamlar o çizgi filmin 25. Karesine "Coca Cola İç" yazısı koyuyorlar, bilinç altı mesajı kapıyor ve canınız cola çekmeye başlıyor.... Mantıksız görünse de… Yapılan araştırmalar sonunda, bu yöntem uygulandığında Cola satışlarının arttığı gözlenmiş… Hatta Rus hükümeti "25'inci kare"yi saptamak üzere özel bir detektör dahi geliştirmiş. Bu cihaz ile tüm TV kanallarının sürekli kontrolü sağlanıyormuş. http://www.haber262.com/images/stori...8elifyazi2.jpg Mesela bu fotoğrafa baktığınız zaman, bir plaj görüntüsü görürsünüz. Ama kareler üst üste bindiğinde farklı renk tonlamasına girildiğinde ortaya garip şeyler çıkabiliyor. Dikkatlice bakarsanız neredeyse bir porno film görüntüsü olduğunu anlarsınız. Bu fotoğraf cinsel içerikli bir mesaj aslında. Tıpkı bu cola fotoğrafı gibi… Bu sistem ilk olarak 1957 yılında market araştırmacısı james vicary tarafından kullanılmış. james vicary, takistoskop ile filmdeki görüntülerin arasına “coca cola iç” “patlamış mısır ye” şeklinde mesajlar yerleştirmiş. Bu mesajlar saniyenin 1/3000 kadar bir sürede görünüyor, ve her 5 saniyede bir tekrarlanıyormuş. Bu filmin ardından New jersey’deki cola ve patlamış mısır satışlarının % 18 ile % 57 arasında arttığı gözlemlenmiş. Aynı sistem, afişlerde de gizlenebiliyor.
Gilbey’s in yapmış olduğu reklâm çalışması sonucunda 1,5 milyon dolarlık satış yaptığı tespit edilmiş.
Bu reklâm o zamanın ünlü çizgi filmi red kid’i hatırlatıyor. Red kid’de minnet edileceği zaman ortadan kaybolan ve gün batımına doğru giden yalnız bir kovboy. Gençlerin bilinçaltına gönderilen bu mesaj ile Marlbora’nın satışları ciddi oranda artmış daha sonra da zaten kampanya da kullanılan kovboy, marlbora’nın simgesi haline gelmiştir. Yukarıda yazdığım her şeyi ben de yeni öğrendim. Aslında 25. kare ile ilgili az da olsa fikrim vardı ancak bu örnekleri bilmiyordum. Görsellere de bakınca insan gerçekten inanamıyor.Sonuç olarak sadece reklam kampanyaları değil, kötü düşünceler de empoze edilebiliyor yada tam tersi. Aslında bu hipnozun çaktırmadan uygulanması belki de. Özellikle çizgi filmlerde uygulanması yada hedef kitlesinin çocuklar ve gençler olması da ayrıca ürkütücü. ÇİZGİ FİLMLER MASUM MU? Aktaş, bazı süper marketlerde çalınan hızlı müziklerin altına “daha çok al, daha çok al” mesajının yerleştirildiğini de söylüyor. İnsan bilincinde alışveriş şevkini arttıran Paçuli yağının da marketlerde belli aralıklarla verilmesi kokuyla telkin yöntemlerinden biri. Çocuğunuzun seyrettiği masum çizgi filmde ses ve görüntü yoluyla pornografi ve şiddet içeren mesajlar yerleştirilmiş olabileceğini iddia ediyor Aktaş. Aslan Kral, Alaattin’in Lambası, 25. kareleri bizzat tespit ettiği çizgi filmlerden. Aktaş, “Donald Duck amca, çizgi filmde laptop ile yazışıyor. Ama görüntüyü dondurup yaklaştırdığınızda laptop ekranında çıplak bir kadın görüyorsunuz. Orada ne işi var?” diye soruyor. Çocuğunuzun seyrettiği çizgi filmdeki 25. kareyi anlayabilmek için DVD oynatıcıda ağır çekimde izleyebilirsiniz.” diyor. KUR’AN YAYINI ALTINA DİRENMEYİN MESAJI 25. kare filmlerde de çok kullanılan bir teknik. Aktaş, “Fight Clup filminde 26 tane 25. kare var. Ağır çekime alıp izlerseniz bu kareleri yakalayabilirsiniz. Bu filmin yönetmeni, müziklerini yapan kişi eşcinsel ve 25. karelere de eşcinsellikle ilgili mesajlar yerleştirilmiş. Bu mesajları aldığınızda eşcinsellik size normal bir olaymış gibi geliyor. Yüzüklerin Efendisi’nde de 25. kare mesajları var. Müzik endüstrisinde de Madonna ve Michael Jackson kullanıyor. Mc Donalds’ın çektiği reklamlarda o kadar çok 25. kare var ki! Bazı siyasi partiler bile 25. kareyi zaman zaman kullanıyor.” diyor. Aktaş’a göre bu mesajların en çok kullanıldığı ülkelerden biri Rusya. Sırf bu mesajları tespit edebilmek için özel dedektörler varmış. Kendisine bile bu teknikle insanları alışverişe yönlendiren müzikler yapma teklifleri geldiğini anlatıyor Aktaş. Ama Aktaş’ın asıl ilginç iddiası “Amerika’nın Irak’ı işgali esnasında radyoda yapılan Kur’an yayınının altında Iraklıların bilinçaltına “direnmeniz faydasız” gibi mesajlar verildiği. “ Başka Örnekler Kurtarıcı (Rescuer) adlı çizgi filmde bir anda parlayıp sönen üryan kadın resimleri ekrana yansıtılmıştır. Alaaddin çizgi filminde ise “evet gençler soyunun” (good teenagers take of clothes) sesi hipnotik bir tonda gizli olarak tekrarlanmaktadır. Aslan Kral (The Lion King) adlı meşhur çizgi filmde yıldızlarla gökyüzüne “s..x” kelimesi yazılmıştır. Jessica Rabbit (Who Framed Roger Rabbit) çizgi filminde filmin kahramanı Jessicanın kaçış sahnesinde eteği açılıyor ve kahramanın çamaşırsız olduğu görülüyor. Küçük Denizkızı (The Little Mermaid) çizgi filminin kapağında erkek tenasül uzvu gizli bir şekilde resmediliyor. --- ALINTIDIR --- |
Cevap: 25. Kare... işte benim şüphelendiğim şeyin kanıtı bı arkadaşlar..bu sitede bu düzgün sitede telkinler yayınlanıyor ücretsiz indiriliyor.ben internetteki oyu sitelerinden onların altındaki müziklerden şüpheleniyordum.ben bunların hepsine inannıyorum.çünkü facebookta bir vidoa vardı bir çok soru soruyor çekiçle ve kırmızıyla alakası olmayan sorular ..sonra aklınıza ilk gelen alet ve renk diye soruyor insanın aklına çekiç ve kırmızı geliyor.bunun 25 kareyle alakası var işte..12389 |
Cevap: 25. Kare... peki neden sex unsuru bunu anlayamadım |
Cevap: 25. Kare... Şu an bi internet cafedeyim; 14 15 yaşındaki çocukların aralarında geçen muhabbeti bi duysanız, pırıll pırııl kalbe sahip olan bu insanları kirletmenin anncak o unsur la mümkün olduğunu anlayabilirsiniz. . |
Cevap: 25. Kare... Bu sene sınıf öğretmenliği için kpss sınavına gireceğim. Şimdi düşünüyorum da heralde bu durumlara en çok dikkat etmesi gerekenler öğretmenler. Zamanında ilkokul kitaplarında binlerle ifade edilen insan hakları ihlali içeren unsurlar vardı. Bunu zaten biliyorduk ama bu gizli mesajlar daha da tehlikeli bir boyutta olduğunu gösterdi bize. O kadar dikkat edebilirmiyim bilmiyorum ama öncelikle Milli Eğitim Bakanlığının bununla mücalede etmesi sonra her öğretmenin bireysel olarak bu konuda bilinçli olması gerekmektedir diye düşünüyorum. Tabi kime diyorum:) |
Cevap: 25. Kare... Alıntı:
|
Cevap: 25. Kare... bunların hepsine inanaıyorum ama bu kadar fazla örnek duymamıştım 25.kareyle ilgili teşekkürler.... |
Cevap: 25. Kare... sanırım bu sıtedede 25.kare ''sıteden ayrılma ayrılırsanda aklından hıc cıkarma ılk fırsatta sıte gel'' dıye bısey var:) |
Cevap: 25. Kare... Son zamanlarda 25. kare ve subliminal mesaj konularına olukca ilgi duymaya başladım.Buraya üye olalı hayli çok oldu ama uzun süredir giriş yapmıyordum doğrusu.Bu konularla ilgili elimde olan iki kitaptan bahsetmek istiyorum ilki konunun ilk mesajındaki yazının sahibi Kubilay Aktaş' a ait Gizli Telkinle Kur'an Terapisi ikincisi Ahmet Şerif İzgören'e ait Eşikaltı büyücüleri -dehşet, ölüm, seks üçgeninde reklam ve propaganda. Gizli Telkinle Kur'an terapisi adlı kitapta Kubilay Aktaş tıpkı bu sitedeki telkinler gibi müzikler altına yerleştirdiği telkinlerden bahsediyo yalnız farklı olan kısmı bu işi Kur'an Ayetleriyle yapıyo olması.Kitapta bilinç,bilinçaltı,bilinçüstü,bilinçdışı kavramları ,25. kare ve subliminal mesajlar işleniyo. Diğer kitapta ise Ahmet Şerif İzgören reklam sektöründeki bilinç altını hedefleyen mesajlardan bahsediyor.Bölyelikle bilinaçtımızın reklamlarla nasıl çalınmış olduğunun farkına varmamızı sağlıyo. Alıntı:
Dehşet,Seks ve ölüm. Bilinçaltı doğası bunlara hayır diyemez.' "Eşikaltı Büyücüleri " adlı kitaptan alıntıdır. sanırım sorunuzun cevabı budur. Alıntı:
Alıntı:
Son olarak yukarıda bahsettiğim her iki kitabunda okunmasını tavsiye edrim. Özellile Eşikaltı Büyücüleri adlı kitapta göreceklerinizle şaşkınlığa uğrayabilirsiniz. |
Cevap: 25. Kare... 25. kareyi göz algılıyo olabilir ama algıda seçicilik var25. kareyi seçemiyor ve farkedemiyoruz fakat algılıyoruz diyelim. subliminal kayıt nasıl olabilir? bunları duyamıyorsak bilinçaltına nasıl etki edecek onu anlamadım.algılayabileceğimiz desibelin altında bir sesi bilinçaltı almaz alamaz peki ya nasıl olacak bu. bilinçaltının bir şeyi alabilmesi için bilincin o şeyi algılayabilmesi gerekmez mi?dikkatinizi çekiyorum algılama diyorum.bilinç algılayacak fakat algıladığının farkında olmayacak işte o mesaj bilinçaltına gider. hiç algılayamadığı bir mesaj bilinç için olduğu kadar bilinçaltı için de bir hiç değil midir?yani yoktur ki zaten o ses. özetle demek istediğim bilinçaltına bir şeyin gidebilmesi için bilinç tarafından algılanması fakat farkedilememesi gerekir.25.kare olayından da pek emin değilim açıkçası. birileri aydınlatsın lütfen. |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 01:54 PM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.