Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri

Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/index.php)
-   Bilgelik Hikayeleri (http://www.hayatimdegisti.com/forum/bilgelik-hikayeleri/)
-   -   Bir üniversite profesörü (http://www.hayatimdegisti.com/forum/bilgelik-hikayeleri/624594-bir-universite-profesoru.html)

hayatimdegisti 25-11-2014 10:18 AM

Bir üniversite profesörü
 
Bir üniversite profesörü öğrencilerine şu soruyu sorar;
-' Var olan her şeyi Tanrı mı yarattı ? '
Cesur bir oğrenci ayağa kalkar ve yanıtlar.
-'Evet her şeyi Tanrı yarattı !'
Profesör sorusunu yineler ve oğrenci yine 'evet efendim ' diye yanıtlar. Profesör devam eder;
-'Eğer herşeyi yaratan Tanrı ise ve şeytan varolduğuna göre şeytanı da Tanrı
yaratmiş olur ve calışmalarımızda uyguladığımız 'Kesinleştirme' prensibine göre de Tanrı şeytandır.
Öğrenci boyle bir önerme karşısında şaşırır ve yerine oturur. Profesör ise öğrencilerine bir kez daha Tanrı'nın
içindeki kaderin bir efsane olduğunu kanıtlamaktan ötürü oldukça mutludur. Bu arada bir öğrenci ayağa kalkar ve
-Bir soru sorabilirmiyim profesör? der. Profesörde sorabileceğini söyler.
Ögrenci ayaga kalkar ve 'Soğuk var mıdır? diye sorar. Profesör;
-'Nasıl bir soru bu böyle,tabiki vardir ' diye yanıtlar. 'Sen hic soguktan üşümedin mi?'
Öğrenci ; 'Aslında, fizik yasalarına göre soğuk yoktur. yaşamda/realitede
biz soğuğu sıcaklığın yokluğu olarak duşünürüz. Herkes veya nesneler o
enerji oradaysa veya bir şekilde enerji iletiyorsa onu deneyimler.
Örneğin, Absolute 0 (-460 derece F) sicaklığın kesin yokluğudur
(hiç olmadığı seviyedir).Tüm maddelerin bu seviyede reaksiyon verme ozellikleri bozulur ve değişir. Soğuk yoktur,o yalnızca
sıcaklığın yokluğunda duyumsadıklarımızı
tarif etmek için yarattığımız bir kelimedir' der ve devam eder,
- Profesör, karanlık varmıdır?
Profesör ; -'Tabiki vardır'. Öğrenci yanıtlar,
-'Korkarım gene yanılıyorsunuz efendim. Çünkü, Karanlık da yoktur. Yaşamda/realitede karanlık ışığın yokluğudur.
Biz ışık uzerinde çalışabiliriz ama karanlığı çalışamayız. Gerçekte, biz Newton'un prizmasını kullanarak
beyaz ışığı kırar ve renklerin çeşitli dalga uzunlukları üzerinde çalışabiliriz ama karanlığı ölçemeyiz.
Bir basit ışık işini karanlık bir mekanı aydınlatarak karanlığı kırmış olur yani karanlığı geçersiz kılar.
Siz belli bir mekanin/uzayın ne kadar karanlık olduğundan nasıl emin olursunuz? Işığın miktarını ölçersiniz !
Bu doğrudur değilmi ? Karanlık insanlık tarafından , ışığin olmadiği yer/mekan için kullanılan bir kelimedir.
Son olarak ogrenci profesore gene sorar;
-'Efendim şeytan varmıdır? Bu kez profesör pek emin olamamakla birlikte yanıtlar;
-'Tabiki, açıkladığım gibi, biz onu her gün, her yerde onu görürüz.
Şeytan/kötülük bir kişinin baska bir kişiye her gün sergilediği insaniyetsizliğinin bir örneğidir.
O , dünyadaki işlenmiş tüm suçlarda, şiddette yer alır.Bunların tümü Şeytanın kendisinden baska bir şey de değildir.' der.
Öğrenci devam eder; -'Şeytan yoktur efendim.Yani o kendi başına yoktur. Şeytan basit olarak Tanrının yokluğudur.
O aynen karanlık ve soğuk ta olduğu gibi insanın tanrının yokluğunu tarif etmek üzere yarattığı bir kelimeden ibarettir.
Tanrı şeytanı yaratmadı. Şeytan/kötülük insanin tanrısal sevgiyi yureğinde duyumsamadığı zaman deneyimlediklerinin
bir sonucudur. O aynen sıcaklığın olmadığı yere gelen soğuk ya da işığın olmadığı yere gelen karanlık gibidir.
Profesör yerine oturur.

Genç Öğrencinin Adı ALBERT EINSTEIN'dir.


WEZ Format +3. Şuan Saat: 01:06 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.