Tekil Mesaj gösterimi
Alt 24-01-2014, 12:12 AM   #28 (permalink)
Pelish
Teğmen
 
Üyelik tarihi: Jan 2014
Mesajlar: 66
Tesekkür: 40
53 Mesajinıza toplam 89 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
Pelish is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: İnsan iliskilerinde puf noktalar

merhabalar;

sitenizi dün geceden beri takip ediyorum çok yararlı bilgilerin olduğunu site yöneticilerininde verdiği cevaplar çok hoş ve çözüm odaklı olduğunun kanaatindeyim.

Kendi işim xxx firmasında Müşteri ilişkilerinde çalışıyorum. Benim en çok dikkat ettiğim konu herşeyden en önemlisi insanlarla olduğumuz ilişkide bu yazı içerisinde en önemli ve hala hep kullandığım 30 saniye olayıdır, güler yüz göze odaklanma ve emin ses terbiyesi ile konuştuğumda kimsenin bana karşı ters düz yapamadığı problemli olan müşteriler ile sakinliğinizi ne yaparsa yapsın korumanızdır, en önemlisi kesinlikle iletişimde olduğun kişinin vücut dilini takip etmenizdir çünkü sinirlenince tek yalan söylemeyen yer, vücut dilidir. sinirlenen bir kişi ile başa çıkmanın 2 yolu var sakinlik sorunun çözümüne ulaşmak için iyi bir dinleyici olup o anda kafanızda doğru cevap ve kararları vememizdir. Sakinliğimle sinirden ağlayan çok müşterim oldu dolayısıyla her şeyin en önemli noktası ilk 30 saniye + Sakinlik + iyi bir dinleyici + vücut dili kontrolü + olumlu cevaplar + isim ile hitap vb... tabi burada her gelen müşterimde işe yaramaya biliyor farklı çeşit çeşit binlerce insanla konuştuktan sonra artık bunlar otomatik olarak oluyor. kısacası Çayına göre dem

Sevgilerimle Ahmet :)
Pelish isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla