Registered Member Login:
Üye değil misin? Kayıt olunuz today!
Bugünki MesajlarForumları Okundu Kabul Et
subliminal telkin cd subliminal telkin mp3

Duruşunuza Dikkat Edin

 Sağlık ve  Omurga Hastalıkları   Duruşunuza Dikkat Edin Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link portal tıklayınız 1 . Duruşunuza Dikkat Edin Duruşunuza Dikkat Edin Eğilirken belinizi tutuyor ya da uykudan ağrıyla mı uyanıyorsunuz? Uzmanlar bu sıkıntılarından kurtulmak için uygulayabileceğiniz küçük ipuçlarını sıraladı. Korunma ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var   Duruşunuza Dikkat Edin telkin cd indir izle İstanbul Duruşunuza Dikkat Edin nerededir kimdir Duruşunuza Dikkat Edin çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Duruşunuza Dikkat Edin hipnoz Duruşunuza Dikkat Edinolumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Duruşunuza Dikkat Edin hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Duruşunuza Dikkat Edin kuantum düşünce kitap haberi



Uyarılar


Reklam Alanı

Duruşunuza Dikkat Edin

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 11-09-2008, 09:46 PM   #1 (permalink)
cicek1973
Guest
 
Mesajlar: n/a
Standart Duruşunuza Dikkat Edin

Duruşunuza Dikkat Edin

Eğilirken belinizi tutuyor ya da uykudan ağrıyla mı uyanıyorsunuz? Uzmanlar bu sıkıntılarından kurtulmak için uygulayabileceğiniz küçük ipuçlarını sıraladı.

Korunma yöntemleri

"Doğru durusu öğrenerek belinize yüklenmeyi azaltabilirsiniz. Bel ağrılarının dörtte üçü korunma ile önlenebilir" dedi. Uzmanlar, belimizi korumak için su önerilerde bulundu:

Duruşu iyileştirme

Düzgün duruş boyun, sırt ve beldeki kavislerin dengeli ve uyum içinde olması demektir. Ayakta ve oturma sırasında kötü duruşta bu kavislerin artması ya da azalması ile diskler, kaslar, bağlar ve eklemlerde zorlanmayla ağrı oluşur. Aşağıdaki öneriler duruşunuzu iyileştirmenizde yardımcı olacaktır.

Ayakta dururken:

* Omurganızın kavislerini koruyun. Öne ya da arkaya eğilmeden düzgün durun.

* Her iki ayağınızın üzerine eşit ağırlık verin.

* Karninizi ve çenenizi hafifçe içeriye çekin.

* Her iki ayak tabanınızı yere 10–15 cm aralıklı olarak basın.

Düzgün oturma

Oturduğunuz yer ne çok sert ne de yumuşak olmalı, kol koyma yerlerinin, oturma yerinin ve arkalığının yüksekliği ve eğimi size uygun olmalıdır.

Otururken omurganızın zorlanmaması için:

* Bel kanisinizi küçük bir yastık veya bel desteği ile destekleyin.

* Kalçalarınızı oturma yerinin arkasına dayayın.

* Dizlerinizi ve kalçalarınızı dik açıda olacak şekilde tutun.

* Kollarınızı kolluğa dirsekleriniz dik açıda oluşturacak şekilde koyun.

* Ayak tabanlarımızı yerle tam temas ettirin.

DÜZGÜN UYUMA

Çoğu kimse sabah yatağından bel ağrısıyla uyanır. Bunun nedeni, sıklıkla kötü yataklar ve uyuma pozisyonlarıdır. Ağrısız sabahlar için aşağıdaki önerilere dikkat edin:

* Yattığınız yer düz, ne çok sert, ne de çok yumuşak olmalıdır.

* Yastığınız ince olmalı ve boyun kanisinizi desteklemelidir.

* Ağrılı dönemlerde sırt üstü yattığınızda, belinizin ve dizlerinizin altını küçük bir yastıkla destekleyin. Yan yattığınızda da dizlerinizin arasına küçük bir yastık koyun.

Öne eğilme

Öne eğilme yerine, omurga kavislerini koruyarak, dizlerinizi bükerek çömelmeyi tercih edin.

Ağırlık kaldırma

Ağırlık taşırken orta hatta ve gövdeye yakin tutulmalıdır. Doğru ağırlık kaldırmak için bu önerileri göz önünde tutun:

* Dengeli bir duruş sağlayabilmek için geniş bir destek alanı oluşturun.

* Belinizi öne eğmeden, omurganızı düzgün tutarak, kavislerini koruyarak, kalça ve dizlerden bükerek çömelin.

* Orta hatta ve gövdenize yakin tutun ve omurganızın düzgünlüğünü koruyarak doğrulun.

* Cismi itmek veya çekmek gerekiyorsa itmek beli daha az zorladığı için itin.

Günlük işler

Yatak yapma, ev temizliği, ütü yapma, yemek yapma gibi ev isleri sırasında, alışverişte, seyahatte, bahçe islerinde omurganızı düzgün tutmaya, öne eğilirken dizlerinizi bükmeye özen gösterin.

Kondisyon

Kondisyonun Çeşitli fiziksel etkinlik ve egzersizlerle iyileştirilmesi bel ağrısında korunma ve tedavide önemli bir rol oynar. Kondisyon belirli bir programla yürütülen, yüzme, yürüme, koşma, Duruşunuza Dikkat Edine binme gibi aktivitelerle iyileştirilir. Bazı basit egzersizler ve ağırlık kaldırma da kondisyonu iyileştirmede yardımcı olabilir.

Sigarayı bırakma

Sigara, omur, disk ve diğer yapıların kanlanmasını bozarak bel ve boyun ağrısı olasılığını arttırır. Omurgayı korumak ve diğer zararlı etkilerinden korunmak amacıyla sigara içilmemesi önerilir.

Ergonomik mekânlar

İsin ergonomik olması demek; isin, çalışanın anatomik, fizyolojik ve psikolojik yapısına uygun olmasıdır. Çalışanlarda ergonomik düzenlemeler ve korunma eğitimleri omurga hastalıklarından korunmada etkilidir.

Spor çok önemli

Spor, hareketli ve sağlıklı yasam için en güzel etkinliktir. Bel sağlığı için en iyi sporlar yürüme, yüzme ve Duruşunuza Dikkat Edine binmektir. Ani, beklenmedik ve zorlayıcı hareketlerle yapılan futbol, basketbol, kürek çekme, tenis, golf gibi sporlar beliniz için zararlıdır. Spor sırasında yanlış hareketler yapılması ve kötü tasarlanmış aletler kullanılması bel ağrılarına sebep olur.


Kaynak: Hürriyet




ilk defa geliyorsanız , ismim Atakan Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve  Türkiye'de ilk subliminal telkin uzmanıyım..Şimdiye kadar 10 yılda bir milyon üzerinde kişi telkin cd lerimi indirip uykuda dinleyerek faydalandı. Denemek için hediye telkin mp3 indirebilirsiniz. telkincd.com Neler mi hediye?Koruma kalkani,suçluluk duyguları,ego güven,depresyon dünde kaldı ve diğerleri....Ayrıca telefonla 5 dakika ücretsiz çekirdek inanç ön tespiti buradan yaptirabilirsiniz. cekirdekinanc.comTelkin cd hipnoz gibi ama tam olarak değil çünkü daha da etkili...işte 10 dakikalik bir tv programı..
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Duruşunuza Dikkat Edin

 Sağlık ve  Omurga Hastalıkları   Duruşunuza Dikkat Edin Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link portal tıklayınız 1 . Duruşunuza Dikkat Edin Duruşunuza Dikkat Edin Eğilirken belinizi tutuyor ya da uykudan ağrıyla mı uyanıyorsunuz? Uzmanlar bu sıkıntılarından kurtulmak için uygulayabileceğiniz küçük ipuçlarını sıraladı. Korunma ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var   Duruşunuza Dikkat Edin telkin cd indir izle İstanbul Duruşunuza Dikkat Edin nerededir kimdir Duruşunuza Dikkat Edin çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Duruşunuza Dikkat Edin hipnoz Duruşunuza Dikkat Edinolumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Duruşunuza Dikkat Edin hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Duruşunuza Dikkat Edin kuantum düşünce kitap haberi
WEZ Format +3. Şuan Saat: 10:05 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1