Registered Member Login:
Üye değil misin? Kayıt olunuz today!
Bugünki MesajlarForumları Okundu Kabul Et
subliminal telkin cd subliminal telkin mp3
Geri git   Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri > Korkuları Yok Etme Klubü > Korku ve Fobiler Cd'leri > Kontakt Lens Korkusu
Kayıt ol Yardım Ajanda Arama Bugünki Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et

Uyarılar

Kontakt Lens Korkusu Kontakt Lens Korkusu

Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

Cevapla
LinkBack Seçenekler Stil
Okunmamış 11-06-2009, 10:05 PM   #1 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Jun 2009
Mesajlar: 13
Tesekkür: 9
11 Mesajinıza toplam 50 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
morbeyin is an unknown quantity at this point
Standart Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

Lens kullanmak istiyordum, hastahanede cesaret edip deneyemedim.alınca takarım nasıl olsa dedim ve hemen aldım.alıncada takamadım lensi gözüme yaklaştırıyorum göz kapaklarım pır pır ediyor,psikolojik mi acaba?
sinirlendim attım lenside gözlüğüde...


 

 

Buraya ilk defa geliyorsanız ismim Atakan Sönmez ve burası hayatimdegisti.com.Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve Türkiyede ilk Subliminal Telkin Uzmanıyım.tıklayın

Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu

Hipnoz gibi bir şey mi subliminal mp3 nedir?

Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz.

Çekirdek inançların hayatımda engellere neden olduğunu nasıl anlarım?

Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.

25. yıla özel şimdi arayanlara 5 dakikalık çekirdek inanç ön tespit ve bir günlük deneme telkin mp3 ücretsizdir. Ön tespitte size engel olan birkaç çekirdek inanç örneği verilir. Atakan Sönmez tarafından yapılır ve bilgi amaçlıdır. +90 5424475050 Türkiye dışındakiler whatsapp tan arayabilir cekirdekinanc.com inceleyiniz.

morbeyin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler
Okunmamış 12-06-2009, 10:15 AM   #2 (permalink)
 
sabırlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Feb 2009
Mesajlar: 4
Tesekkür: 182
118 Mesajinıza toplam 497 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
sabırlı is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

ilk başta böyle olması çok doğal azıcık sabır etseydiniz keşke:) ilk bir ay bende resmen aynanın başında çırpınıyordum özellikle bi şekilde takmayı becerdiğim lensi gözlerimden azad etmek için..şükür alıştım ama lensle çok rahat olduğumu söyleyemem:( göz damlalarıyla beraber kullanmak zorundayım.ama dışarıdayken gözlükten çok daha rahat.biraz sabır.. herkes zorlanır ilk başlarda bulanıksız berrak günler diliyorum:)
sabırlı isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler
Okunmamış 14-07-2009, 07:12 PM   #3 (permalink)
Teğmen
 
Üyelik tarihi: Jul 2009
Mesajlar: 6
Tesekkür: 1
5 Mesajinıza toplam 29 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
hamuş2 is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

yoktan hastalık var edıosunuz yaa:D:D kontak lens korkusu ne yaa,kusra bakmayında abartmışınız.. lutfen durduk yere ınsanları da kendınızıde tedırgın etmeyın rıca ederım.bı lens kullanıcısı olarak sunları soyleyeyım : ilk lensımı optıkcıde bı bayan takdı(bınbır zorlukla yaklasık yarım saat ugrasmıstı), ewe geldım uyucam gece oldu,lensın cıkması lazım,gozumun beyaz kısmına elımı degırdıgımde tansıyonum dustu ,bıraz bekledım bı kerede lense degdım yıne içim bı hoş oldu ,baktım çıkaramıcam uzun bı sure ayna karsısında bekledım,aılemde yardım ıstedım,ugrastık ama ne fayda cıkmadı,korkudan bıttım,ysonra kendıkendıme nası oldu bılmıom tam 1,5 saat sonra cıkarttım,tabı gozler kan canagı oldu ama basardım ve bıda hıç tansıyonum dusmedı ve korkmadım sadece ılk gunlerı atlatmak lazım:) lenslerımle cok mutluyum:) lutfen kendınızı boş yere korkutmayın:D:D
hamuş2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler
Okunmamış 14-07-2009, 07:22 PM   #4 (permalink)
Üsteğmen
 
asiyah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2009
Bulunduğu yer: Dünya Üzerinde Bir Yer
Mesajlar: 423
Tesekkür: 1,494
433 Mesajinıza toplam 2,700 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
asiyah is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

hamuş2 lütfen saygı duyun. Abartı olmayabilir, gerçekten öyle olmuş olabilir.
asiyah isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler
Okunmamış 10-04-2012, 07:12 PM   #5 (permalink)
Teğmen
 
-başak- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2012
Mesajlar: 57
Tesekkür: 78
55 Mesajinıza toplam 125 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
-başak- is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

çok güzel çok kullanışlı bi süre sonra gözde olup olmadığını farketmiyosunuz ama kızarıklık yapabiliyo.ben bıraktım lazer düşünüyorum.Aşırı titiz olmak lazım lens için.eli yıkayıp havluyla kurulayınca havludaki ufacık bi tüy tanesi üstünce kalınca gözde fena acı yapıyo.
__________________
İYİLİK, ŞEREF, GÜZELLİK, SAĞLIK, MUTLULUK, SAYGI VE SEVGİ İÇİN YAŞIYORUM.
-başak- isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler:
Okunmamış 10-04-2012, 09:33 PM   #6 (permalink)
Üsteğmen
 
Üyelik tarihi: Jan 2012
Mesajlar: 214
Tesekkür: 1
148 Mesajinıza toplam 298 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
bumbada is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

ilk gün 40 dakikada takmıştım ve sürekli gözümü kırpmıştım .

eğer kolaya kaçmak istersen eczanede damlalar var sıkıyorsun gözünü kırpmadan tutuyor bir süre .
bumbada isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler:
Okunmamış 11-04-2012, 12:38 PM   #7 (permalink)
Üsteğmen
 
Üyelik tarihi: Oct 2008
Bulunduğu yer: Florya
Mesajlar: 266
Tesekkür: 1,998
335 Mesajinıza toplam 2,311 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
kinetix is a jewel in the roughkinetix is a jewel in the roughkinetix is a jewel in the roughkinetix is a jewel in the rough
Standart Cevap: Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

Alıntı:
-başak- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
çok güzel çok kullanışlı bi süre sonra gözde olup olmadığını farketmiyosunuz ama kızarıklık yapabiliyo.ben bıraktım lazer düşünüyorum.Aşırı titiz olmak lazım lens için.eli yıkayıp havluyla kurulayınca havludaki ufacık bi tüy tanesi üstünce kalınca gözde fena acı yapıyo.
Madem gözleriniz bu kadar hassas bence laser yaptırmayın. Sonuç olarak laserden sonra hiçbir zaman lens takamayacaksınız. En güzeli iyi bir doktora gidip daha kaliteli lens kullanmak. Gözünüzün su oranına baktırın, gözünüze en uygun su oranını bulursanız lensi hissetmezsiniz.
kinetix isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Teşekkür Edenler
Okunmamış 29-11-2019, 11:47 PM   #8 (permalink)
 
Üyelik tarihi: Nov 2019
Mesajlar: 4
Tesekkür: 0
0 Mesajinıza toplam 0 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
lifegoeson is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Kontakt lens alıpta kullanamayanlar buraya!

Lens için aşırı titiz olmak gerekmiyor bencee.Yani aşırı titiz olmayı gerektiren bir durum olmuyor. Basit temizlik kurallarına uymak yeterli.Gözleriniz hassassa farklı sebepleri olabilir. Ben de gözlerim lenslere hassas sanıyordum ama meğer ışığa karşı hassasmış. Doktorum gözleri ışıktan koruyan lenslerden verince hassasiyetim geçti. Lenslerimin rengi güneşe çıkınca değişiyor. Lazer bir ara ben de düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim.
lifegoeson isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks

Etiketler
alipta, buraya!, kontakt, kullanamayanlar, lens

« kontak lensle ilgili tedirginliklerimiz... | - »
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



WEZ Format +3. Şuan Saat: 07:08 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.1